“Η ΝΔ δεν πουλάει πια”

“Ξοφλημένο” χαρακτήρισε το “brand name” της Νέας Δημοκρατίας, ο πρώην υπουργός της ΝΔ Ανδρέας Ανδριανόπουλος, αναφερόμενος στην πρόθεση του Αντώνη Σαμαρά για ανασυγκρότηση ενός κεντροδεξιού μετώπου. Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, ο κ. Ανδριανόπουλος διευκρίνισε ότι δεν έχει δεχθεί πρόταση για συνάντηση από τη Συγγρού: “Δεν έχω λάβει καμία πρόσκληση από κανέναν ούτε με έχει δει κανείς”, είπε, ενώ ερωτηθείς τι θα πράξει σε περίπτωση που τον καλέσει ο Αντώνης Σαμαράς, απάντησε:

“Όπως είναι τώρα εγώ δεν έχω ενδιαφέρον”O Aνδρέας Ανδριανόπουλος υπογράμμισε την ανάγκη ανασυγκρότησης του χώρου, όμως δεν πιστεύει ότι αυτή τη στιγμή κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει μέσω της ΝΔ.”Θεωρώ ότι η ΝΔ σαν brand name είναι ξοφλημένη, δεν πουλάει πια. Θα μπορούσε να γίνει ενδεχομένως κάτω από μία άλλη ομπρέλα, ευρύτερη, γενικότερη ομπρέλα στην οποία να ενταχθούν αυτόνομα μέσα και η ΝΔ, ενδεχομένως και η Δράση και η Δημοκρατική Συμμαχία κι οποιοσδήποτε άλλος. Θεωρώ πως στις νέες γενιές κυρίως, κάτω των 35, η ΝΔ είναι τελειωμένη σαν brand name. Και με μια ηγεσία από τη νέα γενιά: κάποιον μεταξύ 30 και 35. Σαράντα έστω”, είπε. Φοβάμαι πως η επόμενη εκλογική αναμέτρηση δεν θα μπορέσει να ευοδόσει στην φιλοευρωπαϊκή τάση. Φοβάμαι πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα περάσει το 24 – 25%.  Όλοι οι άλλοι θα πάθουν καθίζηση ίσως με την εξαίρεση της άκρας δεξιάς.

Ο κ. Ανδριανόπουλος αναφέρθηκε και στον πρώην πρωθυπουργό, για τον οποία σενάρια του δίνουν πρωταγωνιστικό ρόλο:

“Να πάρει κάποιες πρωτοβουλίες για να φέρει ορισμένους ανθρώπους κοντά, ναι. Να πάρει όμως πρωτοβουλία για να ηγηθεί αυτός μιας πολιτικής σκηνής , το βλέπω τώρα λάθος και για τον ίδιο. Δεν τον έχει ρωτήσει κανείς. Δεν νομίζω ότι έχει τη διάθεση για κάτι τέτοιο”, επισήμανε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ