Ψήφος εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά από πολυεθνικές αλυσίδες

Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά ρίχνουν οι πολυεθνικές αλυσίδες ετοίμου ενδύματος, που εξακολουθούν να επενδύουν σε νέα καταστήματα, παρά τα capital controls και τη μείωση των πωλήσεων που κατά μέσο όρο κυμάνθηκε στο πρώτο εξάμηνο του έτους στο 4%, σύμφωνα με το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος.

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Διαβάστε επίσης:

«Τέλος Δακτυλίου» από 20 έως 350 ευρώ για τα παλιά και ρυπογόνα οχήματα

Αντισυνταγματικά τα «χαράτσια» στα ανείσπρακτα ενοίκια

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ