Τα άφιλτρα τσιγάρα και ο “διχασμός” του ΣΥΡΙΖΑ

Τα άφιλτρα τσιγάρα και ο “διχασμός” του ΣΥΡΙΖΑ

Μνήμες από τα λυκειακά χρόνια του Γιάννη Τραγάκη αλλά και έναν εσωκομματικό «διχασμό» ανάμεσα στον Γιάννη Δραγασάκη και τον Παναγιώτη Λαφαζάνη έφερε η παρουσία της καθηγήτριας της νομικής σχολής, Νικολέτας Παϊσίδου, στην βουλή, όπως αναφέρει ο Βηματοδότης.

«Πού να φανταζόταν η καθηγήτρια Νομικής Σχολής, Νικολέτα Παϊσίδου, ότι σε μία τυπική ακρόαση που θα περνούσε από τη βουλή θα προκαλούσε αντιπαράθεση ανάμεσα σε γαλάζιους βουλευτές, θα δίχαζε τον ΣΥΡΙΖΑ, θα ξαναζωντάνευε τα άφιλτρα τσιγάρα σε κασετίνα και, το σημαντικότερο, θα ξεσπάθωναν οι βουλευτές πολιτικοί μηχανικοί υπέρ της… Γεωμετρίας! Και όλα αυτά συνέβησαν επειδή η κυρία Παϊσίδου τοποθετήθηκε από τον υπουργό Παιδείας Α. Λοβέρδο επικεφαλής της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση και πέρασε για ακρόαση από την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή. Ο μεν Ι. Δραγασάκης ψήφισε λευκό για τον διορισμό της, ο δε Π. Λαφαζάνης της Αριστερής Πλατφόρμας ψήφισε κατά. Φαίνεται ότι δεν είχαν συνεννοηθεί…

Έλα όμως που βρήκαν την ευκαιρία, παρόντος και του υπουργού Παιδείας, ορισμένοι γαλάζιοι βουλευτές (κατά σύμπτωση όλοι πολιτικοί μηχανικοί) να ζητήσουν επιμόνως από τον υπουργό και από την καθηγήτρια Παϊσίδου να διδάσκεται η… Γεωμετρία στη Γ’ Λυκείου: «Γιατί, δεν κάνουν Γεωμετρία στη Γ’ Λυκείου;» διερωτήθηκαν ορισμένοι, μη ενημερωμένοι και μη πολιτικοί μηχανικοί, βουλευτές. Οι της «συμμαχίας πολιτικών μηχανικών» βουλευτών, όπως για παράδειγμα οι κ.κ. Κοντογιάννης και Τραγάκης, κοίταξαν τους συναδέλφους με ένα βλέμμα περιφρόνησης και συνέχισαν την επίθεσή τους υπέρ της Γεωμετρίας: «Έγραφα τις ασκήσεις Γεωμετρίας σε πακέτα από άφιλτρα τσιγάρα της εποχής ή ακόμα και σε τοίχους, τόσο πολύ μου άρεσε» έλεγε ο εκ των αντιπροέδρων της Βουλής Ι. Τραγάκης. Κάποιος αμέσως παρατήρησε ότι δεν είναι δυνατόν να είναι κανείς μαθητής και να παραδέχεται ότι κάπνιζε άφιλτρα τσιγάρα (τι παράδειγμα θα έδινε στους νεότερους;), αλλά ο κ. Τραγάκης πάντοτε ετοιμόλογος τον… αποστόμωσε: «Δεν κάπνιζα εγώ, τις ταμπακέρες των άλλων συμμαθητών μου που κάπνιζαν χρησιμοποιούσα για να λύσω ασκήσεις». Τελικά ήταν τέτοια η πίεση των βουλευτών για τη Γεωμετρία και ορισμένων για τη… Χημεία που ανάγκασαν τον υπουργό και την καθηγήτρια να πουν ότι θα το σκεφθούν για την επόμενη σχολική χρονιά.

Τελικά δεν έφταναν στους μαθητές τόσα που έχουν να διαβάσουν, τόσα που έχουν να αποστηθίσουν και να μάθουν, τόσες ώρες στο φροντιστήριο, θα τους προστεθεί τώρα και η Γεωμετρία στις κατατακτήριες εξετάσεις και βεβαίως και η Χημεία. Και ενώ οι βουλευτές πολιτικοί μηχανικοί και χημικοί νόμιζαν ότι θα τελείωνε αυτή η σεμνή τελετή προωθώντας τα αιτήματά τους, ένα νέο πρόβλημα ενέσκηψε προς το τέλος της συνεδριάσεως: «Πώς θα ανοίξουμε διάλογο με τους φοιτητές, τη στιγμή που οι πρυτάνεις δεν τους δέχονται, ή όταν τους δεχτούν, οι φοιτητές αδειάζουν σκουπίδια στο γραφείο τους;» διερωτήθηκαν ορισμένοι. Άλλοι επεσήμαναν ότι δεν υπάρχουν οργανωμένοι φοιτητικοί σύλλογοι(;). Και μετά από αρκετή ώρα συζήτησης αποφασίστηκε να βρουν φοιτητές-συνομιλητές (άκουσον άκουσον) από τις Μονάδες Διασφάλισης της Ποιότητας των Πανεπιστημίων».

 

Πηγή: tovima.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ