• Πώς να αντιμετωπίσεις το άγχος σύμφωνα με την προσωπικότητά σου

    2:21 μμ, Δευτέρα 10 Μάρ 2014 2:21 μμ, Δευτέρα 10 Μάρ 2014

    Πώς να αντιμετωπίσεις το άγχος σύμφωνα με την προσωπικότητά σου

    Είναι γεγονός ότι μέσα στους ξέφρενους ρυθμούς της καθημερινότητας και το συνεχόμενο στρες που βιώνουν πολλοί άνθρωποι, υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού τους πολύ συχνά η ερώτηση: «τι να κάνω για να αντιμετωπίσω το άγχος μου; Πως μπορώ να ανταπεξέλθω σε όλα όσα αντιμετωπίζω;»

    Γράφει ο ιατρός, Ανδρέας Τσουρουκτσόγλου

    Εδώ μπορεί κανείς να προτείνει …τρία σενάρια:

    Σενάριο πρώτο: δεν κάνεις κάτι ιδιαίτερο, προσπαθείς με όσες δυνάμεις έχεις, και … «ο Θεός βοηθός».

    Σενάριο δεύτερο: χρησιμοποιείς κάποιας μορφής ηρεμιστικά χάπια (είτε φαρμακευτικά είτε φυτικά…), έτσι ώστε να κατευνάζεις τις εξάρσεις του άγχους, ελπίζοντας σε …«καλύτερες ημέρες».

    Σενάριο τρίτο: μαθαίνεις για την προσωπικότητα σου, για τον ιδιοσυγκρασιακό σου ιδιαίτερο τύπο ανθρώπου στον οποίο ανήκεις, και με την γνώση αυτή διαχειρίζεσαι κατάλληλα την καθημερινότητά σου.

    Το αγιουρβεδικό σύστημα από πολλές χιλιάδες χρόνια πριν, έχει με ακρίβεια κατατάξει και περιγράψει τους τρεις διαφορετικούς τύπους στους οποίους κατατάσσονται όλοι οι άνθρωποι, και τα βασικά στοιχεία για τους τρεις αυτούς τύπους.

    Ο πρώτος τύπος (VATA – Βάτα / αέρινος τύπος) έχει περιγραφεί σε προηγούμενο άρθρο μας το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ.

    Πληροφορίες για τους δύο επόμενους τύπους (PITTA – Πίτα / πύρινος τύπος και KAPHA – Κάφα / Υδάτινος τύπος) θα βρείτε εδώ.

    Με βάση λοιπόν αυτές τις αρχικές πληροφορίες, μπορείτε τώρα να ανακαλύψετε στο υλικό που ακολουθεί περισσότερα για τον τύπο σας και έτσι να «οπλιστείτε με γνώση» για να αντιμετωπίσετε πιο αποτελεσματικά τα προβλήματα της καθημερινότητας.

    ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

    VATA

    Τα αέρινα άτομα κινούνται συνεχώς, αυτή είναι η φυσική τους κατάσταση. Παρόλο όμως το γεγονός αυτό, η σωματική τους αντοχή είναι μικρή και εξαντλούνται γρήγορα. Δεν μπορούν να παρακολουθήσουν για πολλή ώρα κάποιο πρόγραμμα ασκήσεων, θα πρέπει να διακόψουν για λίγη ανάπαυση.

    Θα παρουσιάσουν εύκολα ταχυκαρδία, αρρυθμία, τρέμουλο σε χέρια και πόδια, ναυτία, αϋπνία, ευερεθιστότητα και παρόμοια αέρινα συμπτώματα εάν αναγκαστούν να ασκηθούν εντατικά. Συνήθως μετά τη σωματική άσκηση πρέπει να φάνε κάτι ή να κοιμηθούν για λίγο έτσι ώστε να ‘γειωθούν’ και να ανέβει λίγο το Kapha στον οργανισμό τους.

    Διαβάστε τη συνέχεια στο boro.gr

    σχολίασε κι εσύ
    σχετικά άρθρα