Ο Υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Αβραμόπουλος είχε σήμερα εθιμοτυπική συνάντηση με τον Πρέσβη της Τουρκίας στην Αθήνα Kερίμ Ουράς.Στη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε φιλικό κλίμα, συζητήθηκε η πρόοδος της προετοιμασίας του 2ου Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας. Συζητήθηκαν ακόμα θέματα διμερών σχέσεων, με έμφαση στην ενίσχυση του διμερούς εμπορίου και της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών.
Είδε τον Ουράς ο Αβραμόπουλος
Ο Υπουργός Εξωτερικών, Δημήτρης Αβραμόπουλος, είχε σήμερα εθιμοτυπική συνάντηση με τον Πρέσβη της Τουρκίας στην Αθήνα Kερίμ Ουράς... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ