Αυτή η διαγωνιζόμενη αποχώρησε από το GNTM – BINTEO

Οι διαγωνιζόμενες έπρεπε να ποζάρουν με φίδια...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έπειτα από τη δύσκολη δοκιμασία στο GNTM, όπου οι διαγωνιζόμενες έπρεπε να ποζάρουν με φίδια, η Σουζάνα, η Γκλόρια και η Αργυρώ είχαν τις χειρότερες φωτογραφίες.

Η Σουζάνα που είχε καλύτερη πόζα από τις υπόλοιπες δύο παίκτριες, τελευταία στιγμή εξαιρέθηκε και ήταν «ασφαλής» με τα υπόλοιπα κορίτσια. Μερικές από τις συμπαίκτριές της θεώρησαν ότι ήταν άδικη αυτή η απόφαση, αφού το μοντέλο βοηθήθηκε πολύ στη φωτογράφηση λόγω της φοβίας της με τα φίδια.

Δείτε ποια αποχώρησε:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.