ΕΦΚΑ: Τέλος στις “αναπάντητες κλήσεις” – Έρχεται τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης, πώς θα λειτουργεί

Αποφασισμένη να βάλει τέλος στη λογική του… σπασμένου ή και κατεβασμένου τηλεφώνου στις υπηρεσίες του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) είναι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας. Ο Κωστής Χατζηδάκης έχει βάλει σε πρώτη προτεραιότητα την ποιοτική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων και για να το πετύχει αυτό προχωρά σε ριζική αναμόρφωση των υπηρεσιών του υπερταμείου ασφάλισης.

Προς αυτή την κατεύθυνση ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης σχεδιάζει να λειτουργήσει από το φετινό καλοκαίρι ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο και επτά ημέρες την εβδομάδα. Βασικό στόχος που έχει τεθεί από το υπουργείο είναι να επιτευχθεί η μηδενική αναμονή. Αυτό σημαίνει όπως επισημαίνεται στο enikonomia.gr, ότι οι ασφαλισμένοι δεν θα χρειάζεται να περιμένουν με τις… ώρες προκειμένου να βρουν έναν υπηρεσιακό υπάλληλο στο τηλέφωνο, αλλά θα έρχονται σε απευθείας επικοινωνία μαζί του. Παράλληλα, οι κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο θα είναι δωρεάν, έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται καθόλου οι πολίτες, ενώ το προσωπικό που θα απασχολείται εκεί θα είναι εκπαιδευμένο για να παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες σε κάθε ασφαλισμένο.

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ