Ποιος “νίκησε” τις εκλογές στα social media;

Ψήφο εμπιστοσύνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδωσαν οι χρήστες του Διαδικτύου, την περίοδο των  βουλευτικών εκλογών, με τις αναφορές, που σχετίζονταν με την εκλογική αναμέτρηση, να “πέφτουν βροχή” φθάνοντας τις 480.190. Το διάστημα από 1 έως 27 Ιανουαρίου, κυρίαρχο κανάλι έκφρασης στα social media αναδείχθηκε το Twitter, το οποίο συγκέντρωσε το 54% των αναφορών, με το Facebook να ακολουθεί στη δεύτερη θέση με ποσοστό 40%, τα Blogs/Portals να αντιπροσωπεύουν το 5% και τα Forums το υπόλοιπο 1%.

Όπως προκύπτει από το Monitoring Report για τις εθνικές εκλογές του 2015, που ετοίμασε για λογαριασμό του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας, η νεοφυής εταιρεία isMOOD, το διάστημα 01/01/2015 – 27/01/2015, τα σχόλια, που κυριάρχησαν στο Twitter, ήταν – κατά κύριο λόγο – ειρωνικά, καυστικά και με αρνητική χροιά. Συγκεκριμένα, ενώ μόλις το 22% των αναφορών στο δημοφιλές κοινωνικό μέσο ήταν θετικές, τα αρνητικά σχόλια αντιπροσώπευσαν το 54% και τα ουδέτερα το υπόλοιπο 24%.

Το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ, που αναδείχθηκε πρώτο στις βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, κυριάρχησε και στην ψηφιακή …κάλπη, κερδίζοντας ποσοστό 40% των συνολικών σχολίων και αναφορών. Η ΝΔ έλαβε τη δεύτερη θέση και στην κάλπη των social media, αποσπώντας ποσοστό 22% των αναφορών, ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέδειξαν ως τρίτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ, με ποσοστό 10% των αναφορών. 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ