Και λέγαμε που χάθηκαν… Καιρό είχαμε να τους δούμε μαζί…Την περασμένη Τετάρτη, σύμφωνα με δημοσίευμα, ο Πάνος Μουζουράκης και η Μαρία Σολωμού δείπνησαν σε γνωστό εστιατόριο στην περιοχή του Κολωνακίου.Αργότερα, στην παρέα του ζευγαριού προστέθηκαν ο Πέτρος Λαγούτης με την Θωμαΐδα Ανδρούτσου.
Η έξοδος που συζητήθηκε…
Είχαμε καιρό να δούμε το ζευγάρι σε κοινή έξοδο...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ