Συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΑΔΕΔΥ πραγματοποιείται αυτή την ώρα στο Κέντρο της Αθήνας. Περίπου 100 άτομα συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Κοραή και από εκεί ξεκίνησαν πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών και τη Βουλή. Η ΑΔΕΔΥ καλεί τους δημόσιους υπαλλήλους της χώρας να αντιταχθούν στην υπερφορολόγηση «των πενιχρών εισοδημάτων τους, στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, στην πολιτική της ανεργίας και των απολύσεων».
Τώρα – Πορεία στη Σταδίου. Κλειστό το Σύνταγμα
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας διεξάγεται αυτή την ώρα στο Κέντρο της Αθήνας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ