GNTM: Ανατροπή με διπλή αποχώρηση – ΒΙΝΤΕΟ

Στο χθεσινό επεισόδιο είχαμε διπλή αποχώρηση...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τις τρεις χειρότερες φωτογραφίες είχαν h Άννα, η Κωνσταντίνα, η οποία για πρώτη φορά βρέθηκε σε αυτή τη θέση, και η Πόπη. Η κριτική επιτροπή όμως έκανε την έκπληξη και στο χθεσινό επεισόδιο είχαμε διπλή αποχώρηση.

Οι δύο διαγωνιζόμενες που αποχώρησαν από GNTM ήταν η Κωνσταντίνα και η Πόπη.

Δείτε το απόσπασμα:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.