Μυστικά ραντεβού για κόντρες κλείνονται στη Θεσσαλονίκη. Σε πίστες μετατρέπονται δρόμοι της συμπρωτεύουσας για τις… κασκαντερικές ανάγκες οδηγών με «πειραγμένα» αυτοκίνητα και μηχανάκια, ενώ στις βραδιές «Tokyo Drift» έρχονται να προστεθούν και οι επιδειξίες με τα βαριά ηχοσυστήματα.
Με ρίζες από τη δεκαετία του 1990 η παράδοση των δημόσιων -και ταυτοχρόνως επικίνδυνων- event που ανεβάζουν την αδρεναλίνη στα ύψη, εξακολουθούν να αναβιώνουν σε μυστικές τοποθεσίες της Θεσσαλονίκης και κάτω από τη μύτη των αστυνομικών αρχών.
Οι αναμετρήσεις για εκείνους που είναι ταγμένοι στην αγάπη για την ταχύτητα μετακόμισαν μέσα στην πανδημία σε παράδρομους και σημεία στη δυτική πλευρά της πόλης.
Έτσι, τρεις φορές την εβδομάδα «φτιαγμένα» οχήματα και μηχανές κοντράρονται κάτω από το βλέμμα εκατοντάδων θεατών.
Τα περισσότερα ραντεβού σε αυτές τις αυτοσχέδιες πίστες δεν γίνονται ευρέως γνωστά, πάρα μόνο σε έναν κλειστό κύκλο ανθρώπων που ασχολούνται σοβαρά με το άθλημα, καθώς σύμφωνα με το ThessToday.gr, μία κόντρα ξεκινά από 100 ευρώ και ανάλογα με τη δυναμική του οχήματος μπορεί να αγγίξει ακόμη και τα 500 ευρώ.
Διαγωνισμός… ηχοσυστημάτων κάθε Παρασκευή στο Ωραιοκάστρο
Η περιοχή του Ωραιοκάστρου κάθε Παρασκευή βράδυ εδώ και λίγους μήνες μετατρέπεται σε υπέργειο club, καθώς πάνω από 300 αυτοκίνητα συγκεντρώνονται σε παράδρομο κοντά στο ΤΙΤΑΝ, επιδεικνύοντας τα βαριά ηχοσυστήματα αξίας χιλιάδων ευρώ που φέρουν τα οχήματά τους και είναι ικανά να ακουστούν σε απόσταση χιλιομέτρου.
Σπορ αυτοκίνητα, καθώς και πολλά βανάκια με led φώτα και woofer χρησιμοποιούν μουσικές λίστες ανεβάζοντας κατακόρυφα το ντεσιμπελόμετρο.
Ο «διαγωνισμός» αυτός δεν αναδεικνύει κάποιον νικητή με χρηματικό έπαθλο, ωστόσο, όσοι θέλουν να… στοιχηματίσουν, πρέπει να «στήσουν» κόντρα στη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου, η οποία διοργανώνεται κάθε μεσημέρι Κυριακής.
Τα παραπάνω εξηγεί στο ThessToday.gr και ο Σ.Τ., ο οποίος συνηθίζει να παρακολουθεί από κοντά τα «σπινιαρίσματα» και τα μαρσαρίσματα από τα λάστιχα φτιαγμένων αυτοκίνητων και δικύκλων.
«Τα στοιχήματα “πέφτουν” τις Κυριακές και καμία φορά και τις Δευτέρες. Την Κυριακή μαζεύονται πάρα πολλοί στη Σίνδο, στο γνωστό αδιέξοδο, και… ρίχνονται στη μάχη για το ποιος είναι ο πιο γρήγορος», δηλώνει ο ίδιος, εξηγώντας ότι, πλέον, τα ραντεβού εκτείνονται ακόμη και στο Καλοχώρι.
«Ένας δρόμος που εξυπηρετεί το γνωστό “drug race” είναι στο Καλοχώρι, στη Γέφυρα Δέλτα», σημειώνει ο Σ.Τ., επισημαίνοντας ότι η τελευταία κόντρα που παρακολούθησε από κοντά ήταν την Κυριακή 31 Οκτωβρίου, μία ημέρα μετά τον θάνατο του 47χρονου διανομέα στη Θεσσαλονίκη.
Γνωστό σημείο για κόντρες το σημείο όπου σκοτώθηκε ο 47χρονος
Δυστυχώς, οι κόντρες στη Θεσσαλονίκη δεν διεξάγονται μόνο σε απομονωμένα σημεία, αλλά πολλές φορές μεταφέρονται και σε κεντρικούς οδικούς άξονες, εγκυμονώντας σοβαρούς κινδύνους για τους ανυποψίαστους οδηγούς.
Έτσι, διανομέας σε γνωστή αλυσίδα φαγητού εξηγεί ότι το σημείο στο οποίο παρασύρθηκε και άφησε την τελευταία του πνοή ο 47χρονος συνάδελφός του αποτελεί ευκαιρία για κόντρες μεταξύ οδηγών.
«Η μεγάλη ευθεία επί της Γ. Παπανδρέου εξυπηρετεί τους “κοντράκηδες”. Μένω ακριβώς απέναντι από το σημείο όπου ο Δημήτρης έχασε τη ζωή του και κάθε μέρα -ειδικά δε το Σάββατο- πάρα πολλοί οδηγοί εξακολουθούν να το “πατάνε” χωρίς να αντιλαμβάνονται την επικινδυνότητα του δρόμου», σημείωσε ο ίδιος, υπογραμμίζοντας ότι η ταυτόχρονη αλλαγή στους φωτεινούς σηματοδότες, στη συμβολή των οδών 25ης Μαρτίου και Γ. Παπανδρέου, είναι η αιτία για τα περισσότερα ατυχήματα.
«Το φανάρι στην 25ης Μαρτίου γίνεται πράσινο με το που αλλάζει σε κόκκινο εκείνο της Γ. Παπανδρέου. Πολλοί οι οποίοι προπορεύονται στην Γ. Παπανδρέου δεν σταματούν τη στιγμή που πρέπει στο φανάρι, με συνέπεια να προκαλούνται συχνά ατυχήματα, με χειρότερο εκείνο με τον συνάδελφό μας», πρόσθεσε.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τις καταγγελίες στο ThessToday.gr, εμφανώς ελλιπής είναι η παρουσία της Ελληνικής Αστυνομίας, τόσο στα σημεία όπου διοργανώνονται οργανωμένες κόντρες, όσο και σε εκείνα με τα αυτοσχέδια ραντεβού. Και όλα αυτά, τη στιγμή που στη Θεσσαλονίκη χάνονται συνεχώς ανθρώπινες ζωές στην άσφαλτο, σε μία περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη για τη χώρα και για την πόλη.