Το ΚΚΕ για την πολιτική στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Το ΚΚΕ για την πολιτική στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

«Η πολυδιαφημιζόμενη από την κυβέρνηση μείωση της τιμής των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι εμπαιγμός για την εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα. Στην ουσία, με την κυβερνητική ρύθμιση η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών που χρησιμοποιεί λεωφορεία και τρόλεϊ, επιβαρύνεται με αύξηση 50%, αφού θα πρέπει να πληρώνουν για τη μηνιαία κάρτα 30 ευρώ αντί για 20 ευρώ, που πλήρωναν μέχρι τώρα. Ενώ την ίδια στιγμή η μείωση του χρόνου του ενιαίου εισιτηρίου -από 90 στα 70 λεπτά της ώρας- σε συνδυασμό με τις ελλείψεις σε προσωπικό και οχήματα και τις μεγάλες καθυστερήσεις, οδηγεί σε αύξηση του κόστους των μετακινήσεων για τους επιβάτες».

Αυτά επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωσή του το ΚΚΕ, που τονίζει ότι η πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, «όπως η μείωση της κρατικής χρηματοδότησης, η κατάργηση λεωφορειακών γραμμών και οι απανωτές αυξήσεις των τελευταίων χρόνων στην τιμή των εισιτηρίων, δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες στη μετακίνηση των λαϊκών- εργατικών οικογενειών».

Σύμφωνα με το ΚΚΕ, «η κατάσταση που βιώνουν σήμερα οι εργαζόμενοι με τη μεγάλη ανεργία, τη μείωση των μισθών και των συντάξεων, τη φοροληστεία και τα άλλα αντεργατικά αντιλαϊκά μέτρα έχουν ως αποτέλεσμα οι άνεργοι και μεγάλος αριθμός εργαζομένων να μην μπορούν να πληρώσουν εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Το ΚΚΕ αναφέρει ότι έχει καταθέσει συγκεκριμένη τροπολογία από το 2013 για άμεση μείωση των τιμών των εισιτηρίων στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς και στις Αστικές Οδικές Συγκοινωνίες στο 50%, καθώς και για δωρεάν μετακίνηση σε άνεργους, φοιτητές, σπουδαστές και μαθητές και καταλήγει λέγοντας ότι «για την ριζική αντιμετώπιση του προβλήματος των μεταφορών χρειάζεται ένας ενιαίος κρατικός φορέας μεταφορών, που μπορεί να εξασφαλίσει φθηνό εισιτήριο, με προστασία των εργαζομένων και κάλυψη όλων των αναγκών στις μεταφορές».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ