O Έλληνας θρύλος της παγκόσμιας διαφήμισης μιλά στο ellines.com

O Έλληνας θρύλος της παγκόσμιας διαφήμισης μιλά στο ellines.com

 

Ο Γιώργος Λόης είναι ένας από τους πιο γνωστούς συγγραφείς, σχεδιαστές και καλλιτεχνικούς διευθυντές ανά τον κόσμο. Τα 92 εξώφυλλα που σχεδίασε για το περιοδικό Esquire από το 1962 έως το 1972 «άφησαν» εποχή και κοσμούν τη μόνιμη συλλογή του MoMA (Μουσείου Μοντέρνας τέχνης). Κυρίαρχη φυσιογνωμία της βιομηχανίας των media σε μια εποχή όπου η διαφήμιση έκανε τον κόσμο να γυρίζει, μαχητικός ακτιβιστής και στενός φίλος του Μοχάμεντ Άλι και του Μπομπ Ντίλαν.

Γεννήθηκε στις 26 Ιουνίου του 1931 στο Μπρόνξ της Νέας Υόρκης από Έλληνες γονείς που είχαν μεταναστεύσει στην Αμερική, της Βασιλικής και του Χαράλαμπου Λόη, ενός ανθοπώλη στο Μπρονξ.

“Όλη η δουλειά μου έχει αντισταθεί στις τάσεις, και κατανοήσει την σημαντικότητα του χρόνου και πραγματικά ήταν μπροστά από της εποχή της. Πάντα καταλάβαινα ότι η αποστολή μου δεν ήταν να παρασύρω, αλλά να αφυπνίζω, να ενοχλώ, να επικοινωνώ, να διατάζω, να διερευνώ και περισσότερο από όλα να προκαλώ”.

“Η δεκαετία του 1960 είναι μία ηρωική εποχή στην ιστορία της τέχνης της επικοινωνίας. Οι τολμηροί υποκινητές εκείνης της περιόδου δεν έχουν καμία ομοιότητα με τους χαρακτήρες της σειράς Mad Men”.

Για να διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Γιώργου Λόη στην ομάδα του ellines.com πατήστε εδώ.

 

www.ellines.com  – H Πρώτη Διαδικτυακή Χώρα στον Κόσμο

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ