Δεκαήμερο εθελοντικής αιμοδοσίας ξεκινά την Κυριακή 6 Μαϊου στο νοσοκομείο Έδεσσας στο πλαίσιο των εκδηλώσεων μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.Η αιμοδοσία θα ολοκληρωθεί στις 16 Μαϊου και θα πραγματοποιείται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, το πρωί 09.00-13.00 και το απόγευμα 18.30-19.30, ενώ τα Σαββατοκύριακα από τις 11.00 μέχρι τις 13.00.
Στη μνήμη των Ποντίων
Δεκαήμερο εθελοντικής αιμοδοσίας ξεκινά την Κυριακή 6 Μαϊου στο νοσοκομείο Έδεσσας στο πλαίσιο των εκδηλώσεων μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ