Άθλος Μπουλέ στην ζηλευτή «Evita»

ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑΤου ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗΌταν ανέβασε ο Κωνσταντίνος Ρήγος το «Cabaret» είχα νιώσει συνεπαρμένος με τις επιδόσεις της Μαρίας Ναυπλιώτου και του Δημήτρη Λιγνάδη και θυμάμαι ότι είχα εντυπωσιαστεί τόσο από τη Νάντια Μπουλέ που έκανε το ντεμπούτο της στον χώρο με ένα μικρότερο ρόλο, που είχα σημειώσει ότι την θέλει πολύ το είδος. Το βράδυ που την παρακολούθησα να… σαρώνει την σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά ως Evita, πείστηκα ότι ανήκει στις ελάχιστες -μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού- που είναι ιδανική για αυτό. Έχουμε εξαιρετικές ηθοποιούς που αρέσουν πολύ υποκριτικά όταν κάνουν μιούζικαλ, αλλά δεν μας ικανοποιούν τραγουδιστικά ή χορευτικά. Έχουμε καλές τραγουδίστριες που δίνουν ρέστα στο μιούζικαλ, χωρίς να αποδίδουν υποκριτικά. Η Νάντια Μπουλέ είναι άριστη σε όλα: έξοχη φωνητικά, άψογη ερμηνευτικά, εντυπωσιακή χορευτικά… Δεν σου κρύβω πως κατεβαίνοντας στον Πειραιά είχα τις ενστάσεις μου για το αν μπορεί να… σηκώσει στους ώμους της ένα τέτοιο ρόλο. Η εμπειρία της στο θέατρο δεν είναι μεγάλη και στο είδος ελάχιστη. Πως να «γίνει» η Evita; Όταν τέλειωσε η παράσταση και την χειροκροτούσα με κόκκινες παλάμες, είχα «δει» μπροστά μου την Evita-όχι κάποια που την «καμωνόταν», αλλά εκείνη.Τη δυναμική, φιλόδοξη γυναίκα-σύμβολο, την «Αγία» που λατρεύτηκε από ένα ολόκληρο λαό, την θρυλική Evita που υπήρξε δεινή ρήτορας και χρησιμοποίησε όλα τα μέσα για να πετύχει όλους τους στόχους της -προσωπικούς και μη-. Η Μπουλέ «φέρει» στη σκηνή την άκρατη φιλοδοξία της ηρωίδας, την μαχητικότητά της και τη δυναμική της, τις «ρωγμές» της και την αλήθεια της. Και καθώς προχωρά η ιστορία από την άνοδο στο τέλος, εξελίσσεται και αλλάζει, ανθίζει και βαραίνει, γίνεται απόλυτα ερωτική και βαθιά ανθρώπινη -οι σκηνές λίγο πριν το φινάλε μου έφεραν δάκρυα στα μάτια.Έπασχε και το έβλεπα στην πρώτη σειρά του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Από εκτυφλωτικά λαμπερή μέσα σε δύο ώρες λύγιζε από τον πόνο. Ρεζουμέ: Φωνητικά άριστα δέκα. Χορευτικά άριστα δέκα. Υποκριτικά εννιά με τόνο -θέλω και άλλη προσπάθεια να φτάσει στο κόκκινο.             ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ αρωγός της ο εξαίρετος Δημήτρης Μαλισσόβας που ανέβασε την δυνατή ροκ όπερα των Tim Rice-Andrew Lloyd Webber με έμπνευση, δεινότητα, συνέπεια και μεράκι. Την καθοδήγησε εύστοχα στο να «γίνει» η Evita. Και έφτιαξε μια παράσταση που σε κεντρίζει και σε κερδίζει -σπάνια βλέπουμε τόσο καίρια ανεβάσματα μιούζικαλ ή ροκ όπερα στη χώρα μας. Είχε άξιους συνεργάτες ο Μαλισσόβας στο απαιτητικότερο «στοίχημα» της καριέρας του που το κέρδισε με το σπαθί του. Ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος έκανε έξοχη απόδοση κειμένου, ο Αλέξιος Πρίφτης ήταν εύστοχος στη μουσική διδασκαλία του και καίριος ως διευθυντής ορχήστρας, ο Νίκος Μαριάνος υπέγραψε εντυπωσιακά τις χορογραφίες που είναι από τα μεγάλα «ατού» της δουλειάς, ο Ζήσης Παπαμίχος σχεδίασε το λειτουργικό σκηνικό, η Ηλένια Δουλαδίρη έφτιαξε υπέροχα κοστούμια. Ξεχωριστά πρέπει να αναφέρω ότι οι τουαλέτες και τα ταγιέρ του οίκου Kathy Heydels που φοράει η Μπουλέ είναι εξαιρετικής αισθητικής.ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ πλάι στην Νάντια Μπουλέ είναι ο χαρισματικός και ταλαντούχος Αιμιλιανός Σταματάκης που είχα ξεχωρίσει δίπλα στην Άννα Βίσση στις «Καμπάνες του Εντελβάις» του Νίκου Καρβέλα. Μοναδικός στο είδος: φωνάρα, έντονη σκηνική παρουσία, εξαίρετος υποκριτικά και χορευτικά. Δεν χορταίνεις να τον βλέπεις και στον Τσε του «κεντάει» αληθινά. Σαρώνει τη σκηνή και «μεθά» το κοινό με τις επιδόσεις του και την δεξιοτεχνική δουλειά του. Εξαιρετικός! ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ερμηνείες πετυχαίνουν πλάι τους ο γεμάτος κύρος Μιχάλης Ψύρρας, ο καίριος Αλεξ Οικονόμου, ο εντυπωσιακός Ίαν Στρατής, ο εύστοχος Άρης Πλασκασοβίτης, η ευθύβολη Μαρία Δελετζέ, αλλά και όλη η γερή ομάδα τραγουδιστών-χορευτών-ηθοποιών που στηρίζει με ψυχή το απαιτητικότατο εγχείρημα. Ανάμεσά τους οι Α. Τρουμπούκη, Π. Μαλικούρτης, Ε. Βακάλη, Γ. Βούντας, Π. Μαλακός, Γ. Μανιατόπουλος, Ν. Μπαλάφα, Κ. Σούσουλα. Υπέροχη και η δεκαμελής παιδική χορωδία. Μην χάσετε την «Evita» που ελπίζω να συνεχίσει την σαρωτική πορεία της στο μέλλον… Και μην ξεχάσετε να πάρετε το εξαιρετικό πρόγραμμα που έφτιαξε με μεράκι η «δαιμόνια» Μαριλένα Παναγιωτοπούλου,     που η δραματουργική συνεργασία της με τον Δημήτρη Μαλισσόβα απέδωσε γερούς καρπούς.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ