Το ποσό των 1,3 δισ. ευρώ χάνει ετησίως το ελληνικό Δημόσιο από το λαθρεμπόριο σε καύσιμα, καπνικά και οινοπνευματώδη ποτά.Και όλα αυτά την ώρα που οι νόμιμες και συνεπείς επιχειρήσεις, όχι μόνο περιορίζουν τα κέρδη τους, αλλά αρκετές αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα που δεν αποκλείεται να οδηγήσουν και σε «λουκέτο».Διαβάστε τη συνέχεια στο enikonomia.gr
Μεγάλη «τρύπα» στα έσοδα του Δημοσίου από το λαθρεμπόριο
Το ποσό των 1,3 δισ. ευρώ χάνει ετησίως το ελληνικό Δημόσιο από το λαθρεμπόριο σε καύσιμα, καπνικά και οινοπνευματώδη ποτά...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Oικονομία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ