Ο Βελόπουλος με το κόμμα της… αποχής

"Αν γίνονταν τώρα οι εκλογές μάλλον δεν θα πήγαινα (να ψηφίσω)" έγραψε πριν από λίγο ο Κυριάκος Βελόπουλος, ανακοινώνοντας έτσι την προσχώρησή του στο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Βελόπουλος με το κόμμα της… αποχής 

“Αν γίνονταν τώρα οι εκλογές μάλλον δεν θα πήγαινα (να ψηφίσω)” έγραψε πριν από λίγο ο Κυριάκος Βελόπουλος, ανακοινώνοντας έτσι την προσχώρησή του στο “κόμμα της αποχής”. Ο πρώην βουλευτής του ΛΑΟΣ που πριν τις εκλογές του Ιουνίου είχε στηρίξει τη Νέα Δημοκρατία δηλώνει πλέον απογοητευμένος από το υπάρχων πολιτικό σκηνικό γιατί όπως γράφει στο twitter : “ποιον να εμπιστευτώ με τόσα ψέμματα;”

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.