Σαντορίνη: Καμπάνια προβολής στα social media

Σαντορίνη: Καμπάνια προβολής στα social media

 

Η διενέργεια καμπάνιας προβολής της Σαντορίνης στα social media από τον ΕΟΤ καθώς και η αναβάθμιση της παρουσίας της στη Διεθνή έκθεση του Λονδίνου (WTM) τον προσεχή Νοέμβριο αποφασίστηκε στη διάρκεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο νησί με αντικείμενο τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν λόγω της διακοπής ηλεκτροδότησης.

Στη σύσκεψη προήδρευσαν ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Μιχελάκης και η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, οι οποίοι μετέβησαν σήμερα στο νησί με εντολή του Πρωθυπουργού.

Σε δηλώσεις της, η κ. Κεφαλογιάννη, αναφέρθηκε σε όλες τις ενέργειες που έγιναν για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που πρόεκυψαν από το μπλακ-άουτ και επισήμανε τη σοβαρότητα που επέδειξαν οι τοπικές αρχές αλλά και οι επαγγελματίες του νησιού, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα.

Υπογράμμισε ακόμη ότι οι αποχωρήσεις τουριστών ήταν ελάχιστες και οι ακυρώσεις μεμονωμένες και σημείωσε ότι το αεροδρόμιο του νησιού λειτούργησε κανονικά χωρίς καμία ακύρωση πτήσεων.

Επανέλαβε επίσης ότι τα προβλήματα δεν πρέπει να αποτελούν «μέσο για προβολή και επικοινωνία», τονίζοντας, ότι οι πολίτες αξιώνουν από τους πολιτικούς ουσιαστική δουλειά και όχι ασκήσεις επικοινωνίας».

«Οι κρίσεις, μικρές ή μεγάλες, μας κάνουν σοφότερους αν έχουμε την ωριμότητα και τη ψυχραιμία να τις χειριστούμε και να τις διαβάσουμε προσεκτικά», πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι «η περιπέτεια της Σαντορίνης μπορεί και πρέπει να μας βοηθήσει για να εξάγουμε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού».

 

Πηγή: naftemporiki.gr

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ