Κυκλοφορεί και οπλοφορεί: Οι περίεργες «δουλειές» του… συντρόφου Δ. Δάφνη στην άμυνα

Πώς επιχειρεί να μπλοκάρει την αναβάθμιση των F-16. Το colpo grosso που σχεδίαζε στην ΕΑΒ.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΟΝΤΗ

Κατάφερε, όπως του αποδίδεται, να «παγώσει» την απόφαση για την πολυπόθητη αναβάθμιση των μαχητικών αεροσκαφών F-16, αλλά και να διευρύνει τις δραστηριότητες της εταιρείας του, επιτυγχάνοντας μάλιστα και αύξηση στη σύμβασή του με το ελληνικό Δημόσιο.

Και, εκτός αυτών, επιχείρησε να μετατραπεί σε ρυθμιστή της αμυντικής βιομηχανίας στη χώρα μας, προσπαθώντας να αποκτήσει ακόμα και τον έλεγχο της ΕΑΒ!

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, ο Δημήτρης Δάφνης, επικεφαλής της εταιρείας Aeroservices, κυκλοφορεί και οπλοφορεί… κυριολεκτικά. Η απόπειρα του επιχειρηματία, που ξεκίνησε ως υπότροφος σπουδαστής στην ΕΣΣΔ, να γίνει κυρίαρχος των εξοπλισμών χρονολογείται από τα τέλη του 2015.

Είναι η περίοδος που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έχει μόλις σταθεροποιηθεί και το δίδυμο ηγεσίας Πάνου Καμμένου και Δημήτρη Βίτσα στο υπουργείο Αμυνας αναζητεί λύση στο πρόβλημα της ΕΑΒ, η οποία αδυνατεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της σε μια σειρά συμβάσεων.

Τη λύση προσπάθησε να δώσει ο επικεφαλής μιας εταιρείας συντήρησης ελικοπτέρων, όπως είναι η Aeroservices, η οποία είχε τζίρο μετά βίας 4 εκατ. ευρώ και καμία εμπειρία με συμβάσεις στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας. Ο Δ. Δάφνης προχώρησε σε αλλεπάλληλες συναντήσεις με κορυφαία στελέχη της αμυντικής βιομηχανίας της χώρας. Αυτό που πρότεινε στους παράγοντες ήταν να συμμετάσχουν σε κοινοπραξία για τον έλεγχο της ΕΑΒ.

Ομως, τα ποσοστά του νέου κοινοπρακτικού σχήματος που τους παρουσίασε άφηναν με το στόμα ανοιχτό τα έμπειρα στελέχη του αμυντικού τομέα. Σύμφωνα με το σχέδιο που παρουσίαζε, η Aeroservices και η ΕΑΒ θα κατείχαν το 51% της νέας βιομηχανίας.

Από αυτό το ποσοστό, το 25% θα παρέμενε στην ΕΑΒ και το 26% θα περνούσε στον έλεγχό του. Δηλαδή, μια εταιρεία που επιδιόρθωνε ελικόπτερα θα αποκτούσε τον πρώτο λόγο σε μία από τις πιο σημαντικές αμυντικές βιομηχανίες της νοτιοανατολικής Μεσογείου. Μάλιστα, ο τζίρος της δικής του εταιρείας ήταν λιγότερο από το 2,5% του συνολικού τζίρου των εταιρειών που ήθελε να δεσμεύσει στο άρμα του.

Διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα της Realnews

Exit mobile version