Απονεμήθηκαν για πέμπτη χρονιά τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Με επιτυχία διοργανώθηκε η τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2014 από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ και διευθυντής διοδίων της εταιρίας «Αττικές Διαδρομές» Φρανκ Τιμπό, ο οποίος δήλωσε ότι ο θεσμός των βραβείων αποτέλεσε έναν επιπλέον πυλώνα για την υποστήριξη και ανάδειξη καινοτόμων και εξαιρετικών πρακτικών, ενώ μέσω της επιβράβευσης οι εταιρείες και τα στελέχη είχαν την ευκαιρία να ενισχύσουν το επιχειρηματικό τους κύρος.

Χορηγός επικοινωνίας της εκδήλωσης ήταν ο όμιλος Real Group (Realnews, Real Fm, Real.gr, Αγορά), ο οποίος απένειμε το βραβείο Real Group Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Εκπροσωπώντας τον όμιλο Real Group, ο Νίκος Χατζηνικολάου τόνισε ότι «για εμάς η εξυπηρέτηση πελατών είναι η καθημερινή, αμφίδρομη και ειλικρινής επικοινωνία με το κοινό που επιλέγει τα μέσα του ομίλου μας, μία σχέση εμπιστοσύνης».

Ο Νίκος Χατζηνικολάου πρόσθεσε ότι το μήνυμα που βγαίνει από την αίθουσα είναι ότι σε αυτή την δύσκολη περίοδο όσοι ασχολούνται με το επιχειρείν πρέπει να σέβονται τους πελάτες τους.

Συνολικά υποβλήθηκαν 110 υποψηφιότητες από 85 επιχειρήσεις και οργανισμούς και απονεμήθηκαν 11 βραβεία.

ΠΗΓΗ: enikonomia.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ