Στο νοσοκομείο η Κατερίνα Παπουτσάκη

Η φωτογραφία που ανέβασε η ηθοποιός, προκάλεσε ανησυχία στους διαδικτυακούς της φίλους...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο νοσοκομείο βρέθηκε η Κατερίνα Παπουτσάκη. Η φωτογραφία που ανέβασε η ηθοποιός στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram προκάλεσε ανησυχία στους διαδικτυακούς της φίλους.

Συγκεκριμένα, η ηθοποιός φωτογράφισε το χέρι της, στο οποίο είχε ορό, γράφοντας: “Βλάβη στο σύστημα”.

Ωστόσο, η ίδια δεν διευκρίνισε τι ακριβώς συμβαίνει. Όπως φαίνεται δεν ήταν κάτι σοβαρό, αφού λίγες ώρες αργότερα βρέθηκε κανονικά στην παράσταση που πρωταγωνιστεί.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.