Παρά την έκτακτη εισαγωγή, μέσω του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας (ΙΦΕΤ), φαρμάκου για διαβητικούς με δραστική ουσία τη σεμαγλουτίδη, οι ανάγκες των ασθενών που πραγματικά το χρειάζονται δεν μπορούν να καλυφθούν. Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Διονύσης Ευγενίδης, παρότι υπάρχει μεγάλη αύξηση στη ζήτηση ενός συγκεκριμένου, σχετικά καινούργιου, φαρμάκου … Συνεχίστε να διαβάζετε το «SOS» για το Οzempic από τους φαρμακοποιούς: Εξαντλήθηκαν οι έκτακτες ποσότητες του φαρμάκου για τον διαβήτη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί