Μεγάλη «τρύπα» στα έσοδα του Δημοσίου από το λαθρεμπόριο

Το ποσό των 1,3 δισ. ευρώ χάνει ετησίως το ελληνικό Δημόσιο από το λαθρεμπόριο σε καύσιμα, καπνικά και οινοπνευματώδη ποτά...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το ποσό των 1,3 δισ. ευρώ χάνει ετησίως το ελληνικό Δημόσιο από το λαθρεμπόριο σε καύσιμα, καπνικά και οινοπνευματώδη ποτά.Και όλα αυτά την ώρα που οι νόμιμες και συνεπείς επιχειρήσεις, όχι μόνο περιορίζουν τα κέρδη τους, αλλά αρκετές αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα που δεν αποκλείεται να οδηγήσουν και σε «λουκέτο».Διαβάστε τη συνέχεια στο enikonomia.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.