Τα είπαν Βενιζέλος-Κουβέλης

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος έχει μιλήσει τηλεφωνικά δύο φορές με τον Φώτη Κουβέλη. Οι δύο άνδρες συμφώνησαν να συναντηθούν αύριο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος έχει μιλήσει τηλεφωνικά δύο φορές με τον Φώτη Κουβέλη. Οι δύο άνδρες συμφώνησαν να συναντηθούν αύριο, προκειμένου να συζητήσουν πιο διεξοδικά τις εξελίξεις μετά τα αποτελέσματα των εκλογών και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με το ποιες προϋποθέσεις είναι εφικτή η συμμετοχή τους στην κυβέρνηση. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.