Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής: To EINVOICING της SOFTONE IMPACT είναι η λύση – Πολλαπλά οφέλη για τις επιχειρήσεις

Άμεση συμμόρφωση και μεγάλα οφέλη προσφέρει το EINVOICING eΔελτίο της SOFTONE IMPACT, σε χιλιάδες επιχειρήσεις.

Από 1η Απριλίου οι επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα άνω των 200.000 ευρώ και με δραστηριότητα σε συγκεκριμένους κλάδους (καύσιμα, φαρμακευτικά προϊόντα, ιατρικά αναλώσιμα, οικοδομικά υλικά, παραγωγής και εμπορίας ελαιοκάρπου/ ελαιόλαδου κ.α.) είναι υποχρεωμένες να υιοθετήσουν το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής.

Μια πρωτοβουλία, η οποία αναμένεται να απλοποιήσει ακόμη περισσότερο τη διαδικασία διακίνησης αγαθών, συμβάλλοντας ταυτόχρονα και στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής. Η παράταση της προθεσμίας εφαρμογής του μέτρου που αποφάσισε το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών δίνει την ευκαιρία και τον απαιτούμενο χρόνο στις επιχειρήσεις να προετοιμαστούν ώστε να προσαρμοσθούν ευκολότερα και γρηγορότερα στο νέο καθεστώς και παράλληλα να ενσωματώσουν ακόμη μία χρήσιμη ψηφιακή λύση στις καθημερινές εργασίες τους.

Στο πλευρό των εταιρειών που πρέπει να υιοθετήσουν τα νέα δεδομένα στέκεται ο κορυφαίος πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης SOFTONE IMPACT, με την cloud υπηρεσία, EINVOICING.

Η συγκεκριμένη καινοτόμα και αποδοτική υπηρεσία προσφέρει κεντρική διαχείριση κάθε τύπου παραστατικού, οργανωμένα, μέσα από μία μόνο πλατφόρμα –  B2B , B2G, B2C, συμπεριλαμβανομένων και των ψηφιακών δελτίων αποστολής, ενώ διαβιβάζονται με απόλυτη ασφάλεια τα παραστατικά στη myDATA της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Επίσης, μέσα από ένα απλό περιβάλλον εργασίας, οι χρήστες μπορούν να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία αποστολής ψηφιακών δελτίων, ενημερώνοντας σε άμεσο χρόνο τα συμβαλλόμενα μέρη και τις Δημόσιες Αρχές.

Κατά κοινή ομολογία οι νομοθετικές αλλαγές και ρυθμίσεις  αποτελούν τις περισσότερες φορές “πονοκέφαλο” για τις επιχειρήσεις. Γι’ αυτόν τον λόγο και η SOFTONE IMPACT αναβαθμίζει άμεσα το EINVOICING ώστε η κάθε επιχείρηση να μπορεί να είναι τυπική στις υποχρεώσεις της, αποφεύγοντας τυχόν κυρώσεις και τσουχτερά πρόστιμα.

Το EINVOICING διασυνδέεται μάλιστα εύκολα με οποιοδήποτε ERP και εμπορικό πρόγραμμα χωρίς να απαιτούνται επιπλέον έξοδα και επενδύσεις σε νέο εξοπλισμό εκ μέρους της επιχείρησης.

Όλα αυτά καταδεικνύουν ότι πρόκειται για μια υπηρεσία- βέλτιστη λύση που εξασφαλίζει ασφάλεια, ακρίβεια, εξοικονόμηση κόστους και αυξημένη επιχειρησιακή αποδοτικότητα.

Στοιχεία και χαρακτηριστικά ιδιαίτερα σημαντικά πριν και από την καθολική εφαρμογή του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής από 1η Οκτωβρίου 2025 για το σύνολο των επιχειρήσεων και πριν ακολουθήσουν και Δημόσιο, Δήμοι, Περιφέρειες και λοιπά Νομικά Πρόσωπα που επίσης θα ενσωματώσουν το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής στις εργασίες και τις συναλλαγές τους.

Η υπηρεσία EINVOICING της SOFTONE IMPACT είναι ήδη έτοιμη να υποστηρίξει πλήρως και τη Β’ Φάση εφαρμογής του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, παρέχοντας κορυφαία ευελιξία και αξιοπιστία στη διαχείριση των σχετικών διαδικασιών.

Σημειώνεται ότι η Α’ Φάση του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής από 1η Απριλίου περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες:

  • Έκδοση & Διαβίβαση στη myDATA: Διαβίβαση μέσω παρόχου πριν την έναρξη διακίνησης των αγαθών
  • Λήψη Μ.Α.Ρ.Κ. & QR code: Δυνατότητα σάρωσης των δελτίων για επιβεβαίωση των δεδομένων από την αρχή ως το τέλος της διακίνησης
  • Αυτόματη ενημέρωση παραλήπτη: Ο παραλήπτης ενημερώνεται για την έκδοση και διαβίβαση των παραστατικών διακίνησης

Αξιοποιήστε λοιπόν από τώρα την cloud λύση EINVOICING της SOFTONE IMPACT και συνδυάστε τη συμμόρφωση με την αύξηση της αποδοτικότητας και της καινοτομίας.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη SOFTONE IMPACT και την υπηρεσία EINVOICING εδώ.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia, εδώ.

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ