Απόβαση Χρυσαυγιτών στην Διδύμη

Σε μια εντελώς πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της Σύρου εκδήλωση διαμαρτυρίας προχώρησαν χθες αρκετοί οπαδοί της Χρυσής Αυγής που είναι αντίθετοι στην ενοικίαση ή πώληση ελληνικών βραχονησίδων... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε μια εντελώς πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της Σύρου εκδήλωση διαμαρτυρίας προχώρησαν χθες αρκετοί οπαδοί της Χρυσής Αυγής που είναι αντίθετοι στην ενοικίαση ή πώληση ελληνικών βραχονησίδων. Συγκεκριμένα το απόγευμα έκαναν απόβαση – κατάληψη στο νησάκι Διδύμη (η Γαϊδουρονήσι) που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από την είσοδο του λιμανιού της Σύρου.Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που είχαν διαρρεύσει το νησί βρίσκεται μέσα στον κατάλογο με τα νησιά που πρόκειται να νοικιαστούν σε ιδιώτες για επενδύσεις.Οι οπαδοί της Χρυσής Αυγής λοιπόν πραγματοποίησαν απόβαση και συμβολική κατάληψη της Διδύμης ενώ ύψωσαν την ελληνική σημαία στον φάρο (ύψους 29 μέτρων) που βρίσκεται εκεί και άπλωσαν πανό που έγραφε “Η Ελλάδα δεν ενοικιάζεται, δεν πωλείται ”.    Πηγή: syrosnews.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.