Συνεχίζεται κανονικά η δίκη για το ΠΑΟΚ- ΑΕΚ, παρά το αίτημα αναβολής της “ασπρόμαυρης” ΠΑΕ

Ο πρόεδρος του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Οργάνου της Super League, Σπύρος Καποδίστριας επιφυλάχθηκε να κρίνει το αίτημα αναβολής, μετά την...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κανονικά συνεχίζεται η εκδίκαση της υπόθεσης για όσα συνέβησαν στο ντέρμπι μεταξύ του ΠΑΟΚ και της ΑΕΚ, παρά το αίτημα της “ασπρόμαυρης” ΠΑΕ για αναβολή λόγω της απουσίας του διαιτητή του αγώνα, Γιώργου Κομίνη απ’ την ακροαματική διαδικασία.

Ο πρόεδρος του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Οργάνου της Super League, Σπύρος Καποδίστριας επιφυλάχθηκε να κρίνει το αίτημα αναβολής, μετά την αποδεικτική διαδικασία.

“Θα προχωρήσουμε την αποδεικτική διαδικασία και θα κρίνουμε μετά. Επιφυλασσόμαστε. Αν προκύψουν νέα στοιχεία, θα έχετε δικαίωμα να εκφράσετε τις θέσεις σας, είτε με υπόμνημα είτε σε ζωντανή διαδικασία”, ανέφερε χαρακτηριστικά.Πηγή: filathlos.gr 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.