Τα αιτήματα των πολιτών στο “γραφείο παραπόνων” του Φλαμπουράρη

Στη δημοσιότητα δόθηκε ο απολογισμός της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας της νέας ιστοσελίδας του υπουργείου Επικρατείας www.kathimerinotita.gov.gr που έχει ως στόχο την ενδελεχή καταγραφή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους.Από τις 9 έως τις 16 Φεβρουαρίου υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν σε πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια. Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν στο υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας, σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.Παράλληλα σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας. Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο. Βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής: Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης 274Οικονομικών 99Υγείας 89Εσωτερικών 68Υποδομών και Μεταφορών 55Περιβάλλοντος και Ενέργειας 45Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 43Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης 40Οικονομίας και Ανάπτυξης 25Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 24Διοικητικής Ανασυγκρότησης 22Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 19Μεταναστευτικής Πολιτικής 13Πολιτισμού και Αθλητισμού 6Εθνικής Άμυνας 5Εξωτερικών 4Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής 4Τουρισμού 4Τα παραπάνω αιτήματα εστάλησαν στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ