Πανελλήνιες 2021: Οι απαντήσεις στη Βιολογία

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις συνεχίστηκαν σήμερα με τους μαθητές των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) να εξετάζονται στα Αρχαία Ελληνικά (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών), τα Μαθηματικά (Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) και τη Βιολογία (Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας). Τα θέματα δόθηκαν λίγο μετά τις 8:30 ενώ οι υποψήφιοι είχαν προσέλθει στις αίθουσες εξέτασης από τις 8:00. Σημειώνεται ότι η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες.

Τα θέματα της Βιολογίας κάλυπταν πολύ μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν μέτριας και κλιμακούμενης δυσκολίας.

Συγκεκριμένα, τα θέματα Α και Β ήταν αναμενόμενα και μειωμένης δυσκολίας. Το θέμα Γ ήταν μέτριας δυσκολίας, αλλά οι μαθητές έπρεπε να προσέξους τις λεπτομέρειες. Το θέμα Δ ήταν αναμενόμενο, χωρίς κάποιες ιδιαίτερες παγίδες. Γενικότερα τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας. Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές θα αντεπεξέλθουν.

Για τα θέματα στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν οι υποψήφιοι πατήστε εδώ

Για τις απαντήσεις στα θέματα από την Ομοσπονδία Eκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος πατήστε εδώ

Σε γενικές γραμμές «βατά» χαρακτηρίζονται από τους καθηγητές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Αγίου Δημητρίου, οι οποίοι σχολίασαν για το ΑΠΕ-ΜΠΕ τα σημερινά θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών), Μαθηματικών (Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) και Βιολογίας (Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας).

Αρχαία Ελληνικά

«Τα θέματα στα Αρχαία Ελληνικά ήταν αναμενόμενα και είχαν την ίδια δομή και μορφή με των περσινών πανελλαδικών», αναφέρει η φιλόλογος καθηγήτρια Γεωργία Μακρή. Στο διδαγμένο κείμενο τα ερωτήματα ήταν σαφή και δεν υπήρχε δυσκολία στην κατανόηση, προσθέτει. «Αυτό που ίσως ξεχωρίσει τους πιο καλά διαβασμένους μαθητές είναι το παράλληλο κείμενο. Το αδίδακτο κείμενο ήταν κάτι που το περιμέναμε και οι γραμματικές και συντακτικές παρατηρήσεις μέτριας δυσκολίας», εξηγεί η κ. Μακρή.

Μαθηματικά

«Διαβαθμισμένης δυσκολίας ήταν τα θέματα των Μαθηματικών, καλύπτοντας μεγάλο εύρος της φετινής ύλης με έμφαση στα σημαντικότερα σημεία της. Οι θεματοδότες επέλεξαν θέματα με γνώμονα τη δύσκολη κατάσταση που επικράτησε αυτή τη χρονιά, τόσο για τους μαθητές, όσο για τους διδάσκοντες», περιγράφει η καθηγήτρια Μαθηματικών Νατάσα Παναγιωτοπούλου.

Στο θεωρητικό θέμα παραλείφθηκε το ερώτημα του ισχυρισμού, που δυσκόλευε στο παρελθόν πολλούς μαθητές. Στο Β Θέμα ζητήθηκε να συζητηθεί μια συνάρτηση, όπως αναμενόταν, στο Γ Θέμα υπάρχει κλιμάκωση ερωτημάτων, όπου απαιτούνταν βασικά θεωρήματα και στο Δ Θέμα, όπως γίνεται παραδοσιακά, απαιτούνταν συνδυαστική σκέψη και να έχει προηγηθεί καλή εξάσκηση, επισήμανε η κ. Παναγιωτοπούλου.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ