O Πανούσης για τον παιδοκτόνο: Πολύ γρήγορα θα έχουμε τον θάνατο του δράστη

Πρώτη καταχώρηση: 05/05/2015 - 11:47

Τελευταία δημοσίευση: 05/05/2015 11:47Πολιτική

O Πανούσης για τον παιδοκτόνο: Πολύ γρήγορα θα έχουμε τον θάνατο του δράστη

«Δεν μπορεί κανείς ούτε να το αναλύσει εγκληματολογικά, ούτε ποινικά, ούτε κοινωνικά. Μιλάμε για μια ακραία, μη ανθρώπινη συμπεριφορά, πολλώ μάλλον που ήταν και παιδί του –δεν ήταν ένα ξένο παιδί που απήχθη ή κάτι άλλο. Άρα περνάμε σε μία σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης φύσης η οποία δεν έχει αντικείμενο εξέτασης. Δεν έχει τίποτα να πεις» ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Πανούσης, μιλώντας στην εκπομπή του Άκη Παυλόπουλου και του Μάνου Νιφλή στον Real FM 97,8, ερωτηθείς για το έγκλημα με τη μικρή Άννυ που έχει σοκάρει το πανελλήνιο.

Αναφερόμενος στον παιδοκτόνο πατέρα, ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη εξήγησε ότι: «Ο ίδιος αν μπορέσει να πει κάτι… Και ο ίδιος νομίζω σε αυτές τις περιπτώσεις… Συνήθως, ξέρετε, αυτοκτονούν ή έχουν κάποιον βίαιο θάνατο από αλλού. Δεν αντέχεται αυτό ούτε από τον ίδιο που το έκανε, ούτε από τη σύζυγο. Δεν αντέχεται αυτό».

Ο κ. Πανούσης συνέχισε λέγοντας: «Κοιτάξτε, όταν σκοτώσεις τη μάνα σου ή το παιδί σου… και όλα αυτά, με βιασμούς ή τέτοιου είδους δολοφονίες… Υπάρχει ένας κώδικας τιμής μέσα στις φυλακές, εντός ή εκτός εισαγωγικών. Άρα γι’ αυτό σας είπα ότι εγώ νομίζω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις πολύ γρήγορα θα έχουμε το θάνατο και του ίδιου του δράστη».

Ακούστε το ηχητικό:



Mετά το σάλο που προκλήθηκε από τη δήλωσή του στον Real Fm 97,8 για τον 27χρονο παιδοκτόνο, o Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Πανούσης έδωσε διευκρινίσεις.

"Το βρίσκω τουλάχιστον παράλογο, υποκριτικό ή προσχηματικό το να ερμηνεύει κανείς τόσο εύκολα την επιστημονική, εμπειρική και ερευνητική διαπίστωση ενός επιστήμονα, ως δήθεν υποκίνηση ή προτροπή για τέλεση εγκλήματος, που υποτίθεται ότι υπονοεί ένας υπουργός. Η αφόρητη ελαφρότητα των πολιτικών αντιπαραθέσεων δεν μπορεί να ξεπερνά ούτε την ηθική, ούτε τη λογική, ούτε την επιστήμη" αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του ο κ. Πανούσης. 

Και σε υστερόγραφο επισημαίνει: "Είναι απορίας άξιο ότι μετά τη δήλωσή μου πως θα έχουμε «νεκρούς στις Σκουριές» δεν με κατήγγειλαν ότι προτρέπω σε αιματοχυσία στην περιοχή…".



Διαβάστε επίσης:

Διευκρινίσεις Πανούση για τη συνέντευξη στον Real Fm 97,8

Τι λέει η μητέρα του παιδοκτόνου - ΒΙΝΤΕΟ

Σοκαρισμένοι οι γείτονες των γονιών της Άννυ- ΒΙΝΤΕΟ

Οι αντιφάσεις του παιδοκτόνου πατέρα της Άννυ – ΒΙΝΤΕΟ

Σταύρος Γεωργίου: Με είχε ρωτήσει ο πατέρας της Άννυ γιατί οι αστυνομικοί ερεύνησαν τα κουζινικά

Τατσόπουλος: Να ζητήσει συγγνώμη ο Πανούσης για τις δηλώσεις στον Real fm

Αθανασίου για Πανούση: Ο υπουργός δεν μπορεί να προαναγγέλλει δολοφονίες - ΒΙΝΤΕΟ

 


Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (12)
  • IKΠέμπτη 7 Μαίου 2015, 05:09
    για αυτον τον ΥΠΑνθρωπο που θελει να λεγεται πα-ΤΕΡΑΣ ο κυριος υπουργος δικαιοσυνης και προστασιας του πολιτη αντι να μιλαει για τους αγραφους νομους και τον κωδικα τιμης στην φυλακη θα επρεπε να σκεφτει καλα την επαναφορα της θανατικης ποινης για τετοιου ειδους εγκληματα και προσεξτε με δεν επιθυμω τον γρηγορο θανατο που θα εχει μεσα στις φυλακες (αυτοκτονια) καθως εκει μεσα υπαρχει αγραφοι νομοι και κωδικας τιμης

    αυτου του ΥΠΑνθρωπου του αξιζει ενας αργος και βασανιστικος θανατος μεχρι και το τελευταιο του λεπτο.

    ειλικρινα δεν θα με πειραζε καθολου αν τον επιαναν οι τζιχατζιστες και τον εκοβαν κομματι κομματι οπως εκανε στην ιδια του την κορη.
  • Ηλ. ΤσιάπαςΤρίτη 5 Μαίου 2015, 22:26
    1Ένας άρωστος-εξαρτημένος άνθρωπος έκανε κάτι απεχθές και απάνθρωπο:
    Η υγειής κοινωνία-πολιτεία-δικαιοσύνη, έχει θεσπίσει νόμους-τιμωρίες-αντίποινα; για κάθε πράξη-ενέργεια-έγκλημα καί εκεί πρέπει να τελειώνουν όλα.
    Με αφορμή την παραπάνω περίπτωση όμως αναδεικνύεται η κτηνωδία ολόκληρης της κοινωνίας, η οποία καλιεργείται και υπερακοντίζεται από
    Μ.Μ.Ε. τα οποία κάνουν πραγματικά πάρτυ με τετοια θέματα συναγωνιζόμενα μεταξύ τους ποιο θα έχει την πιο βδελυγματώδη και μακροσκελέστερη περιγταφή, κατά τις ώρες μάλιστα
    που και μικρά παιδιά βλέπουν τηλεόραση.
    Ο δε Πανεπιστημιακός Δάσκαλος; και υπουργός; εμμέσως πλην σαφώς παροτρύνει σε φόνο κάθε πολίτη που θα έχει ευκαιρία συνάντησης με τον συγκεκριμένο θύτη.
    Επίσης ο ίδιος Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κάνει το ίδιο εδώ και κάποιους μήνες δηλαδή – ανεχόμενος την προβολή μηνύματος που προτρέπει απο τα Μ.Μ.Ε.επί 24ωρου τους νέους
    ότι για να βγουν από το αδιέξοδο δεν χρειάζεται να είναι δημιουργικοί αλλά να σκοτώσουν τον θείο τους, αν αποτύχουν να πάνε στο τζόγο ή να χρεώνουν τα τηλέφωνά τους στις τηλεοπτικές εκπομπές ενημέρωσης, προσδοκώντας κέρδη από τους λειτουργούς της οι οποίοι παίζουν στον μισό χρόνο της εκπομπής τους το .
  • Δημήτρης Σ.Τρίτη 5 Μαίου 2015, 20:55
    Ειναι ντροπή για ένα υπουργο δημοσία τάξης επι της ουσίας να καλεί τους άλλους φυλακισμένους σε αυτοδικία. Είναι ντροπή για έναν επιστήμονα εγληματολόγο να μην προσπαθεί να δει τα αίτια και να μη προσπαθεί να ερμηνεύσει.
  • antonis x.Τρίτη 5 Μαίου 2015, 18:43
    δημητρης μουρκογιαννης

    "η δηλωση του υπουργου 'δικαιοσυνης' ειναι φρικωδης οσον και το εγκλημα."

    Σιγά, ηρέμησε.....
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΞΕΝΑΚΗΣΤρίτη 5 Μαίου 2015, 18:37
    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΟΥ.. ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙΣ? ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΓΩ..
  • elsohezΤρίτη 5 Μαίου 2015, 16:51
    Απαράδεκτη η δήλωση του υπουργού. Στην πραγματικότητα προτρέπει την αυτοδικία. Τι μήνυμα δηλαδή παίρνουν απ' αυτήν την δήλωση οι "σωφρονιστικοί" υπάλληλοι που είναι "επιρρεπείς" στην άσκηση βίας; Κάντε την "δουλειά" σας, αργά ή γρήγορα αυτό θα συμβεί; Ξεχνάτε την υπόθεση βασανισμού και δολοφονίας τού Καρέλι;. Αυτή η δήλωση όχι απλά προτρέπει, αλλά εγγυάται και την ατιμωρησία στην κατάχρηση εξουσίας.
    Ο Πανούσης δεν είναι μονάχα εγκληματολόγος για να επισημαίνει κάτι, αλλά ο λόγος του δίνει σαφή μηνύματα. Πείτε μου σε τι διαφέρει αυτή η δήλωση από τις δηλώσεις των χουντικών υπουργών που προέτρεπαν τις αστυνομικές αρχές για την εξόντωση των αντιφρονούντων;
    Ντροπή, λοιπόν.
  • ο γιαλός είναι στραβόςΤρίτη 5 Μαίου 2015, 16:31
    @ iconology2009, δημητρης μουρκογιαννης, EK, mariovic.

    Συμφωνώ απολύτως μαζί σας. Ιδίως με τον mariovic συμφωνώ ακόμα και στη διατύπωση του σχολίου του.

    Μιά διόρθωση μόνο κι όχι γιά όλους. Δεν είναι Υπουργός Δικαιοσύνης αλλά Προστασίας του Πολίτη. Χωρίς τούτο επί της ουσίας να σημαίνει το παραμικρό. Πάντως κάτι δεν πάει καλά.
  • Μαρία ΑστήθαΤρίτη 5 Μαίου 2015, 16:30
    Ο κ.Πανούσης πρέπει να παραιτηθεί ή να τον παραιτήσουν.Μπερδεύει τους ρόλους.Σε ένα αμφιθέατρο μπορούσε να πει αυτά που είπε, εάν η στατιστική της επιστήμης του αυτό αποδεικνύει.Ένας Υπουργός όταν τα λέει ακούγεται ως προτροπή.Είπαμε να γλυτώσουμε από τον Αυταρχισμό της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ μην οδηγηθούμε στον πρωτογωνισμό εξαιτίας της αφροσύνης και επιπολαιότητας κάποιων!
  • mariovicΤρίτη 5 Μαίου 2015, 14:33
    Ο αναπληρωτής υπουργός προστασίας του πολίτη, λέει ότι στις φυλακές υπάρχει κώδικας τιμής και ότι δεν θα ζήσει και πολύ ο δράστης (που ακόμα δεν έχει καταδικαστεί και δεν ξέρουμε όλες τις λεπτομέρειες).

    Έχουμε σαλτάρει τελείως; Αυτά θα τα λέω εγώ και εσύ, όχι ο υπεύθυνος υπουργός. Έχει καταλάβει ποιός είναι ο ρόλος του και οι ευθύνες του; Αναρωτιέμαι....
  • EKΤρίτη 5 Μαίου 2015, 13:54
    Ένας υπουργός Δικαιοσύνης δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ενθαρρύνει ή να αποδέχεται την αυτοδικία. Να παραιτηθεί.
  • δημητρης μουρκογιαννηςΤρίτη 5 Μαίου 2015, 13:10
    η δηλωση του υπουργου 'δικαιοσυνης' ειναι φρικωδης οσον και το εγκλημα.
    αλλοιμονο σε μια ευνομουμενη πολιτεια , εαν ο ρολος του δημιου τιμωρου της βιας ανατιθεται στα κατωτερα ενστικτα που γεννουν βια .
    η δε 'πολιτεια' να χαιρεκακηι , κρυπτομενη οπισθεν πεπλου της ψευδωνυμιας της . ετσι εδρασαν οι ταγματασφαλιτες και οι γερμανοτσολιαδες. επι γερμανοδουλικων κυβερνησεων.
    αλοιμονον εαν αυτη τη θεωρια εδιδαξε εις τες Σχολες της αστυνομιας & ασφαλειας ο καθηγητης της εγκληματολογιας.
    σαν υπευθυνος υπουργος δικαιοσυνης της πολιτειας δεν μπορει να μιλει με αυτον τον τροπο, διοτι ο ιδιος εκτελει την αισθηση δικαιοσυνης - ωσαν να λεγει , '' η δικαιοσυνη της πολιτειας ειναι ελλιπης - ανεπαρκης να αποκαθαρη ενα τοσον μιαρο εγκλημα, - αφητε, εχω εδω πιο διπλα κατι καλα παλληκαρια -χωρις ονομα& προσωπο - και θα περιμενω να καμουν τη βρωμικη δουλια της 'καθαρσης' - του ξεκαθαρισματος των λογαριασμων.
    Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ , ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ.
    εαν στην πολιτεια υπαρχει η ποινη του θανατου - εαν υπαρχει - εκτελειται απο τα οργανα της πολιτειας και μονον.
  • iconology2009Τρίτη 5 Μαίου 2015, 12:59
    Ομολογώ ότι είναι μια πολύ ανορθόδοξη διατύπωση αυτή, ασύμβατη ΚΑΙ για καθηγητή εγκληματολογίας και πολύ περισσότερο, για Υπουργό. Σχεδόν σαν να υποδεικνύει κάποια συμπεριφορά και την ανοχή του σ'αυτή τη συμπεριφορά. Μπορώ να καταλάβω τη διατύπωση αν αυτή γίνεται στα πλαίσια μιας ιδιωτικής συζήτησης ή στα πλαίσια του μαθήματος της εγκληματολογίας. Η υπουργική του ιδιότητα όμως θάπρεπε να τον κάνει πιο μετρημένο στις διατυπώσεις του. Παρόλη την ομολογημένη στυγερότητα του εγκλήματος, φαντάζομαι ότι η Ελλάδα συνεχίζει να είναι ένα κράτος δικαίου και δεν μπορεί από Υπουργικά χείλη να αφήνονται νύξεις υποκίνησης ή έστω ανοχής αυτοδικίας. Το τι μπορεί να συμβεί στη κοινωνία ή σε τμήματα της-όπως αυτό της φυλακής-είναι αλλουνού αρμοδιότητα να κριθεί ΟΤΑΝ και ΑΝ συμβεί. Πρόβλεψη από υπουργικά χείλη πάντως συνιστά ανευθυνότητα.