Ληστεία σημειώθηκε στις 8.20 το βράδυ της Πέμπτης στο Αιγάλεω. Οι δύο δράστες εισέβαλαν στο ισόγειο διόροφης κατοικίας και με την απειλή σωματικής βίας απέσπασαν άγνωστο χρηματικό ποσό από την Ελληνίδα ιδιοκτήτρια. Στην συνέχεια τράπηκαν σε φυγή.
Ληστές “χτύπησαν” στο Αιγάλεω
Ληστεία σημειώθηκε στις 8.20 το βράδυ της Πέμπτης στο Αιγάλεω. Οι δύο δράστες εισέβαλαν στο ισόγειο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ