Στη συνάντηση της Ένωσης Δημάρχων Κρήτης που πραγματοποιείται αυτή την ώρα στο ιστορικό καφέ “Κήπος” βρέθηκε η Ντόρα Μπακογιάννη.Η κα. Μπακογιάννη σχολίασε τις πρόσφατες εξελίξεις σχετικά με την παραίτηση του Νίκου Κοτζιά από το υπουργείο Εξωτερικών λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα. Κατάφερε ο κ. Καμμένος απ’ ότι αντιλαμβάνομαι να “φάει” και τον δεύτερο υπουργό μετά τον κ. Φίλη, τον κ.Κοτζιά.Η εικόνα του χθεσινού υπουργικού συμβουλίου και η σημερινή παραίτηση του υπουργού Εξωτερικών την ώρα που τρέχουν τόσα πολλά θέματα εξωτερικής πολιτικής, δείχνει ότι η κυβέρνηση είναι τελείως διαλυμένη».Δείτε το βίντεο:
Μπακογιάννη: Μετά τον Φίλη ο Καμμένος “έφαγε” και τον Κοτζιά – ΒΙΝΤΕΟ
Στη συνάντηση της Ένωσης Δημάρχων Κρήτης που πραγματοποιείται αυτή την ώρα στο ιστορικό καφέ “Κήπος” βρέθηκε η Ντόρα Μπακογιάννη...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ