Μεγάλη αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών από σούπερ μάρκετ

  • επικοινωνία

16 Ιανουάριου 2021 | Εορτάζουν:
  • Δεν υπάρχει γνωστή εορτή
  • #Κορονοϊός
  • #ΗΠΑ

  • Μεγάλη αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών από σούπερ μάρκετ

    9:20 μμ, Πέμπτη 11 Απρ 2019 9:20 μμ, Πέμπτη 11 Απρ 2019

    Οικονομία

    Αύξηση 47,5% σημείωσαν το 2018, σε σύγκριση με το 2017, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα αγγίζοντας τα 28,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).

    Σύμφωνα με όσα ανέφερε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, Παναγιώτης Γκεζερλής από το βήμα του 9ου συνεδρίου Σελφ Σέρβις Food Retail CEO Forum, το 2017 οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων διαμορφώθηκαν σε 19,5 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 31,8% σε σχέση με το 2016 οπότε και διαμορφώθηκαν σε 14,8 εκατ. ευρώ.

    Όπως τόνισε ο κ. Γκεζερλής, ο συνολικός τζίρος που σημειώθηκε στις on line πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την περσινή χρονιά αποτελεί μικρό μερίδιο σε σύγκριση με τον συνολικό τζίρο του οργανωμένου και μη λιανεμπορίου τροφίμων, ωστόσο οι ρυθμοί ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πωλήσεων δείχνουν τη δυναμική του συγκεκριμένου καναλιού. Σημειώνεται ότι το 65% των προϊόντων που επιλέγουν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές είναι τρόφιμα και ποτά ενώ ποσοστό 35% άλλα προϊόντα (απορρυπαντικά, καθαριστικά, βρεφικές πάνες κ.ά)

    Ο κ. Γκεζερλής από το βήμα του συνεδρίου αναφέρθηκε στη διείσδυση του on line σούπερ μάρκετ σε διάφορες χώρες του κόσμου. Όπως είπε, το μερίδιο των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ είναι κάτω από το 1% στην Ελλάδα, στο σύνολο της αγοράς του λιανεμπορίου τροφίμων και παρουσιάζει μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης. Αντίστοιχα στην Ιταλία είναι 1%, στην Ισπανία 2%, στην Ολλανδία 3%, στην Αμερική 4%, στην Ιαπωνία 5%, στην Γαλλία 6%, στην Κίνα 7% και στην Αγγλία 8%.

    Ενδεικτικό της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνική αγορά είναι το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές παραγγελίες (on line food delivery) για φαγητό ανήλθαν το 2018 σε 300 εκατ. ευρώ. «Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη αγορά που καλπάζει διεθνώς», όπως τόνισε, ενώ πρόσθεσε ότι η ηλεκτρονική παραγγελία φαγητού αποτελεί κύριο ανταγωνιστή του σούπερ μάρκετ στην κατηγορία του έτοιμου φαγητού.

    Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
    • Share
    • Tweet
    • Share
    • Email
    σχολίασε κι εσύ
    σχετικά άρθρα
    • Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Το σούπερ μάρκετ κύριο "κανάλι" αγορών για τους Έλληνες καταναλωτές

      Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Το σούπερ μάρκετ κύριο "κανάλι" αγορών γι...

    • Πόσα κέρδισαν οι καταναλωτές από τις προσφορές των σούπερ μάρκετ - Τι δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ

      Πόσα κέρδισαν οι καταναλωτές από τις προσφορές των σούπ...

    • Στο πλευρό επιχειρήσεων και ενώσεων πολιτών ο Γιούνκερ για το χωροταξικό της Κεντρικής Μακεδονίας – Ενημερωτική συνάντηση την Τρίτη

      Στο πλευρό επιχειρήσεων και ενώσεων πολιτών ο Γιούνκερ ...

    • Νέα αποκαλυπτική έκθεση του ΟΟΣΑ για τη φορολογική επιβάρυνση των Ελλήνων μισθωτών

      Νέα αποκαλυπτική έκθεση του ΟΟΣΑ για τη φορολογική επιβ...

    • Σας ενδιαφέρει - Έρχονται αλλαγές στις ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων

      Σας ενδιαφέρει - Έρχονται αλλαγές στις ημερομηνίες πληρ...

    • Αύξηση του ωριαίου κόστους εργασίας κατά 2,2% στην Eυρωζώνη - Τι αναφέρει η Eurostat για την Ελλάδα

      Αύξηση του ωριαίου κόστους εργασίας κατά 2,2% στην Eυρω...

    • Σημαντική πρωτοβουλία της Έλενας Κουντουρά - Ιδρύεται Οργανισμός του ΟΗΕ για τον τουρισμό και τον αθλητισμό στην Ελλάδα

      Σημαντική πρωτοβουλία της Έλενας Κουντουρά - Ιδρύεται Ο...

    • Πετρόπουλος: Πριν από το Πάσχα θα λειτουργήσει η πλατφόρμα για τις 120 δόσεις - Τι λέει για τις συντάξεις χηρείας

      Πετρόπουλος: Πριν από το Πάσχα θα λειτουργήσει η πλατφό...

    • Ποιοι πρέπει να κάνουν δηλώσεις ιδιοκτησίας για το Κτηματολόγιο

      Ποιοι πρέπει να κάνουν δηλώσεις ιδιοκτησίας για το Κτημ...

×
  • το blog μου
  • πολιτική
  • οικονομία
  • διεθνή
  • κοινωνία
  • αθλητισμός
  • lifestyle
  • media
  • στήλες
  • ξεχωρίζουν
  • εκπομπές
  • Όροι Χρήσης
  • Επιστροφή στην κορυφή ▲
© 2021 enikos.gr
↑