Μυλόπουλος: Το 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό

«Το 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό» δήλωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, σε εκδήλωση για τις αστικές συγκοινωνίες που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Αμπελοκήπων-Μενεμένης.

«Τον Νοέμβριο του 2020 θα λειτουργήσει η γραμμή από τη Νέα Ελβετία ως το Συντριβάνι και δύο μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 2021 θα λειτουργήσει η γραμμή της Καλαμαριάς από τη Μίκρα μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης μέχρι το Συντριβάνι», είπε ο κ. Μυλόπουλος τονίζοντας ότι το χρονοδιάγραμμα τηρείται και σύμφωνα με αυτό θα γίνει και η σημερινή άφιξη του μετροπόντικα, στον σταθμό «Καλαμαριά».

Ωστόσο, όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος, η γραμμή του μετρό από το Συντριβάνι μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, λόγω των σταθμών Βενιζέλου και Αγίας Σοφίας, όπου τα έργα ξεκίνησαν μέσα στο 2017, δε μπορεί να ολοκληρωθεί πριν από το 2021 και προσδιόρισε τη λειτουργία της για το τέλος του 2021, αρχές 2022, οπότε και θα ενωθεί η Μίκρα με τον Ν.Σ.Σταθμό.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ανέφερε επίσης ότι μέσα στο 2018 δημοπρατούνται και ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες για δύο γραμμές της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Η μία, μήκους 4,5 χιλιομέτρων, θα συνδέει με 4 σταθμούς το ΝΣΣ με Αμπελόκηπους, Μενεμένη, Εύοσμο και Κορδελιό, και η δεύτερη μήκους 5,5 χιλιομέτρων, με 5 σταθμούς θα συνδέει Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ευκαρπία και νοσοκομείο Παπαγεωργίου.

Όσον αφορά τη διασύνδεσης του αεροδρομίου, ο κ. Μυλόπουλος είπε ότι θα γίνει υπέργεια με μικρότερο κόστος και σε συντομότερο χρόνο.

Ο κ. Μυλόπουλος υπογράμμισε ότι η σημερινή κυβέρνηση ήταν αυτή που ξεκίνησε τα «σταματημένα έργα» στο μετρό. Τόνισε, χαρακτηριστικά, ότι «από το 2006 μέχρι το 2016 ολοκληρώθηκε το 40% του έργου», ενώ «από το 2016 μέχρι αρχή του 2018 ολοκληρώθηκε το 60% του έργου» και πρόσθεσε : «’Αρα, λοιπόν, σε λιγότερο από δύο χρόνια, κάναμε τη μισή δουλειά, που έκαναν μέσα σε δέκα χρόνια».

«Στην Καλαμαριά έχουμε κατασκευάσει το 58% της διάνοιξης των υπόγειων σηράγγων. Στη Θεσσαλονίκη οι υπόγειες σήραγγες έχουν ολοκληρωθεί, κατασκευάζονται οι σταθμοί, στο τέλος του 2018 έρχεται το σιδηροδρομικό υλικό, τα βαγόνια δηλαδή» είπε ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε ότι το 2019 ξεκινά δοκιμαστική λειτουργία, που θα διαρκέσει περίπου εννιά με δώδεκα μήνες και πρόσθεσε:

«’Αρα, λοιπόν το 2019 θα δούμε στη Θεσσαλονίκη το μετρό να κινείται, δε θα κινείται με επιβατικό κοινό θα κινείται δοκιμαστικά, έτσι ώστε το 2020 να το δώσουμε σε κανονική λειτουργία».Πηγή πληροφοριών: ΑΜΠΕ

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ