Η Μενεγάκη έφερε το καλοκαίρι – Ποζάρει με μαγιό στο Instagram

Το καλοκαίρι πλησιάζει, αλλά φαίνεται ότι η Ελένη Μενεγάκη δεν μπορεί να περιμένει μέχρι τότε...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το καλοκαίρι πλησιάζει, αλλά φαίνεται ότι η Ελένη Μενεγάκη δεν μπορεί να περιμένει μέχρι τότε. Η παρουσιάστρια ανέβασε στον λογαριασμό της στο Instagram από το πρώτο της φετινό μπάνιο και όπως ήταν φυσικό τρέλανε το διαδίκτυο.Η Ελένη Μενεγάκη φορά ένα μπικίνι στα χρώματα του λευκού και του μπλε, καθώς και μεγάλα μαύρα γυαλιά, ενώ κάνει ηλιοθεραπεία. «Ήλιος …θάλασσα καιιιιι η φαμίλια μας», ήταν το σχόλιο της στη φωτογραφία.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.