Τι λένε οι Γερμανοί για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

Η Fraport, ο φορέας εκμετάλλευσης του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης, ανακοίνωσε σήμερα ότι παραμένει ασαφές εάν και πότε θα ολοκληρωθεί μια συμφωνία που θα της αναθέτει τη λειτουργία 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων σε τουριστικούς προορισμούς, μετά την παρουσίαση της έκθεσης αποτελεσμάτων της του πρώτου τριμήνου, που είναι ελαφρώς καλύτερα από τα αναμενόμενα.

Η Fraport, επιλέχθηκε πέρυσι ως προτιμητέος πλειοδότης για μια συμφωνία για τη λειτουργία 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα, σε τουριστικές περιοχές όπως η Κέρκυρα.

Ωστόσο, μετά τις εκλογές του Ιανουαρίου, η συμφωνία έχει επανέλθει στο προσκήνιο, με την Ελλάδα να επιδιώκει να αλλάξει τους όρους της συμφωνίας, δήλωσε πηγή στο Reuters την περασμένη εβδομάδα.

“Επί του παρόντος δεν είναι βέβαιο αν και πότε το θέμα θα ολοκληρωθεί εν όψει της πολιτικής και μακροοικονομικής ανάπτυξης στην Ελλάδα” δηλώνει η εταιρεία στην πρώτη τρίμηνη έκθεσή της.

Η Fraport είχε το πρώτο τρίμηνο κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) 153 εκατομμυρίων ευρώ, έναντι των προβλέψεων των αναλυτών που ανέφεραν κέρδη 149 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με έρευνα του Reuters.

Διαβάστε επίσης:

Τα… σενάρια της Bild για την ελληνική οικονομία

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ