e- ΕΦΚΑ: Μονιμοποιούνται ηλεκτρονικά ραντεβού και e-υπηρεσίες – Δρομολογείται το MyEFKA Live

Στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του επενδύει ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης για να βάλει τέλος στη γραφειοκρατία και να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων από τα ταμεία. Η διοίκηση του ΕΦΚΑ προχωρά με γοργούς ρυθμούς στην υλοποίηση του σχεδίου, το οποίο περιλαμβάνει τη δημιουργία του My EFKA Live, μέσω του οποίου οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω τηλεδιάσκεψης που θα πραγματοποιούν με τους υπαλλήλους του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).

Παράλληλα, προωθείται η δημιουργία ενός ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου, το οποίο θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και θα είναι δωρεάν για όλους τους ασφαλισμένους. Πρόκειται για μια σύμπραξη του ΕΦΚΑ με τον ιδιωτικό τομέα, καθώς το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο θα στελεχώνεται τόσο από εκπαιδευμένους υπαλλήλους του υπερταμείου όσο και από έμπειρα στελέχη του ιδιωτικού τομέα με εμπειρία στο customer services.

Εν τω μεταξύ ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης επεκτείνει πολλές από τις υπάρχουσες ψηφιακές υποδομές που «έχτισε» κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ήδη με την εφαρμογή των ηλεκτρονικών ραντεβού που καθιέρωσε ο ΕΦΚΑ από τον Σεπτέμβριο του 2020 λόγω της πανδημίας έχουν εξυπηρετηθεί 565.000 ασφαλισμένοι, οι οποίοι απέφυγαν όχι μόνο τις ουρές στα γκισέ των ταμείων, αλλά και την αναμονή στα τηλεφωνικά κέντρα.

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ