Αύξηση 20% στις online αγορές των Ελλήνων

Στενότερη σχέση με τις ηλεκτρονικές αγορές αποκτούν σταδιακά οι Έλληνες καταναλωτές, με το Διαδίκτυο να εντάσσεται όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα των πολιτών. Ενδεικτικό είναι ότι η μέση αξία των online αγορών ανά καταναλωτή αυξήθηκε κατά 10% το 2015 σε σχέση με το 2014.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο enikonomia.gr

Διαβάστε επίσης:

“Παγίδα” το κρυφό χρέος των 6 δις ευρώ προς ιδιώτες για την πρώτη αξιολόγηση

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ