Πώς να αντιμετωπίσεις το στρες στη δουλειά

Πώς να αντιμετωπίσεις το στρες στη δουλειά

Νιώθετε σε καθημερινή βάση στρεσαρισμένοι στη δουλειά σας; Δεν είστε οι μόνοι!  8 στους 10 εργαζόμενους αναφέρουν ότι η δουλειά τους προκαλεί έντονο στρες.  Η αναζήτηση της επιτυχίας αλλά και οι οικονομικές δυσκολίες μας έχουν δημιουργήσει μια κουλτούρα επαγγελματικής εξουθένωσης, και αυτό επηρεάζει την ευημερία, τη δημιουργικότητα και την παραγωγικότητα μας.

Και όταν πρόκειται να ξεκινήσουμε μια ημέρα στη δουλειά με λιγότερο άγχος, πρέπει να αλλάξουμε όχι μόνο τον τρόπο που εργαζόμαστε αλλά και τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη δουλειά.

“Τα συναισθήματά μας ξεκινούν με τη δική μας ερμηνεία των γεγονότων», αναφέρει ο ψυχοθεραπευτής  Ghinassi στην Huffington Post. «Δεν είναι τόσο τα γεγονότα που δημιουργούν δυσάρεστα συναισθήματα αλλά οι ερμηνείες που εμείς οι ίδιοι για τα γεγονότα της ζωής”.

Υπάρχουν κάποιες απλές πρακτικές της «γνωστικής συμπεριφοριστικής θεραπείας» που μπορεί να βοηθήσουν. (Είναι ένα αποτελεσματικό είδος θεραπείας για την κατάθλιψη και τις αγχώδεις διαταραχές και επικεντρώνεται στις σκέψεις και τις πεποιθήσεις του ασθενούς)

 

Εάν αντιμετωπίζετε άγχος στην εργασία σας, τότε δοκιμάστε αυτές τις στρατηγικές για να αναδιοργανώσετε την ημέρα σας και να μειώσετε την ένταση, την αρνητικότητα, και την αυτοκριτική που μπορεί να σας εμποδίσουν από μια πιο ικανοποιητική εργασία.

1. Να θέτετε προτεραιότητες & να παραμερίζετε τα λιγότερα σημαντικά

Όταν οι καθημερινές εργασίες αρχίζουν να συσσωρεύονται, τα επίπεδα του άγχους μας αυξάνονται για να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες απαιτήσεις. Μια αποτελεσματική πρακτική είναι να θέτουμε προτεραιότητες στα καθήκοντά μας, να δίνουμε περισσότερη σημασία στα σημαντικά και να αφήνουμε για το τέλος τα λιγότερο σημαντικά. Έχει παρατηρηθεί ότι αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μειώσουμε το στρες.

«Πολλοί από εμάς στο χώρο εργασίας, έχουμε την ψευδαίσθηση ότι είμαστε σε θέση να κάνουμε όλα τα πράγματα που μας ζητήθηκαν ταυτόχρονα και στον αναμενόμενο χρόνο», λέει ο Ghinassi. «Το πρώτο βήμα είναι να επανεκτιμήσουμε τις ικανότητες μας και το διαθέσιμο χρόνο μας».

Δημιουργήστε μια λίστα με τα 10-15 πράγματα που χρειάζεται να ολοκληρώσετε μέσα σε μια μέρα. Αξιολογείστε ποια είναι τα πιο σημαντικά.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο boro.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ