Πέρασε τα 2€ η βενζίνη

Συνεχίζεται η τρελή κούρσα ανόδου της τιμής της αμόλυβδης βενζίνης στην Κρήτη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συνεχίζεται η τρελή κούρσα ανόδου της τιμής της αμόλυβδης βενζίνης στην Κρήτη που σκαρφαλώνει σε  ιστορικά υψηλά, σπάζοντας ακόμη και το φράγμα των 2 ευρώ το λίτρο.

Πρατήριο στο Ηράκλειο πουλάει σήμερα την απλή αμόλυβδη προς 2,030 οδηγώντας σε νευρική κρίση τους οδηγούς που βλέποντας τις τιμές των καυσίμων να εκτοξεύονται στα ύψη αναγκάζονται να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους αφού δεν μπορούν να βάλουν τόσο βαθιά το χέρι στην τσέπη για τις μετακινήσεις τους. Πρόκειται για την υψηλότερη τιμή πώλησης σήμερα, σε ολόκληρη τη χώρα, την ώρα μάλιστα, που η μέση τιμή πώλησης της αμόλυβδης στο Ηράκλειο φτάνει το 1,905 ευρώ το λίτρο. Δεύτερος νομός στην άτυπη κατάταξη είναι τα Δωδεκάνησα και τα “μετάλλια” συμπληρώνει στην τρίτη θέση του Λασίθι με 1,999.Πηγή: prismanews.gr 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.