Εκτίναξη “likes” στο επίσημο Facebook group απόλαυσαν οι διοργανωτές της προεκλογικής εκστρατείας του Barack Obama, αν και το πέτυχαν με μια αμφιλεγόμενη προσέγγιση…Η οργανωτική ομάδα του Αμερικανού Προέδρου πλήρωσε, ώστε να εμφανίζονται “Sponsored Stories” υπέρ του Obama στην τροφοδοσία ειδήσεων χρηστών του Facebook, ανεξαρτήτως αν αυτοί ήθελαν να λάβουν ή όχι την είδηση. Η προσέγγιση, αν και αμφιλεγόμενη, προσέλκυσε πάνω από ένα εκατομμύριο “likes” σε μια μόνο ημέρα, σε σύγκριση με περίπου 30.000 ανά ημέρα τις προηγούμενες εβδομάδες.Τόσο ο Obamaμ όσο και ο Ρεπουμπλικανός αντίπαλός του, Mitt Romney έχουν «εφορμήσει» στα social media για τους στόχους των προεκλογικών εκστρατειών τους, ακόμα και μέσω Pinterest, Spotify, Instagram. Να σημειωθεί ωστόσο ότι αρκετοί χρήστες εξέφρασαν ενόχληση για τις πληρωμένες εμφανίσεις των καταχωρήσεων υπέρ του Προέδρου Obama στο news feed της προσωπικής τους σελίδας στο Facebook.. ΠΗΓΗ: www.euro2day.gr
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
17 λεπτά πριν
Αιχμές Μητσοτάκη κατά Βελόπουλου: Κάποιοι καπηλεύονται με τον πιο πρόστυχο τρόπο την χριστιανική πίστη
19 λεπτά πριν
Υπόθεση Ασημακοπούλου: Στις αρμόδιες Αρχές το πόρισμα του ΥΠΕΣ για την διαρροή των email
2 ώρες πριν
Πύργος: Επεισόδιο μεταξύ δύο γιατρών στο νοσοκομείο – Η καταγγελία, η προανάκριση και η ΕΔΕ
6 ώρες πριν