ΒΙΝΤΟ-Η νέα Ferrari California T

ΒΙΝΤΟ-Η νέα Ferrari California T

Η Ferrari παρουσίασε την California T, την τουρμπάτη California, η οποία θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου.

Η California T διαθέτει έναν νέο 3,9-λίτρων (3.855 κ.εκ) V8 turbo κινητήρα με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, απόδοσης 560 ίππων στις 7.500 σ.α.λ με 755 Nm ροπής στις 4.750 σ.α.λ.

Έχει μήκος 4.570 mm, πλάτος 1.910 mm, ύψος 1.322 mm και ζυγίζει 1.625 κιλά, έχοντας αναλογία βάρους 47% μπροστά και 53% πίσω.

Όπως αναφέρει το autoblog.gr, η Ferrari υπόσχεται μηδενικό turbo lag και συναρπαστικό ήχο, με τη νέα California να παράγει 70 επιπλέον ίππους και 49% περισσότερη ροπή σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ωστόσο, η κατανάλωση της μειώθηκε κατά 15% (10,5 λίτρα/100 χλμ), όπως και οι εκπομπές CO2 κατά 20% (250 γρ/χλμ).

Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο με paddles, επιτρέποντας στην California T να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 316 χλμ/ώρα.

Η μεταλλική ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αναδιπλούμενη οροφή, η οποία είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, ανοιγοκλείνει σε 14 δευτερόλεπτα, με τη Ferrari να βελτιώνει επίσης την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, τις κλίσεις στις στροφές, λόγω της χρήσης της τελευταίας γενιάς των Magnaride αναρτήσεων, οι οποίες αποκρίνονται κατά 50% γρηγορότερα), ενώ «εφοδίασε» τη California T με carbon-κεραμικά φρένα, τα οποία την ακινητοποιούν από τα 100 χλμ μέσα σε μόλις 34 μέτρα.

Η σχεδίαση της αντλεί έμπνευση από την 250 Testa Rossa και είναι δημιουργία του Ferrari Styling Centre και του σχεδιαστικού οίκου Pininfarina, με τη Ferrari να τοποθετεί στο εσωτερικό της νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 6,5″ μαζί με το Turbo Performance Engineer, το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στη μέση των δύο κεντρικών αεραγωγών.

Από στιλιστικής άποψης, το νέο entry-level μοντέλο της Ferrari έχει αποκτήσει νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και μεγάλη γρίλια, αεριζόμενο καπό, νέους καθρέπτες και διαφορετικά πλαϊνά skirts.

Τα φωτιστικά σώματα είναι μία μίξη αυτών της F12 και αυτών της FF. Επίσης αεραγωγοί υπάρχουν και στο πλάι του αυτοκινήτου, μπροστά από τις πόρτες.

Όσον αφορά στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα έχουν παραμείνει περίπου ως είχαν, όμως τη στιλιστική επιλογή των κάθετων εξατμίσεων, δίνουν τη θέση τους σε μία πιο συμβατική οριζόντια διάταξη, ενώ ξεχωρίζει και ο διαχύτης.

ΠΗΓΗ ΒΙΝΤΕΟ: YOUTUBE, ferrariworld

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ