Οι κρεμαστοί κήποι της… διαφήμισης

Οι κρεμαστοί κήποι της… διαφήμισης

Ο Καλιφορνέζος καλλιτέχνης Stephen Glassman αποφάσισε να δημιουργήσει μικρούς κήπους πάνω στις διαφημιστικές πινακίδες στους δρόμους του Λος Άντζελες σε μια προσπάθεια να προσφέρει επιπλέον πράσινο στη μεγαλούπολη.

Το έργο του ονομάζεται «Urban Air» και όπως επισημαίνει ο ίδιος «οι μικροί κήποι στον ουρανό, μέσα στις διαφημιστικές πινακίδες που είναι τόσο πολλές στην πόλη, είναι ένας καλός τρόπος να λειτουργήσει επιτέλους η διαφήμιση θετικά για το περιβάλλον».

Η επιλογή των μπαμπού δεν ήταν τυχαία καθώς είναι ανθεκτικά φυτά, αποκτούν αρκετό ύψος εύκολα και γρήγορα και δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις στη φροντίδα τους.

«Η κίνηση αυτή πρέπει να βρει μιμητές σε όλες τις μεγαλουπόλεις και θα μπορούσε να αποτελέσει το έναυσμα για ένα πιο πράσινο περιβάλλον στο μέλλον», συνεχίζει ο καλλιτέχνης.

Άλλωστε μέσα στην κίνηση και στο μποτιλιάρισμα οι οδηγοί θα έχουν έναν λόγο να αποσυμπιεστούν, απολαμβάνοντας το πράσινο και ενισχύοντας παράλληλα και την περιβαλλοντική τους συνείδηση. Όσο για το οπτικό κομμάτι του πράγματος; Χάρμα οφθαλμών.

 

ΠΗΓΗ:parakseno.gr

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ