Ύπνος: Ειδικός μοιράζεται ένα εύκολο κόλπο για να κοιμηθείτε σε μόλις 5 λεπτά

Ακολουθώντας ορισμένες εύκολες συμβουλές από έναν ειδικό στον ύπνο μπορείτε να αποκοιμηθείτε σε μόλις 5 λεπτά. Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε το βράδυ; Όλοι έχουμε βρεθεί σε αυτή τη θέση. Είστε εξαντλημένοι και ανυπομονείτε να ξαπλώσετε στο κρεβάτι, ώσπου να καταλήξετε να παραμένετε ξύπνιοι για ώρες. Σύντομα, μπορεί να αρχίσετε να κοιτάτε την ώρα και να μετράτε αντίστροφα τις ώρες μέχρι να χρειαστεί να ξυπνήσετε.

Ύπνος: Η απλή καθημερινή συνήθεια που μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα, σύμφωνα με μελέτη

Ευτυχώς, ο Dr. Tim Bond, ειδικός φυσικής υγείας και χημικός από την Dragonfly CBD, μοιράστηκε ένα απίστευτο κόλπο για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε σε μόλις 5 λεπτά. «Ο καλός ύπνος είναι ζωτικής σημασίας. Επιτρέπει στο σώμα και το μυαλό σας να επαναφορτιστούν, αφήνοντάς σας ανανεωμένους και σε εγρήγορση όταν ξυπνάτε. Ο υγιεινός ύπνος βοηθά επίσης το σώμα να παραμένει υγιές και να αποφεύγει ασθένειες. Χωρίς αρκετό ύπνο, ο εγκέφαλος δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά, επηρεάζοντας τη συγκέντρωση, τη διαύγεια σκέψης και την επεξεργασία της μνήμης», επισημαίνει ο ειδικός.

Πώς να κοιμηθείτε σε 5 λεπτά

Για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να κοιμηθείτε σε λίγα λεπτά από τη στιγμή που θα ακουμπήσετε το κεφάλι σας στο μαξιλάρι, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

Το Νο1 κόλπο για καλύτερο ύπνο, σύμφωνα με έρευνα – Είναι πιο ευεργετικό για την υγεία σας από τις 8 ώρες
  1. Καθίστε ή ξαπλώστε στο κρεβάτι σας και χαλαρώστε αργά κάθε μυ του σώματός σας. Ξεκινήστε από το πρόσωπό σας, σφίξτε τους μυς και στη συνέχεια αφήστε τους να χαλαρώσουν και να λυθούν φυσικά.
  2. Χαλαρώστε τους ώμους σας για να απελευθερώσετε οποιαδήποτε ένταση και αφήστε τα χέρια σας να πέσουν δίπλα στο σώμα σας.
  3. Εκπνεύστε, χαλαρώνοντας το στήθος σας. Χαλαρώστε τα πόδια, τους μηρούς και τις γάμπες σας.
  4. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση μέχρι να νιώσετε το σώμα σας εντελώς χαλαρό.

Διώξτε όλες τις σκέψεις από το κεφάλι σας. Όταν αισθάνεστε τον εγκέφαλό σας εντελώς χαλαρό, φανταστείτε τον εαυτό σας σε μια χαλαρωτική κατάσταση:

  • Μπορεί να είστε καθισμένοι σε ένα μπαλκόνι με θέα σε μια ήρεμη θάλασσα μια ηλιόλουστη μέρα.
  • Μπορεί να είστε ξαπλωμένοι μια κουνιστή καρέκλα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο.
  • Μπορεί να επιπλέετε ανάσκελα σε μια πισίνα.

Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη χαλαρωτική σκηνή που σας ταιριάζει. Εάν αυτό δεν έχει αποτέλεσμα, δοκιμάστε να λέτε τις λέξεις «μην σκέφτεσαι, μην σκέφτεσαι» ξανά και ξανά και θα πρέπει να κοιμηθείτε σε 10 δευτερόλεπτα.

Άλλες συμβουλές για καλό ύπνο

Εκτός από τις παραπάνω συμβουλές, είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι η ρουτίνα και η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για έναν καλό ύπνο. Η ρουτίνα είναι εξαιρετικά σημαντική, γιατί αν διατηρήσετε σταθερές ώρες ύπνου – αφύπνισης, το σώμα σας θα ξέρει τι πρέπει να κάνει.

Ο Dr. Bond πρόσθεσε: «Το να χαλαρώνετε πριν από τον ύπνο θα σας βοηθήσει επίσης να προετοιμαστείτε. Συμπεριλάβετε στη ρουτίνα σας στοιχεία χαλάρωσης που σας ταιριάζουν (π.χ. ζεστό μπάνιο, ακρόαση ενός ηχητικού βιβλίου ή μερικών αγαπημένων τραγουδιών), μειώστε το χρόνο έκθεσης στις οθόνες και δοκιμάστε τεχνικές ενσυνειδητότητας».

Εάν είναι δυνατόν, ο Dr. Bond συνιστά να κάνετε κάποια άσκηση καθημερινά, η οποία θα «βοηθήσει στην απελευθέρωση ενδορφίνης», της ορμόνης της ευτυχίας. Αυτό θα σας κάνει «να νιώθετε καλύτερα και πιο ικανοί να αντιμετωπίσετε τα πράγματα, γεγονός που με τη σειρά του θα μας χαρίσει ένα πιο ήρεμο μυαλό όταν έρθει η ώρα για ύπνο».

«Οι ήπιες ασκήσεις χαλάρωσης (όπως ελαφριές διατάσεις γιόγκα) πριν τον ύπνο μπορούν επίσης να αποδειχθούν πολύ χρήσιμες, καθώς χαλαρώνουν τους μυς μας, ετοιμάζοντας το σώμα μας για ξεκούραση», λέει ο ειδικός.

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ