Σύμφωνα με νέα ενημέρωση από το υπουργείο Υγείας, γυναίκα εγκαυματίας που νοσηλεύεται στο «Γ. Γεννηματάς» παρουσίασε επιδείνωση, διασωληνώθηκε και διακομίστηκε τη Δευτέρα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Νοσοκομείου.Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, αυτή τη στιγμή νοσηλεύονται 43 εγκαυματίες σε νοσοκομεία της Αττικής, εκ των οποίων οι 11 σε ΜΕΘ, ενώ ένα παιδί εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία».Πηγή ρεπορτάζ: ΑΜΠΕ
Δυσάρεστα νέα από το «Γεννηματάς»: Γυναίκα εγκαυματίας διασωληνώθηκε και μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ
Σύμφωνα με νέα ενημέρωση από το υπουργείο Υγείας, γυναίκα εγκαυματίας που νοσηλεύεται στο «Γ. Γεννηματάς» παρουσίασε επιδείνωση, διασωληνώθηκε...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ