Η ερώτηση του Νικολόπουλου στον Υπουργό Δικαιοσύνης για την αποκάλυψη της Realnews

Ερώτηση προς τον υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Νίκο Παρασκευόπουλο κατέθεσε ο βουλευτής Αχαΐας και Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Νίκος Νικολοπουλος, με αφορμή το πρωτοσέλιδο της Realnews υπό τον τίτλο «Βγάζουν λάδι τον Χριστοφοράκο».

 

 Διαβάστε αναλυτικά την ερώτηση: 

 

Θέμα: «Η Κακουργηματική Φοροδιαφυγή, η  Νομιμοποίηση Εσόδων από Παράνομες Δραστηριότητες και τα λοιπά αδικήματα που σωρεύονται, με τις επιβαρυντικές διατάξεις περί Καταχραστών του Δημοσίου, στα πρόσωπα των «δωρεοδόχων» του Μιχάλη Χριστοφοράκου,  αλλά και του ιδίου του φερόμενου κατά την εισαγγελική πρόταση Κωσταρέλλου, ως «δωρητή» και, έτσι, ως ηθικού αυτουργού αυτών και ο ύποπτος ρόλος των ραδιοτηλεοπτικών ΜΜΕ που απέκρυψαν μια τόσο σοβαρή είδηση.»

 

Έκπληκτος και οργισμένος ο Ελληνικός Λαός πληροφορήθηκε την Κυριακή 06/03/2016 από την έγκριτη εφημερίδα REAL NEWS του δημοσιογράφου Νίκου Χατζηνικολάου και από το πρωτοσέλιδο αυτής, ότι η ελληνική δικαιοσύνη ετοιμάζεται να βγάλει «λάδι» τον πρώην ισχυρό άνδρα της Siemens, Μιχάλη Χριστοφοράκο, από τις κακουργηματικές κατηγορίες που του έχουν αποδοθεί για την προμήθεια του συστήματος ασφάλειας C4I ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, κατόπιν σχετικής πρότασης του αξιότιμου εισαγγελέα κου Στέλιου Κωσταρέλλου προς το Δικαστικό Συμβούλιο.

Ειδικότερα, όπως αποκαλύπτει η Real Νews, ο εισαγγελικός λειτουργός προτείνει την απαλλαγή του φυγόδικου Χριστοφοράκου όχι μόνο για το αδίκημα της απάτης, αλλά και για αυτό της δωροδοκίας, αφού ο ανωτέρω κος εισαγγελέας κρίνει στην πρότασή του ότι ο Μιχάλης Χριστοφοράκος δεν δωροδόκησε κρατικούς υπαλλήλους, αλλά ότι έδινε «διψήφιο ποσό εκατομμυριών» (άρα τουλάχιστον 10.000.000 ευρώ) ως «δωρεά» στους ταμίες του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. για να κλείνει όλες τις μεγάλες δουλειές στη χώρα μας η Siemens.

Επειδή, κατόπιν των ανωτέρω, ζητείται στην εισαγγελική πρόταση να αρθούν τα δύο εντάλματα σύλληψης που εκδόθηκαν εναντίον του όταν δεν εμφανίστηκε να απολογηθεί για την υπόθεση στον τέταρτο ειδικό ανακριτή και διέφυγε στη Γερμανία, όπου και βρίσκεται ακόμη μέχρι και σήμερα.

 

Επειδή, όλως παραδόξως, από το αποδεικτικό υλικό που συγκεντρώθηκε στην ελληνική δικογραφία και, ειδικότερα, από τις καταθέσεις των μαρτύρων, τις κινήσεις τραπεζικών λογαριασμών των αρμοδίων για την παρακολούθηση του έργου και στη συνέχεια των μελών των Επιτροπών Ελέγχου και Παραλαβής Προμήθειας C4Ι, τις κινήσεις τραπεζικών λογαριασμών των στελεχών της ελληνικής εταιρείας Siemens Α.Ε, οι αρμόδιοι εισαγγελικοί και δικαστικοί λειτουργοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν προέκυψε κανένα στοιχείο με διακίνηση χρηματικών ποσών  προς υπαλλήλους (μέλη των αρμόδιων επιτροπών για την παρακολούθηση του έργου και την παραλαβή αυτού) ή άλλα υπηρεσιακά στελέχη που είχαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο εμπλακεί στην προμήθεια του συστήματος ασφάλειας C4Ι.

 

Επειδή, η ανωτέρω εισαγγελική πρόταση υποτιμά τη νοημοσύνη του Ελληνικού Λαού και όλων ημών, των μη χρηματισθέντων με τις «δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, εκλεγμένων εκπροσώπων του Ελληνικού Λαού στη Βουλή των Ελλήνων, αφού αποφαίνεται ότι, η συγκεκριμένη εγκληματική συμπεριφορά του Μιχάλη Χριστοφοράκου, ήτοι η κατά τη λεκτική διατύπωση των γερμανικών δικαστικών αρχών φερόμενη ως δήθεν «δωρεά χρημάτων» σε πολιτικά κόμματα, δεν στοιχειοθετεί την αντικειμενική υπόσταση των εγκλημάτων της ενεργητικής και παθητικής δωροδοκίας, όπως ειδικότερα αναφέρει το επίμαχο απόσπασμα αυτής.

 

Επειδή, όμως, με απόφαση του Ειρηνοδικείου Μονάχου, επιβλήθηκε στον Μιχάλη Χριστοφοράκο ποινή φυλάκισης ενός έτους, διότι ως διευθυντής της Siemens στην Ελλάδα προέβη σε «ΔΩΡΕΑ» διψήφιου ποσού εκατομμυρίων ευρώ προς το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ και δη προς τους ταμίες των κομμάτων αυτών, ώστε να επηρεάσουν τους αρμόδιους υπαλλήλους και να επιταχυνθεί η παραλαβή των επιμέρους έργων της προμήθειας, ενεργώντας ενδεχομένως και κατά παράβαση των καθηκόντων τους υπέρ της εταιρείας Siemens.

 

Επειδή κατά τα ανωτέρω, ακόμη και η δικαιοσύνη της Γερμανίας, που είχε ως κράτος την άμεση οικονομική ωφέλεια από τις ανωτέρω «ελληνικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, σε αντίθεση με την «ανεξάρτητη» ελληνική δικαιοσύνη, τελικά τον καταδίκασε στην έστω επιεική ποινή φυλάκισης του ενός έτους, αποδεικνύεται πέρα πάσης αμφιβολίας ότι, ακόμη και αν οι μίζες βαφτιστούν χαριστικά ως δήθεν δωρεές,  ο Μιχάλης Χριστοφοράκος σωρεύει σε κάθε περίπτωση στο πρόσωπό του τόσο την αντικειμενική, όσο και την υποκειμενική υπόσταση του εγκλήματος που του αποδίδεται, άλλως η γερμανική δικαιοσύνη δεν θα τον είχε ποτέ καταδικάσει σε ποινή φυλάκισης.

 

Επειδή, η  γενική διάταξη του άρθρου 1 του ν. 2961/2001, μεταξύ άλλων, προβλέπει ρητά ότι  επιβάλλεται φόρος στις περιουσίες που αποκτήθηκαν αιτία δωρεάς και ότι στο φόρο υπόκειται κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο αποκτά περιουσία  από αιτία δωρεάς, πλην των εξαιρέσεων που ρητά προσδιορίζονται με τον ίδιο νόμο, στις οποίες δεν εμπίπτουν ούτε τα πολιτικά κόμματα, ούτε οι διοικούντες, οι νόμιμοι εκπρόσωποι και οι ταμίες αυτών.

 

Επειδή, στα άρθρα 34-45 του Ν.2961/2001 περιλαμβάνονται οι επιμέρους ειδικές διατάξεις που αφορούν τη φορολογία περιουσιών που αποκτώνται αιτία δωρεάς, ενώ με το άρθρο 35 του ιδίου νόμου ορίζεται ειδικότερα  η περιουσία που υπόκειται στο φόρο δωρεών και είναι, μεταξύ άλλων και η προβλεπόμενη στην περίπτωση (α) του ανωτέρω άρθρου 35, Ν. 2961/2001, ήτοι η κείμενη  στην Ελλάδα οποιασδήποτε φύσεως, κινητή και ακίνητη περιουσία που δωρίζεται.

Επειδή, υπόχρεος στο φόρο είναι πάντοτε ο λήπτης της δωρεάς, ο λεγόμενος «δωρεοδόχος» (άρθρο 38 Ν. 2961/2001) και η φορολογική υποχρέωση γεννάται κατά το χρόνο της σύνταξης του εγγράφου της δωρεάς  ενώ, ειδικότερα,  για μεταβίβαση κινητών πραγμάτων, δηλαδή εν προκειμένω, χρημάτων, αν η παράδοση του αντικειμένου της δωρεάς  έγινε χωρίς να συνταχθεί συμβόλαιο ή αν το συμβόλαιο συντάχθηκε μετά την παράδοση του αντικειμένου της δωρεάς, η φορολογική υποχρέωση γεννάται κατά το χρόνο της παράδοσης των κινητών πραγμάτων, ήτοι εν προκειμένω, των χρημάτων.

 

Επειδή, η φορολόγηση της περιουσίας που αποκτάται αιτία χρηματικής δωρεάς είναι συνάρτηση μόνο της συγγενικής σχέσης του δωρητή  και του δωρεοδόχου, αφού προβλέπεται αυτοτελής φορολόγηση αυτής, ανεξάρτητα από το ύψους του ποσού της χρηματικής δωρεάς, ενώ ο φόρος υπολογίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 29 των διατάξεων περί φόρου κληρονομιών, που εφαρμόζονται ανάλογα.

 

Επειδή, οι συγγενικές σχέσεις διακρίνονται σε τρεις (3) κατηγορίες, ήτοι τις Α’, Β’ και Γ’,  η αιτία δωρεάς κτήση χρηματικών ποσών υπόκειται σε φόρο, ο οποίος υπολογίζεται αυτοτελώς,  με συντελεστή 10%, προκειμένου για δικαιούχους που υπάγονται στην Α’  κατηγορία, με συντελεστή 20%, προκειμένου για δικαιούχους που υπάγονται στη Β’  κατηγορία  και με συντελεστή 40%, προκειμένου για δικαιούχους που υπάγονται στη Γ’  κατηγορία..

 

Επειδή, κατόπιν όλων των ανωτέρω, προκύπτει αβίαστα ότι  οι «χρηματικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου υπόκεινται κατά την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία στον φόρο της Γ’ κατηγορίας, ήτοι υπόκεινται σε συντελεστή αυτοτελούς φορολόγησης 40%, με υπόχρεους για την καταβολή του, κατά περίπτωση, τους εκάστοτε δωρεοδόχους-λήπτες αυτών, και με  τη φορολογική υποχρέωση εκάστου δωρεοδόχου να έχει γεννηθεί κατά το  χρόνο της παράδοσης σε αυτόν, των χρημάτων της ληφθείσας χρηματικής δωρεάς.

 

Επειδή, σύμφωνα με το δικογραφικό υλικό που αποκαλύπτεται μέσα από το δημοσίευμα της REAL NEWS, οι ανωτέρω «χρηματικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου ανέρχονται τουλάχιστον στο ποσό των 10.000.000,00 ευρώ, με αποτέλεσμα ο αναλογούν, αυτοτελής φόρος αυτών να ανέρχεται συνολικά, για όλους τους δωρεοδόχους, τουλάχιστον στο ποσό των 4.000.000,00 ευρώ, πλέον τόκων, προστίμων και προσαυξήσεων, υπολογιζόμενων από το έτος 2004 κατά το οποίο γεννήθηκε η υποχρέωση καταβολής, μέχρι και σήμερα.

 

Επειδή, δεν έχει ποτέ μέχρι σήμερα δηλωθεί και, έτσι, καταβληθεί, ούτε ένα ευρώ εκ του ανωτέρω συνολικά οφειλομένου φόρου των διάφορων «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου προς τους εκάστοτε δωρεοδόχους αυτών, με αποτέλεσμα, σήμερα, μετά τις προσαυξήσεις, τα πρόστιμα και τους τόκους, ο συνολικά οφειλόμενος αυτός φόρος να ανέρχεται τουλάχιστον σε 8.000.000,00 ευρώ.

 

Επειδή, κατά το νέο ποινολόγιο του φορολογικού νόμου (Ν. 4337/2015 -ΦΕΚ Α΄ 129/17-10-15), μεταξύ άλλων, συνιστά φοροδιαφυγή η μη υποβολή δήλωσης, η  υποβολή ανακριβούς δήλωσης και η μη απόδοση, εν όλω ή εν μέρει, επιρριπτόμενων φόρων, όπως εν προκειμένω οι ανωτέρω φόροι των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου στους κατά περίπτωση δωρεοδόχους αυτών  και, εφόσον αυτή υπερβαίνει ανά διαχειριστικό έτος το ποσό των 100.000 ευρώ, τιμωρείται με φυλάκιση 2 έως 5 ετών ενώ, όταν υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ ανά διαχειριστικό έτος, είναι κακουργηματικού χαρακτήρα και τιμωρείται με ποινή κάθειρξης από 5 έως 20 χρόνια.

 

Επειδή, εν προκειμένω, όλοι οι κατά τα ανωτέρω δωρεοδόχοι του Μιχάλη Χριστοφοράκου, έχουν διαπράξει, μεταξύ άλλων, και το αδίκημα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, αφού στις «χρηματικές δωρεές» που δεν δήλωσαν κατά το χρόνο κτήσης τους, αναλογεί αυτοτελής φόρος δωρεάς άνω των 150.000 ευρώ ανά δωρεοδόχο και ανά διαχειριστικό έτος, τον οποίο, έτσι, ουδέποτε κατέβαλαν.

 

Επειδή, σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις της κακουργηματικής φοροδιαφυγής των δωρεοδόχων των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, συντρέχει συμπληρωματικά και η περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κατά την έννοια του Ν. 3691/2008 (ΦΕΚ 166/05-08-2008) και της ενσωματωθείσας με αυτόν στην εθνική μας νομοθεσία Οδηγίας 2005/60/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης L 309/15/25.11.2005), τις διατάξεις της Οδηγίας 2006/70/EK της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης L 214/29/4.8.2006).

 

Επειδή, κατά την απόφαση του Ειρηνοδικείου Μονάχου, επιβλήθηκε στον Μιχάλη Χριστοφοράκο ποινή φυλάκισης ενός έτους, διότι ως διευθυντής της Siemens στην Ελλάδα προέβη σε «ΔΩΡΕΑ» διψήφιου ποσού εκατομμυρίων ευρώ προς το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ και δη προς τους ταμίες των κομμάτων αυτών, ώστε να επηρεάσουν τους αρμόδιους υπαλλήλους και να επιταχυνθεί η παραλαβή των επιμέρους έργων της προμήθειας, ενεργώντας ενδεχομένως και κατά παράβαση των καθηκόντων τους υπέρ της εταιρείας Siemens,  σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις της κακουργηματικής φοροδιαφυγής και των λοιπών αδικημάτων που αποδίδονται στους δωρεοδόχους των επίμαχων χρηματικών δωρεών, αλλά και στον ίδιο τον Μιχάλη Χριστοφοράκο, τουλάχιστον ως ηθικό αυτουργό των αδικημάτων που διέπραξαν οι δωρεοδόχοι του,  συντρέχει συμπληρωματικά  με την ως άνω περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και  η περίπτωση της επιβαρυντικής διάταξης περί καταχραστών του δημοσίου, κατά την έννοια του Ν. 1608/1950,  αφού με τις πράξεις και τις παραλείψεις που τους αποδίδονται, με την αμετάκλητη πλέον απόφαση της γερμανικής δικαιοσύνης, οι δωρεοδόχοι των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου,  αλλά και ο ίδιος, ως ηθικός αυτουργός στα αδικήματα που διέπραξαν αυτοί,  με δόλο και με πρόδηλο οικονομικό όφελος, έπεισαν με φορτικότητα ή/και εξανάγκασαν τους δημοσίους υπαλλήλους, τους οποίους ήλεγχαν, επηρέαζαν και εξουσίαζαν, εκ της θέσης και της πολιτικής τους ιδιότητας, να ενεργήσουν  κατά παράβαση των καθηκόντων τους, υπέρ της εταιρείας Siemens, προκειμένου να επιταχύνουν την παραλαβή συγκεκριμένων έργων της προμήθειας του συστήματος C4I, προξενώντας έτσι στο Ελληνικό Δημόσιο ζημία ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, σε κάθε περίπτωση πολλαπλάσιας των 10.000.000 ευρώ της «χρηματικής δωρεάς» που αυτοί έλαβαν ως δωρεοδόχοι από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο.

 

Επειδή, όπως κατήγγειλε την 07/03/2016 ο εκδότης της εφημερίδας REAL NEWS, ο έγκριτος δημοσιογράφος κος Νίκος Χατζηνικολάου, στην πρωινή ραδιοφωνική του εκπομπή στον σταθμό REAL FM 97.8, μια τόσο σοβαρή είδηση, που ενδιαφέρει το σύνολο του ελληνικού λαού, αποκρύφτηκε, εντελώς προκλητικά, σχεδόν από το σύνολο των ραδιοτηλεοπτικών ΜΜΕ, εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας και, ειδικότερα, από το σύνολο σχεδόν των δελτίων ειδήσεων αυτών,  με αποτέλεσμα, έτσι, να τίθεται ζήτημα κεφαλαιώδους σημασίας για τη λειτουργία, την ποιότητα και τις προοπτικές της ίδιας της δημοκρατίας στη χώρα μας, αφού η απόκρυψη της συγκεκριμένης αυτής είδησης συνιστά ευθεία παραβίαση του άρθρου 15 του Συντάγματος, το οποίο ρητά προβλέπει αυστηρά κριτήρια για τη λειτουργία και τη δράση της ραδιοτηλεόρασης, επιβάλλοντας την αντικειμενική και με ίσους όρους μετάδοση πληροφοριών και ειδήσεων.

 

Επειδή, για το συγκεκριμένο αυτό ζήτημα, την 08/03/2016 δημοσιεύθηκε εκτενές άρθρο-ανάλυση στο ιστολόγιο  http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/, στο οποίο αναλύονται τα αδικήματα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, με τις επιβαρυντικές μάλιστα διατάξεις περί καταχραστών του δημοσίου, τα οποία φέρονται ότι διέπραξαν, κατά την ανωτέρω εισαγγελική πρόταση, οι δωρεοδόχοι του Μιχάλη Χριστοφοράκου, αλλά και ο ίδιος ο «δωρητής», ως ηθικός αυτουργός αυτών.   

 

 Κατόπιν όλων των ανωτέρω, ερωτάσθε:

 

1.    Εξαιρούνται, ναι ή όχι, τα πολιτικά κόμματα, οι πρόεδροι,  οι διοικούντες, οι νόμιμοι εκπρόσωποι και οι ταμίες αυτών, από τη γενική διάταξη του άρθρου 1, Ν. 2961/2001, που προβλέπει ρητά ότι  επιβάλλεται φόρος στις περιουσίες που αποκτήθηκαν αιτία δωρεάς από φυσικά και νομικά πρόσωπα;

 

2.    Οι κατά την ανωτέρω εισαγγελική πρόταση «χρηματικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, υπόκεινται, ναι ή όχι, κατά την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία, σε συντελεστή αυτοτελούς φορολόγησης 40%, με υπόχρεους για την καταβολή του, τους κατά περίπτωση δωρεοδόχους αυτών, και με  τη φορολογική υποχρέωση εκάστου δωρεοδόχου να έχει γεννηθεί κατά το  χρόνο της παράδοσης σε αυτόν των χρημάτων της ληφθείσας χρηματικής δωρεάς, ήτοι, εν προκειμένω, το έτος 2004;

 

3.    Σε τι ποσό ανέρχεται ο αρχικά οφειλόμενος αυτοτελής φόρος όλων μαζί των ανωτέρω «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου;

 

4.    Μπορεί αυτός να ανέρχεται συνολικά, ναι ή όχι, τουλάχιστον στο ποσό των 4.000.000,00 ευρώ, πλέον τόκων, προστίμων και προσαυξήσεων, υπολογιζόμενων από το έτος 2004 κατά το οποίο γεννήθηκε η υποχρέωση καταβολής του, μέχρι και σήμερα;

 

5.    Έχει ποτέ μέχρι σήμερα καταβληθεί, ή έστω δηλωθεί, ακόμη και ένα ευρώ εκ του ανωτέρω συνολικά οφειλομένου φόρου των διάφορων «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου προς τους εκάστοτε δωρεοδόχους αυτών;

 

6.    Σε τι ποσό ανέρχεται σήμερα ο συνολικά οφειλόμενος αυτός φόρος των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, μετά τις προσαυξήσεις, τα πρόστιμα και τους αναλογούντες τόκους από το 2004;

 

7.    Μπορεί, ναι ή όχι, το συνολικά οφειλόμενο σήμερα αυτό ποσό να ανέρχεται τουλάχιστον σε 8.000.000,00 ευρώ;

 

8.    Οι κατά το ανωτέρω εισαγγελικό πόρισμα δωρεοδόχοι του Μιχάλη Χριστοφοράκου, κατά το νέο ποινολόγιο του φορολογικού νόμου (Ν. 4337/2015 -ΦΕΚ Α΄ 129/17-10-15), έχουν διαπράξει, ναι ή όχι, το αδίκημα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, επειδή δεν δήλωσαν και δεν απέδωσαν στο ελληνικό δημόσιο τους ανωτέρω φόρους των «χρηματικών δωρεών» που έλαβαν από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο,  αφού η φοροδιαφυγή αυτή υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ ανά διαχειριστικό έτος και, έτσι, τιμωρείται με ποινή κάθειρξης από 5 έως 20 χρόνια;

 

9.    Στις ανωτέρω περιπτώσεις της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, που αφορούν τις «χρηματικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου,  συντρέχει στα πρόσωπα των δωρεοδόχων, ναι ή όχι, η περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κατά την έννοια του Ν. 3691/2008 (ΦΕΚ 166/05-08-2008);

 

10. Στις ίδιες ως άνω περιπτώσεις, συντρέχει, ναι ή όχι, και η περίπτωση της επιβαρυντικής διάταξης περί καταχραστών του δημοσίου, κατά την έννοια του Ν. 1608/1950; 

 

11. Ο κατά το ανωτέρω εισαγγελικό πόρισμα, «δωρητής», κος Μιχάλης Χριστοφοράκος, είναι, ναι ή όχι, ο ηθικός αυτουργός στα αδικήματα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και στα όσα ακόμη αδικήματα ήθελε αποδειχθεί ότι διέπραξαν οι δωρεοδόχοι του, με την επιβαρυντική μάλιστα διάταξη περί καταχραστών του δημοσίου;

 

12. Τίθεται, ναι ή όχι, ζήτημα δημοκρατίας στη χώρα μας, με την απόκρυψη της συγκεκριμένης αυτής είδησης από το σύνολο σχεδόν των λεγόμενων συστημικών, ραδιοτηλεοπτικών ΜΜΕ, ιδιαίτερα μετά τη δημοσίευσή της στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας REAL NEWS του Νίκου Χατζηνικολάου, την Κυριακή 06/03/2016, με αποτέλεσμα, έτσι, να μην είναι αντικειμενικά δυνατό να περάσει απαρατήρητη;

 

13. Η κατά τα ανωτέρω απόκρυψη της συγκεκριμένης αυτής είδησης από τα λεγόμενα, συστημικά ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ, συνιστά, ναι ή όχι, ευθεία παραβίαση του άρθρου 15 του Συντάγματος και, ειδικότερα, των κριτηρίων που ρητά προβλέπονται σε αυτό για τη λειτουργία και τη δράση της ραδιοτηλεόρασης και την αντικειμενική και με ίσους όρους μετάδοση πληροφοριών και ειδήσεων;

 

14. Τι έπραξε μέχρι σήμερα και τι προτίθεται να πράξει επί τούτου το ΕΣΡ, ιδιαίτερα δε μετά την από 07/03/2016 καταγγελία του Νίκου Χατζηνικολάου, στην πρωινή ραδιοφωνική  εκπομπή του στον σταθμό REAL FM 97.8, αφού το ΕΣΡ, ως «Ανεξάρτητη Αρχή», υποχρεούται, μεταξύ άλλων, να ελέγχει το περιεχόμενο των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών εκπομπών προκειμένου να τηρούνται οι προβλεπόμενοι στο Σύνταγμα σκοποί της αντικειμενικής και με ίσους όρους μετάδοσης πληροφοριών και ειδήσεων,  να εξασφαλίζει την κοινωνική αποστολή της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης, να απευθύνει προς δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς, οδηγίες, συστάσεις ή ερωτήματα, να γνωμοδοτεί σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων των οικείων νόμων και κανονιστικών πράξεων και, τέλος, να ελέγχει εν γένει την τήρηση των διατάξεων που διέπουν τη λειτουργία των δημόσιων και των ιδιωτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών επιχειρήσεων και επιβάλλει τις προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις;

 

Ο ερωτών βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

 

Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

 

Διαβάστε επίσης

Βγάζουν λάδι τον Χριστοφοράκο

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ