GNTM: Οι πρώτες δηλώσεις της Άννας μετά την αποχώρησή της – Ποια θεωρεί ότι πρέπει να κερδίσει

“Με ικανοποιεί που έφτασα στην εξάδα, είμαι περήφανη για τον εαυτό μου”, είπε μεταξύ άλλων η Άννα Χατζή που αποχώρησε από το GNTM...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Με ικανοποιεί που έφτασα στην εξάδα, είμαι περήφανη για τον εαυτό μου”, είπε μεταξύ άλλων η Άννα Χατζή που αποχώρησε από το GNTM, μιλώντας στην εκπομπή ‘Στη φωλιά των ΚουΚου’.

“Πίστευα ότι θα αποχωρούσε η Κέισι λόγω αυτού που είχε γίνει στο σετ. Δεν θεωρώ ότι με χαντάκωσε η Κάτια δίνοντας μου τον θυμό, της το είχα ζητήσει. Γενικότερα είχα χαρακτηριστεί ως η πιο νευρική παίκτρια”, ανέφερε η πρώην παίκτρια του GNTM και πρόσθεσε:

“Οι σχέσεις μου με τη Μαρία ήταν πολύ τυπικές. Υπήρξαν και εντάσεις, ήταν απολύτως λογικό. Δεν έχω μετανιώσει για όλα όσα της είπα όταν παίζαμε ‘Θάρρος ή Αλήθεια’. Ποτέ δεν της κρύφτηκα. Δεν μου ταιριάζει σαν προσωπικότητα… Από την αρχή τα συναισθήματά μας ήταν αμοιβαία. Δεν είναι κακό παιδί η Μαρία”.

Στο ερώτημα για το ποια θα ήθελε να είναι η νικήτρια απάντησε: “Πιστεύω ότι πρέπει να κερδίσει η Κάτια. Είναι επαγγελματίας και έχει εξελιχθεί πολύ. Το αξίζει… Την Άννα Μαρία δεν την είδα να εξελίσσεται πολύ”.

Δείτε το βίντεο από το STAR:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.