• Αθήνα27°CΥψηλή:29°C
    Χαμηλή:24°C
  • Θεσ/νίκη22°CΥψηλή:28°C
    Χαμηλή:21°C
  • Πάτρα24°CΥψηλή:29°C
    Χαμηλή:21°C
  • Ηράκλειο27°CΥψηλή:29°C
    Χαμηλή:24°C
  • Λάρισα25°CΥψηλή:33°C
    Χαμηλή:20°C
Ο ποδηλάτης που κρατιέται από ΙΧ στην Κηφισίας

Η παράταση μιας παράστασης...

Πρώτη καταχώρηση: 27/06/2012 - 10:43

Τελευταία δημοσίευση: 27/06/2012 10:43Ο Στάθης στον eniko

Η παράταση μιας παράστασης...

Το σύστημα πήρε παράταση.

Η χώρα όχι.

Η Διαπλοκή το γλεντάει.

Η χώρα πεθαίνει.


Η σπατάλη συνεχίζεται. Πλήθος αργόμισθων χρυσοπληρώνονται στις Ανεξάρτητες Αρχές, πλήθος χρυσοκανθάρων απομυζά κονδύλια για άχρηστες (κι ορισμένες επικίνδυνες) Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις,

ενώ χιλιάδες άνθρωποι δεν μπορούν να προμηθευθούν τα φάρμακά τους ή τα αναγκαία προς το ζην.

 

Οι φορολογούμενοι δυσπραγούν

Οι φοροφυγάδες ευημερούν.

 

Αυτοί που υπερασπίζονται τα Μνημόνια, πολιτικοί και δημοσιογράφοι δεν έχουν ζημιωθεί απ’ την κρίση ούτε φράγκο, ή, αν έχουν ζημιωθεί, έχουν ζημιωθεί ελάχιστα, φραγκοδίφραγκα,

 

ενώ οι εργαζόμενοι πένονται, οι άνεργοι, οι ανασφάλιστοι, οι χαμηλόμισθοι και οι απόμαχοι της εργασίας ατιμάζονται.

Ατιμάζεται εκείνος που τα παιδιά του πεινούν.

Ατιμάζεται εκείνος που πεινά ο ίδιος.

Ατιμάζονται οι πολίτες, απελπίζονται οι άνθρωποι κι αυτοκτονούν οι διπλανοί μας.

Η ίδια η χώρα ατιμάσθηκε.

Την ατίμασε πρώτος ο Πρωθυπουργός της, ο μοιραίος Γιώργος Α. Παπανδρέου, συκοφαντώντας urbi et orbi τους Ελληνες για τεμπέληδες και διεφθαρμένους.

 

Τώρα ο Γιωργάκης κάνει κανώ.

Κι ο ελληνικός λαός τραβάει κουπί.

Στιγματισμένος.

Αυτοί που σκλάβωσαν τη χώρα, το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ., τώρα, με την ψήφο μας

ανέλαβαν να τη σώσουν από τα έργα τους.

Absurdum; Ναι! Παράλογο!

Για αυτό λέω ότι πρόκειται περί παράτασης. Περί μεσοβασιλείας. Εως την οριστική λύση του δράματος.

Εως τότε ο ταξικός διχασμός στη χώρα θα βαθαίνει, ο Ελλην ασθενής

αν δεν έχει λεφτά, θα πεθαίνει.

Ο Ελλην ασθενής, αν έχει λεφτά, θα πηγαίνει στην Ελβετία για θεραπεία. Εκεί άλλωστε αναπαύονται και τα λεφτά του - κάτι που θα του κάνει καλό στην ψυχολογία.

 

Κάθε βράδυ στα δελτία ειδήσεων των οκτώ η χώρα γίνεται τσίρκο

όχι μόνον λόγω της ιδίας εαυτής παθολογίας,

αλλά διότι τα δελτία των οκτώ

υπαγορεύουν πολιτική στον λαό

υπαγορεύουν πολιτική στον (εκάστοτε) Πρωθυπουργό

υπαγορεύουν πολιτική στους Υπουργούς

 

στους δικούς τους και σε όσους θα ήθελαν να είναι ακόμα πιο δικοί τους.

Οι δικτατορίσκοι

μιας μιντιακής τυραννίδας πολύ άγριας, πολύ χορτασμένης και πολύ αχόρταγης.

Αυτός ακριβώς είναι ο ελληνικός μας πτωχοπροδρομισμός - πέντε δέκα ομιλούσες γραβάτες

που αγιογραφούν τον κάθε Βενιζέλο, ως τον τσόζεν ουάν, τον εκλεκτό και τον παράκλητο! για να βάζουν τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι στον λαό,

διότι, ως γνωστόν, αυτός ο αχαΐρευτος παράγει λιγότερα παπούτσια από τα πόδια που έχει. Εν αντιθέσει με τα τετράποδα

που για κάθε πόδι διαθέτουν μια σαρανταποδαρούσα παπούτσια σινιέ, δέκα οφ σορ και δέκα δεκάδες μπαρμπάδες στην Κορώνη.


Το σύστημα αυτό πήρε παράταση.

Κατήγαγε πύρρειο νίκη - ακόμα αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ κάνει ο Μπενύτο - ο Ελλην διαπραγματευτής!

Ο κύριος απόψε αυτοσχεδιάζουμε!

Αλήθεια για ποια επαναδιαπραγμάτευση ομιλεί η τρόικα Σαμαρά - Βενιζέλου - Κουβέλη;

Για χρόνο ή για χρήμα;

Ούτε χρόνο μας δίνει η Τρόικα ούτε χρήμα. Αλλωστε  ο χρόνος είναι χρήμα. Και για όσο χρόνο βγάζουν από μας χρήμα οι Τοκογλύφοι, γιατί να αλλάξουν τακτική;

Μία - μία οι χώρες σκλαβώνονται. Τώρα η Ισπανία, η Κύπρος, αύριο η Ιταλία, «η Ελλάδα είναι μια λίγο πολύ χαμένη υπόθεση» (Κρούγκμαν), τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει τη φορά των πραγμάτων, όσο κάνουν κουμάντο οι αγορές - με τη μία η Moody’s υποβάθμισε σε σκουπίδια 28 ισπανικές Τράπεζες, αυτό

 

σημαίνει κι άλλη περικοπή στις πετσοκομμένες συντάξεις των Ελλήνων!

Θεωρία του χάους;

Οχι! το χάος του καπιταλισμού. Δηλαδή

η ζούγκλα που χτίζεται καθημερινώς, ο πόλεμος που κάθε μέρα έρχεται πιο κοντά μας, η δύναμη της αδράνειας (μας) που μας σπρώχνει στο χείλος της αβύσσου...

 

Ολα συνδέονται. Οπως αποκαλύπτει το «Stern» η Γερμανία δέχθηκε την είσοδό μας στο ευρώ με φαλκιδευμένα στοιχεία («δημιουργική λογιστική») απαιτώντας εις αντάλλαγμα απ’ τον κ. Σημίτη να μην προβάλλει στο εξής η Ελλάδα προσκόμματα στην πορεία της Τουρκίας προς την Ευρωπαϊκή Ένωση. Κι εκείνος δέχθηκε!

Και πράγματι, έκτοτε η γραμμή της ελληνικής διπλωματίας υπέρ της εισόδου της γείτονος στην Ενωση (ανεξαρτήτως συμβάντων και συμβαινομένων) παραμένει αταλάντευτη (έχει... «συνέχεια» το κράτος), σταθερή σαν βράχος, άντε σαν βραχονησίδα...

 

Το σύστημα πήρε παράταση, αν η Ελλάδα θα αντέξει αυτήν την παράταση, αυτό είναι πλέον το αμλετικό μας ερώτημα...

 

 

email:  stathis@enikos.gr

εκτύπωση

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (38)
  • ANARXOKOMMOYNIΠέμπτη 28 Ιουνίου 2012, 01:43
    oτι φανει του λολοστεφανη
    ανοιχτε και κανενα κλασσικο βιβλιο ρε μαγκες
    δεν μας επεσε ο ουρανος στο κεφαλι
    το κολοσυστημα σας πeρναει την τελευταια του ΚΡΙΣΑΡΑ !!!!
  • LCKΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 21:02
    @ nkst
    Ποσως! Η δημιουργια της ενωσης εξυπηρετουσε πολλαπλα τους Αμερικανους, ιδιως κατα τον ψυχρο πολεμο, οταν αποτελουσε και μαντρι για τους δυτικοευρωπαιους. Οντως η ιδεα την οποια ασπαστηκαν και οι Αμερικανοι, ηταν ανεκαθεν η δημιουργια ενος φορουμ, ωστε να μοιραζεται η πιττα χωρις να παιρνουν τα οπλα οι ευρωπαιοι, κατι σαν την συναξη των μαφιοζων μιας πολης που χωριζουν τις περιοχες. Ετσι το αεροδρομιο πηγε στους Γερμανους, το μετρο στους Γαλλους, η γεφυρα του Ριου (αν θυμαμαι καλα) στους Γαλλους με ολιγη απο Βελγους κ.ο.κ. Τωρα η ΔΕΗ θα παει στους Γερμανους, το νερο στους Γαλλους κλπ...πολιτισμενα πραγματα. Ομως οι Αμερικανοι θελουν την ενωση μονο χαλαρη οικονομικης-εμπορικης φυσεως και τιποτε παραπανω.

    Το τι θελουμε εμεις εκει μεσα και το πως θα την κανουμε με πηδηματακια η με ρεσαλτο ειναι μεγαλη κουβεντα που ισως βρεθει αλλη ευκαιρια (μη μου καουν και τα φασολακια) να την κανουμε.

    Και Θεοδωρε Πατρα εχεις δικιο οτι υπαρχουν πολλα επιπεδα στην αναμειξη των ΗΠΑ σε αυτη την ιστορια. Ομως για την ωρα μου φαινονται πιο απορροφημενοι στα κεσατια τους λογω επερχομενων εκλογων.
  • dinosΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 20:41
    ο λαος που αναφερει ο ιανις ειναι οι 55+ που τους εχει αγγιξει ελαχιστα η ανεργια και περασαν σε μεγαλο βα8μο τα 38 χρονια της μεταπολιτευσης βολεμενοι στο συστημα....αυτοι παιρνουν στον λαιμο τους και οποια νεολαια εχει απομεινει στην χωρα....δυστυχως γιναμε και γινομαστε κα8ε μερα και περισσοτερο χωρα γεροντων....μπορει να μου πει ο κυριος ιανις ποιο ποσοστο νεων μπορει σημερα να κανει οικογενεια ?
  • Ηλειος ΟλυμπιοςΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 20:41
    Χωρις να εχω προθεση να κανω καταχρηση του χωρου να πω στον αγαπητο Θοδωρο Πατρα οτι δεν προσπαθω να σβησω την ιστορια. Ειναι κατι το οποιο εχει ηδη γινει και δεν αλλαζει. Το Βυζαντιο κατ'εμε τουλαχιστον, απλα χρησιμοποιησε το μεγαλειο του Ελληνισμου, τραφηκε απο αυτο, αλλα ουδεποτε υπηρξε Ελληνικο. Η δυναμη του Ελληνισμου ηταν τοσο μεγαλη ωστε εκ των πραγματων δεν ειχαν αλλη επιλογη.
    Προσωπικα δεν θεωρω οτι το Βυζαντιο ηταν Ελληνικο, απλα ειχε Ελληνικες επιρροες. Διοτι απλα εαν ηταν Ελληνικο θα ηταν παντελως διαφορετικο, καθοτι ο Ελληνισμος διεπεται απο αλλες αξιες που δεν συνναδουν με την θεοκρατια, την τυρανια, και τον μισανθρωπισμο του Βυζαντιου.

    Το μονο σιγουρο ειναι οτι ειναι λυπηρο εν ετει 2012 να βλεπεις τους πολιτικους να κλινουν το γονα στους ρασοφορους που εχθρευονται οτιδηποτε ελληνικο και εχουν αλλαξει τα φωτα ακομα στις ενοιες Ελλαδα Ελληνικο, και τους εχουν δωσει διαφορετικο νοημα απο αυτο που πραγματικα ειναι, και εχουν καθησει επικυριαρχοι στο πιο σημαντικο υπουργειο ολων των κυβερνησεων που εχουν περασει το υπουργειο παιδειας.
  • antivaroΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 20:15
    Ανήκουν στην Αριστερά οι σοσιαλδημοκράτες ?
  • nkblsΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 19:23
    Η Κύπρος στο ΔΝΤ , η Ισπανία στο ΔΝΤ και θα ακολουθήσουν όλοι με τη σειρά . Εγώ δεν ξέρω αν το σύστημα πήρε παράταση ή αν θα μας πάει και στα πέναλτι , το μόνο που βλέπω είναι να ανταμώνουμε όλοι μαζί σαν τις αλεπούδες στα γουναράδικά της Μέρκελ και του ΔΝΤ.
  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΤΡΑΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 19:22
    LCK , δεν συμφωνω τοσο με τις σκεψεις σου για την Αμερικη. Πιστευω οτι μαλλον με τις ευλογιες της γιγαντωνεται η Γερμανια και ταλαιπωρειται η Ευρωπη. Τα στοιχεια που ενδυναμωνουν αυτη την αποψη ειναι πρωτον, η ισοτιμια ευρω - δολαριου που με την κριση βαινει συνεχως υπερ του αμερικανικου νομισματος. Δευτερον , η συμμετοχη του ΔΝΤ στην προσπαθεια " διασωσης " των ευρωπαικων οικονομιων. Το ΔΝΤ ειναι κυριως οργανο αμερικανικων κεφαλαιων. τριτον , ο ρολος πολιτικων παραγοντων " Αμερικανικης επιρροης " στην Ευρωπαικη κριση ( βλεπε ΓΑΠ ) και ο ρολος Αμερικανικων τραπεζων και χρηματιστων στην εναρξη της κρισης. Εχουν ακουστει πολλα για την αναγκη παγκοσμιας διακυβερνησης που θα γινει πολυ πιο εντονη οσο η κριση στην Ευρωπη βαθαινει . Ας το εχουμε και αυτο στο πισω μερος του μυαλου μας. Θελω να πω και κατι για τον Ηλειο Ολυμπιο. Πολυ καλο το σχολιο σου φιλε Ολυμπιε , στη σωστη κατευθυνση και με πρωτοτυπες σκεψεις. Διαφωνω σε καποιες λεπτομερειες γιατι νομιζω οτι ξεχνας οτι στην ιστορια μας εντασεται και ο χριστιανισμος και το βυζαντιο. Δικα μας ειναι και αυτα και πρεπει να διαφυλαξουμε οτι θετικο για τον ανθρωπο εφεραν. Πρεπει επισης να εχεις υποψην σου οτι το θεμα της εκκλησιας θα δημιουργησει εριδες στην κοινωνια. Θα ηταν καλυτερο να επικεντρωθεις σε αλλαγες που μπορουν να στηριξουν οι περισσοτεροι αρχικα και δεν θα οδηγησουν σε διαχωρισμους χωρις καν ουσιαστικο κερδος.
  • θεοφιλος θερμηΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 19:05
    Φιλε Ηλειε Ολυμπιε
    Προεκλογικα καποιες φιλαδες εγραφαν , εκει στον ΣΥΡΙΖΑ μοιραζουν υπουργεια.
    Επιδη η συμορια των ρασοφορων της συμφορας του εθνους μας παντοτε ηταν και ειναι ασυδωτη αφορολογητη κλπ , με ερεθιζε εκεινο των θρησκευματων και σκεφτομουν, ε ρε και να μου τοδιναν για δυο τρεις μερες.
    Τωρα σου το παραχωρω.
    Ελπιζω συντομα να δικαιωθουν οι σκεψεις και προτασεις σου, για το συγκεκριμενου θεμα, τα γεγονοτα θα ανοιξουν ταχυτητα.
  • nionios sfentonasΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 18:51
    Αυτά καταλάβατε εσείς από την εξάπλωση και το βάθεμα της κρίσης; Ότι βρισκόμαστε υπό κατοχή; Δηλ. για να καταλάβω και γω, όπως βιώνω εγώ την κρίση και τις συνέπειες της τις βιώνει και ο Βαρδινογιάννης, ο Λάτσης, ο Νιάρχος, ο Μπόμπολας, τα τσιράκια τους και οι παρατρεχάμενοι τους; Ή εγώ την βιώνω όπως την βιώνει ο γερμανός, ο ολλανδός, ο γάλλος άνεργος ή ενοικιαζόμενος εργαζόμενος; Και ποιος είναι εκείνος ο δημοκρατικότατος διεθνής οργανισμός που ψήφισε ότι μπορεί ένας άνθρωπος να νοικιάζεται όπως το τραπεζάκι, οι καρέκλες κ.τ.λ. Ήταν και τότε νέο -φιλελεύθερος ή μήπως τότε δεν ήταν; Ήταν και τότε η Μέρκελ καγκελάριος; Από όσο εγώ θυμάμαι δεν ήταν
    Είναι λοιπόν ένας πόλεμος μεταξύ Βορρά-Νότου; Μήπως εργαζόμενοι στην Φράνς Τέλεκομ, που δεν ήταν και δεν είναι στο μνημόνιο, δεν πηδούσαν από τα παράθυρα; Από χαρά λέτε να το έκαναν ή από τύψεις που είχαν υποδουλώσει τον Νότο; Ποιος τελικά υποδουλώνει ποιον;
    Για να τα ξανασκεφτούμε μια φορά. Και μετά την σύνοδο, να πούμε και τι ακριβώς κατάλαβε ο καθένας από μας από την υπαγωγή της Ισπανίας αλλά κυρίως της Κύπρου.
  • nkstΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 18:50
    Διορθωση των ορθογραφικών λαθών που εκ παραδρομής παρεισέφρησαν στο σχόλιο μου χωρίς να αλλοιώνουν την ουσία του. Διαβάστε "συνδιαλαγεί" αντί "συνδιαλλαγεί" και "χορτοφάγοι" αντί "χορτογάγοι".
    Ευχαριστώ.

    Υ.Γ. Παραμένει μετέωρο το ερώτημά μου για το σχόλιο του "only marxism......." χθές το βράδυ. Παρακαλώ τον εποπτεύοντα την ανάρτηση των σχολίων της στήλης, όπως ευαρεστούμενος, μου απαντήσει.
  • louder than the gunsΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 18:38
    Ποιο σύστημα πήρε παράταση αγαπητέ Στάθη; το μέσα ή το έξω; γιατί ούτως ή άλλως το πρώτο που συνεργάζεται με το δεύτερο, υπαγόρευσε την ένταξή μας στο μεγαλοκαπιταλιστικό αυτό μόρφωμα, όμως τώρα τα νούμερα δεν βγαίνουν σε κανέναν.Και όλοι μαζί είναι αποφασισμένοι να εξαφανίσουν χώρες ολόκληρες και ανθρώπους εκατομμύρια, προκειμένου να συνεχίσουν απρόσκοπτα τις δουλειές τους.Όμως ο εκβιασμός τους στις ελληνικές εκλογές ΠΕΡΑΣΕ.Στο ιρλανδικό δημοψήφισμα επίσης.Κι αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε ούτε να το αμελήσουμε, ούτε να το κατηγορήσουμε ελαφρά τη καρδία.Μέμφομαι ας πούμε τους συμπατριώτες μου που μετά απ'όλα αυτά δεν ασπάστηκαν τον κομμουνισμό, δεν μπορώ όμως να τους κατηγορήσω επειδή φοβούνται τι θα γίνουν χωρίς τους βαρβάρους. Βλέπεις φίλε Στάθη, οι άνθρωποι αυτοί είναι οπωσδήποτε μία κάποια λύσις. Ακόμα κι αυτή συνεπάγεται την σκλαβοποίησή μας. Ο Καβάφης για άλλη μια φορά μεγαλειωδώς επίκαιρος.
    Όσον αφορά τους αγρότες που βάψαν τον χάρτη της περιφέρειας μπλε πράσινο και μαύρο, τους εύχομαι αληθινά τα χειρότερα.Η φωτιά ακόμα δεν έχει πάει στα χωριουδάκια τους.Θα πάει όμως. Μέχρι τότε αυτοί μένουν παγερά αμέτοχοι στην εθνική μας τραγωδία.Αυτό να μην το ξεχάσουμε. Ούτε τώρα ούτε αύριο.
    Όλα είναι ακόμα μπροστά μας. Και τα χειρότερα, αλλά και τα καλύτερα.Αρκεί να ξεφοβηθούμε, να συνειδητοποιηθούμε και να ενωθούμε.Έχουνε τα όπλα, έχουμε τους αριθμούς.
  • ΕΜΥΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 18:25
    @ ianis
    Επειδή αυτή τη στιγμή δεν προλαβαίνω να απαντήσω στην έκταση που θα ήθελα στο σχόλιό σου, μόνο μια παρατήρηση: όταν δεν μας εμπνέει ο μαγειρας και η εναλλακτική μας είναι ο δηλητηριαστής, τότε δίνουμε, κατ' ανάγκην έστω, μια ευκαιρία στον μάγειρα, γιατί απλούστατα με τον δηλητηριαστή θα πεθάνουμε.
    Είναι κάτι που θα φανεί πολύ οδυνηρά έτσι κι αλλιώς. Ήδη έχει αρχίσει να φαίνεται.
  • Ηλειος ΟλυμπιοςΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 17:49
    Αγαπητοι φιλοι, δεν υπαρχει αμφιβολια οτι η Ελλαδα ειναι σε φθινουσα πορεια εδω και δεκαετιες. Αλλοτε αργα αλλοτε πιο γρηγορα . Αυτο που ζουμε ειναι ο αντικατοπτρισμος της πνευματικης και ηθικης καταρρακωσης.

    Το προβλημα με την Ελλαδα δεν ειναι οικονομικο. Η οικονομικη δυσπραγια ειναι αποτελεσμα του τρομακτικα χαμηλου επιπεδου του μεσου Ελλαδιτη. Πλεον εχω παυσει να αναφερομαι σε Ελληνες , καθοτι ειναι ελαχιστοι οι κατεχοντες την ελληνικη παιδεια.
    Οι αντιπροσωποι στην βουλη, καθρεφτιζουν αυτους που τους τοποθετησαν εκει. Και μην εχετε αμφιβολια, οτι τωρα που εχει πεσει πεινα, με το πρωτο ξεροκομματο που θα πεσει, εκει θα πεσουν και οι ψηφοι.
    Ο μεσος ελλαδιτης ειναι σαν τον καραγκιοζη. Πονηρος , ιδιοτελης, δουλοπρεπης, υπουλος, οκνηρος, οπαδος του πιο δυνατου μεχρι να βρει πιο δυνατο, και εν γενει δεν εχει καμια σχεση με τις αρχες που ευαγγελιζεται ο ελληνισμος. Δυστυχως η τουρκοκρατια, μας αλλοτριωσε σε τετοιο βαθμο, που δεν εχουμε πλεον παρα ελαχιστα κοινα με το αρχαιο κλεος.
    Εαν θελουμε να αλλαξει η κατασταση στην Ελλαδα , πρεπει να γινουν ορισμενα βασικα βηματα ως αρχη των παντων. Και θα αναφερω 3 βασικα κατα την γνωμη μου, διοτι χωρις αυτα, δεν ειναι δυνατον να ορθοποδησουμε.
    Πρωτον με συνταγματικη ρυθμιση ο εκλογικος νομος να ειναι απλη αναλογικη, με παραλληλη προβλεψη τοποθετησης τεχνοκρατων υπουργων , που να εχουν σχεση με το αντικειμενο του καθε υπουργειου, και παραδοση του πολιτικου ελεγχου στο κοινοβουλιο, ωστε ο καθε υπουργος να ειναι απλος εκτελεστης της εκαστωτε πολιτικης που αποφασιζει το κοινοβουλιο. Αυτο θα ενισχυσει την δικαιη αντιπροσωπευση, θα δωσει πνοη σε νεες δυναμεις να αναδειχθουν και θα κανει την διακυβερνηση αποτελεσματικη.

    Πληρης και χωρις ορους χωρισμο κρατους εκκλησιας, πραγμα ταμπου για την ελληνικη κοινωνια.
    Οι καιροι αλλαζουν, οι κυβερνησεις αλλαζουν η χωρα αλλαζει εκτος του οτι οι μελανοχιτωνες συνεχιζουν να ορκιζουν στο ονομα της εβραικης μυθολογιας την καθε κυβερνηση αυτου του τοπου. Η γαγραινα του ελληνισμου σε πληρη αναπτυξη. Να φοβιζει, να υποδουλωνει πνευματικα, να οριζει, να χωριζει , να εχει και να κατεχει και τα γενια και τα χτενια. Το ραγιαδισταν ο ιρανικος καθρεπτης στην κοιτιδα του πολιτισμου. Σιχαινομαι να τους βλεπω να ορκιζουν .. Να μην πληρωνουν φορους , να γεμιζουν τα μυαλα της νεολαιας, και οχι μονο, με φοβο με ψεμματα, με συμπλεγματα πρωτογονα. Σιχαινομε την ιδεα οτι τα προβατα που τους ακολουθουν, τους χτιζουν το μαγαζι, (ναο), τους αγοραζουν το εμπορευμα, (κερια και λιβανια), τους το πουλανε, και οι ιδιοι δεν κανουν καν το κοπο να πανε να μαζεψουν την εισπραξη, αλλα περιμενουν τους πιστους προβατα να τους την πανε . Σιχαινομε την πτωματολατρεια τους την ειδωλολατεια τους, και το απυθμενο θρασσος τους να κατηγορουν τους αλλους για ειδωλολατρες. Σιχαινομαι την παραχαραξη της ιστοριας μας, τις κρυμενες προδοσιες τους, και τον προδηλο ανθελληνισμο τους. Με εξοργιζει ο απυθμενος συντηρητισμος τους και εκμεταλευση συνανθρωπων με προσχημα την δηθεν φιλανθωπια τους. ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΕ ΑΥΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΙΣΧΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΜΑΣ. ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ
    .
    Θεσμοθετηση της θητειας για ολους τους πολιτες ανεξαρτητως φυλλου, για ολους τους ελληνες πολιτες, χωρις αυτο να σημαινει στρατιωτικη θητεια. Δηλαδη ενα μικρο διαστημα προσφορας λιγων μηνων απο ολους προς την πατριδα. Και οχι κατ'αναγκην στρατιωτικη εκπαιδευση. Αυτο θα αλλαξει πολλα οσον αφορα την νοοτροπια, θα εμπλουτισει, και θα φερει σε κοινη σκεπη ολους τους πολιτες, με οτι καλο συνεπαγεται αυτο. Επισης θα ενισχυσει με δυναμεις κρισιμους τομεις της οικονομιας, και της κοινωνιας γενικα. Ξερω οτι πολλοι θα το θεωρησουν ακραιο, αλλα νομιζω οτι ειναι κατι που θα αλλαξει παρα πολλα προς το καλυτερο στην ταλαιπωρη Ελλαδα.
    Δεν υπαρχει τιποτε το μεμπτο στο να υπηρετουν την πατριδα για λιγους μηνες οι πολιτες της αντρες και γυναικες ισοτιμα.
    Να εχουν την δυνατοτητα να αποκτησουν δεξιοτητες που θα φανουν εξαιρετικα χρησιμες σε καταστασεις εκτατης αναγκης, και με διαθεση προσφορας οπου χρειαζεται.
    Για να μην κουρασω την στηλη θα σταματησω εδω, καθοτι η λιστα των αλλαγων που χρειαζεται η Ελλαδα ειναι τοσο μεγαλη, που δεν θα επαρκουσε ο χωρος .Ανοιχτα μυαλα χρειαζομαστε και θεληση.
  • nkstΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 17:47
    Φίλε LCΚ, παρέλειψες να αναφέρεις ότι την ανοικοδόμηση της Ευρώπης και της Ε.Ε. μετά τον πόλεμο την ευλόγησε ποικιλοτρόπως η Αμερική στο βαθμό που τα συμφέροντα των Αμερικανικών ομίλων συνέπλεαν και συμπλέουν, ή τουλάχιστον δεν εναντιώνονται, με αυτά των Ευρωπαϊκών.

    Το μόνο που είναι άσπρο-μαύρο, κατά την γνώμη μου, είναι τα συμφέροντα του καθημαγμένου Ελληνικού λαού καθ' ολοκληρία (εξαιρώ τους έχοντες και κατέχοντες ισχυρά συμφέροντα και πλούτο εντός ή εκτός της Ε.Ε.).
    Εξυπηρετητής συμφερόντων ΟΛΑΚΕΡΟΥ του ελληνικού λαού και όχι τμημάτων του δεν μπορείς να είσαι εντός Ε.Ε. Ούτε ολίγον έγκυος.

    Και είναι θέμα πολιτικής ανάλυσης και εκτίμησης για το αν μπορεί να συνδιαλλαγεί το αρνί με τους λύκους για το ποιός θα φαγωθεί στο βραδινό τραπέζι.

    Τουλάχιστον το ΚΚΕ είχε έγκαιρα προειδοποιήσει για τα επακόλουθα της ένταξης, το ξεκλήρισμα της οικονομίας και το βάθεμα της εξάρτησης της χώρας μας.

    Η Ευρώπη των Λαών υπήρξε άλλου χώρου παραληρηματικό σύνθημα εις μάτην της πραγματικότητας.

    Προσπάθησα μεταφορικά να εξηγήσω στο προηγούμενο σχόλιό μου ότι, οι απο θέση ισχύος, επιχειρηματικοί όμιλοι δεν το έχουν σε τίποτα να την διαλύσουν στο βαθμό που διαβλέψουν ότι απειλούνται τα συμφέροντα τους απο τον συσχετισμό κεφαλαιοκρατικών-λαϊκών δυνάμεων, έχοντας την απόλυτη πρωτοβουλία κινήσεων.

    Το μόνο σίγουρο, στο οποίο φαντάζομαι συμφωνείς, είναι ότι οι κάτοχοι του πλούτου εμφανίζονται απόλυτα ενωμένοι, παρά τις αβυσσαλέες μεταξύ τους αντιθέσεις, μπροστά στην διογκούμενη λαϊκή κατακραυγή.
    Το σύστημα κατανομής του πλούτου, παρά τις ενδογενείς του ρωγμές που αφορούν στο ποιός θα πάρει μεγαλύτερο κομμάτι πίτας, εμφανίζεται απέναντι στους λαούς περισσότερο αρραγές παρά ποτέ.

    Το ζητούμενο είναι πότε οι λαοί θα καταλάβουν ότι ο λύκοι δεν πρόκειται, στον αιώνα τον άπαντα, να γίνουν χορτογάγοι.

    Φιλικά.
  • LCKΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 17:03
    @ianis
    Μα βεβαια ειναι ατοπο να περιμενει κανεις να αλλαξουν τα πραγματα αυτοι που τα εκαναν οπως ειναι. Αλλωστε τα μετεκλογικα γεγονοτα εδειξαν (και που εισαι ακομη...) a posteriori το ατοπο. Για την ΧΑ δεν το συζηταω...οποιοδηποτε μη αμελητεο ποσοστο σε νεοναζιστικο κομμα ειναι εξ ορισμου ατοπο.
  • ianisΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 16:18
    @ LCK
    Δεν εννοώ υποχρεωτικά κάποιο αλισιβερίσι, που γνώριζε η Αριστερά. Εξάλλου και οι άλλοι, ειδικά ο Γιωργάκης, παρόμοια με το σχέδιο Ανάν, εντολές εκτελούσαν. Εννοώ ότι η Αριστερά έχει ιδεολογικά κολλήματα, εφαρμόζοντας τη σωστή κτ΄ αρχήν αποφυγή της κατασπατάλησης πόρων για πολεμικές δαπάνες, σε λάθος χρόνο και χώρο, όταν η απειλή εκ μέρους της Τουρκίας, είναι προφανής. Αν δεν κάνω λάθος, η λογική αυτή περιλαμβανόταν και στις τελευταίες προεκλογικές εξαγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ.
    Θα έλεγα ότι αυτό είναι το γενικότερο πρόβλημα τις Αριστεράς, ότι εν ονόματι κάποιων Αρχών, κάνει σοβαρά λάθη στις πολιτικές της αξιολογήσεις. Με τρανταχτό το παράδειγμα της λαθρομετανάστευσης, που ενώ η χώρα έχει αλλοιωθεί ήδη δημογραφικά σε τεράστιο βαθμό και η εγκληματικότητα βράζει, επιμένει να αλληθωρίζει εν ονόματι του ανθρωπισμού. Μίλησες για κακοκεφαλιά, αλλά χειρότερη απ΄αυτή, δε βρίσκω. Σε διαβεβαιώ ότι εμείς που ανησυχούμε πιο φανερά, δεν είμαστε λιγότερο ανθρωπιστές, από τους δήθεν ευαίσθητους.
    Τέλος τα της εις άτοπον απαγωγής. Το λάθος σου είναι ότι θεωρείς a priori εσφαλμένη την προτίμηση στη ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, σε σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ. Για το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου, απεδείχθη, ότι το αντίθετο ισχύει. Επίσης θεωρείς παράλογο το υψηλό ποσοστό της ΧΑ. Δεν είναι καθόλου παράλογο γι αυτούς που θεωρούν κυρίαρχο πρόβλημα, την ανασφάλεια και τη λαθρομετανάστευση, τομείς άκρως σημαντικούς, στους οποίους η Αριστερά ουσιαστικά υπεκφεύγει. Αντί λοιπόν να εγκαλεί από το ύψος της αυθεντίας της η Αριστερά το λαό για τις επιλογές του, καλά θα έκανε να ταπεινωθεί λιγάκι και να προβληματισθεί, σε ποια σημεία κάνει λάθος. Μην πέφτετε και σεις οι Συριζαίοι στο ίδιο σφάλμα που καταλογίζετε στο ΚΚΕ, να κρίνετε τα πάντα διεκδικώντας το αλάθητο.
    Ο λαός δεν έσπασε τα αυγά, γιατί δεν τον ενέπνεε ο μάγειρας.
    Φιλικά

    @ DHMHTRIOS 1960
    Φίλε μου ευχαριστώ για τα καλά σου λογια.
  • LCKΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 16:09
    @ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΤΡΑ
    Απο οσο μπορω να πω οι Αμερικανοι ενδιαφερονταν οχι τοσο για τη διαλυση οσο για το ‘νερωμα’ της ΕΕ. Δηλαδη θελουν μια χαλαρη οικονομικη ενωση που κραταει τις ισορροπιες μεταξυ εθνικων συμφεροντων, για να αποφευγονται οι αιματηροι και ακριβοι πολεμοι. Ενδιαφερονται σφοδρα βεβαια για την διαλυση της ευρωζωνης οπως και για την καταλυση του κοινωνικου κρατους στην Ευρωπη ωστε να μην σκανδαλιζει τους Αμερικανους με συγκρισεις, ομως τωρα εχουν τα δικα τους κεσατια και δεν τους παιρνει να ανακατευτουν. Εξαλου λογω εκλογων εκεινο που τους ενδιαφερει ειναι να σταματησει ‘προντο’ να κουνιεται η βαρκα, ωστε να ηρεμησουν οι χρηματαγορες μπας και προλαβουν να δουν κανα δειγμα μεγεθυνσης πριν τις εκλογες για να πουλησουν. Γι αυτο επιμενουν να ξεκαθαρισουν τα του οικου τους οι ευρωπαιοι το γρηγορωτερο και βαζουν χερι στη Μερκελ να μην κανει τζιριτζατζουλες. Απο την αλλη οντας πιεσμενοι χρονικα, δεν φαινεται να εχουν αντιρρηση στην ιδεα της εμβαθυνσης, ακομη και αν αυτη αναδυκνυει την Γερμανια στην πρωτοκαθεδρια της Ευρωπης, αρκει να τελειωνει η κριση τσακ-μπαμ.

    Οι Αγγλοι παλι που επισης θελουν την ΕΕ σαν μια χαλαρη οικονομικη ενωση, εχουν αντιρρησεις μεν αλλα και παρομοια περιθωρια με τους αμερικανους στο να επιρρεασουν τα γεγονοτα. Βεβαια οταν η προταση για εμβαθυνση γινει συγκεκριμενη θα πρεπει να παρουν θεση. Για την ωρα λενε οτι οταν δουν την νεα συμφωνια που θα προταθει θα αποφασισουν, αλλωστε εχουν δεσμευτει για δημοψηφισμα (τωρα με τι περιεχομενο ειναι αλλη ιστορια, αλλα οπως και να χει θα καταληξει σε ενα ‘μεσα-εξω’). Γενικα η κοινη γνωμη δεν ειναι καθολου φιλικη και εν πολλοις αγνοει τι εστι ΕΕ. Ο Καμερον παντως οχι μονο απορριπτει την εμβαθυνση (για την Αγγλια οχι για τους υπολοιπους) αλλα φτανει να προτεινει και το νερωμα της συμμετοχης της Αγγλιας προκρινοντας μια πιο χαλαρη σχεση με την ΕΕ, τυπου Ελβετιας. Κατα την γνωμη μου αυτο θα επρεπε να επιδιωξουμε και εμεις, για να απαντησω στον nkst (και παρεπιπτοντως να πληροφορησω και τους ΚΚΕδες οτι η συμμετοχη στην ΕΕ δεν ειναι μαυρο-ασπρο οπως παραπλανητικα το παρουσιαζουν), αλλα αυτοι που εκλεξαμε ουτε θα μας ρωτησουν ουτε θα μας αφησουν να το διανοηθουμε.

    Παντως να θυμισω οτι η Αγγλια ποτε δεν ανεχτηκε την πρωτοκαθεδρια της Γερμανιας στην ευρωπη και οποτε αυτο συνεβη αιματοκυλιστηκαμε.
  • Σταμάτης-ΣΑΜΟΣΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 16:09
    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ- ΚYΡΙΕ ΣΤΑΘΗ.-
    ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΨΕΛΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ-ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ-ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ-ΔΕΝ ΛΕΕΙ- ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ, - ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ.-ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ-ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ 1% ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ- ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ; - Η ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ./ ΤΟ ΚΚΕ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΕΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ -ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΑΠΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ-
    ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΕΤΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ; Η;-ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΠΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΣΕΤΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ-ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ;-Η; ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΤΣΙΠΡΑ-ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ !!!- ΓΙΑ-[[ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ !!!]] ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ-Συνταξ/Αγρότης./
  • ATALOSΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 15:20
    Διαβαζω το τι καλος υπουργος ειναι ο Χατζηδακης και μου σηκωνετε η τριχα. Ο ΙΔΙΟΣ ΔΙΑΦΗΜΗΖΕΙ ΤΑ 13 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ.Οι αριστεροι βουλευτες του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ στα πανελ της τηλεορασης ανεχονται να τον ακουουν να τους περιγραφη για το ποσα λεφτα χρεωνη τον ελληνικο λαο ο ΟΣΕ και ΟΑ .Επιτελους θα του πει καποιος οτι τα γραμματα ΟΣΕ και ΟΑ δεν εχουν ανθρωπινη υποσταση να χρεωσουν κανεναν . Αυτοι που χρεωνουν τον ελληνικο λαο μεσω των κρατικων επιχειρησεων ειναι ολοι εκεινοι οι ανοητοι που ειχαν την ευθυνη αυτων των οργανισμων και εκαναν λαθος και εκ του πονηρου επιλογες . Αυτοι που διοριζαν τους διαφορους διευθυντες κοπριτες τους με αστρονομικους μισθους Κ.Λ.Π. Ενας απο αυτους τους ανοητους ειναι ο ιδιος ο Χατζηδακης που ηταν υπουργος και διαχειρηστηκε τον ΟΣΕ. Σημερα απο την ιδια θεση αναλαμβανη να μας ξαναχρεωση.
  • Το φαγοποτι συνεχίζεταιΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 15:01
    Μπραβο για άλλη μια φορά Σταθη!Το φαγοποτι συνεχίζεται.Το ξερει ολος ο κοσμος που δουλευει σε νευραλγικές θεσεις του Δημοσιου και όχι μόνο .Πολλές οι προσλήψεις , που εγιναν πριν τις εκλογες απο το παραθυρο.Ο Λοβερδος τους εβαζε κατα δεκάδες τους διοικητικούς στα νοσοκομεία, όταν οι νοσηλευτριες, αναλογούσαν έως και μια ανα 40 ασθενεις, στο Σωτηρία για παραδειγμα.Ο κόσμος πρεπει να ενημερώνεται.Ψαξτε στο διαδικτυο, διαβαστε τον Τυπο, ελληνικο και ξένο.
  • LCKΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 14:35
    @Vagelis K
    Αυτο που λες δεν γινεται γιατι και μονο η υπαρξη του χωρου σου και περισσοτερο η παρουσια του στη βουλη με ενοχλει. Οποτε δεν ειναι δυνατον να μην αλληλοενοχλουμαστε. Ψαξε πουθενα αλλου για ανοχη, θα βρεις (δυστυχως).
  • LCKΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 14:29
    @ianis
    Για την πρωτη παρατηρηση: δεν βλεπω που ειναι το λαθος στην φιλειρηνικη προσεγγιση με την Τουρκια καθεαυτη (παροτι ο ιδιος εχω δηλωσει ‘τουρκοφαγος’ απο την εποχη του Ναυτιλου). Εκτος αν εννοεις οτι η αριστερα ηταν ενημερη για το αλισβερισι και οτι το ενεκρινε. Αυτο εννοεις;

    Για την δευτερη παρατηρηση: συμφωνω οτι πρεπει ο ΣΥΡΙΖΑ να κανει αυτοκριτικη και να επαναδιατυπωσει/αποσαφηνισει τις θεσεις του με γνωμονα τα αποτελεσματα των εκλογων. Συμφωνω οτι εμφανιστηκε πολυ ασαφης για να πεισει τους διστακτικους για το καινουργιο. Μη μας λες ομως οτι η επιλογη των πολιτων εγινε με ‘απαγωγη εις ατοπον’. Οταν μια μεθοδος επιλογης οδηγει σε ατοπο, μονο ‘απαγωγη εις ατοπον’ ΔΕΝ μπορει να ειναι, κατι αλλο ειναι. Τρανη αποδειξη τα ποσοστα της ΧΑ. Πως ειναι δυνατον να φτασει κανεις σε τετοια επιλογη με τετοια μεθοδο; Επιμενω στην αποψη που σχηματισα (με μεγαλη πικρα διαβεβαιωνω) οτι υπαρχει πολυ βαθυ προβλημα αποκολοκυνθοποιησης στην Ελληνικη κοινωνια, που αποδειχτηκε οταν ενω το τηγανι εκαιγε στη φωτια, διστασε να σπασει τα αυγα. Μπουχεσες; Ανορεχτοι για ομελετα; Το ιδιο κανει (...και η παρομοιωση του νιονιου σφεντονα του λαου με τα μικρα μου παιδια ειναι αποτυχημενη. Δεν ειναι σε παιδικη ηλικια ο Ελληνικος λαος. Μαλλον σε γεροξεκουτιασματα βρισκεται).

    Ξερεις τι με τσαντιζει περισσοτερο με τους πατριωτες; Οτι το ‘αιμα νερο δεν γινεται’ και θα τους στηριξω ρε γαμω το, αλλα να... αλλιως θα αισθανομουνα στηριζοντας στις δυσκολιες που θα εφερνε μια αποτυχημενη προσπαθεια να βγει απο τη μιζερια, κι αλλιως στις δυσκολιες που φερνει η κακοκεφαλια τους.
  • nkstΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 13:54
    Η Eυρώπη θα μπορούσε να ανήκει στους λαούς της αν και εφόσον, ο και κεραυνούς φέρων, επιβήτοράς της "Ζεύς" επαυε να την βιάζει.

    Αλλά αν υποψιιαζόταν ο παντοδύναμος αρχηγός των θεών ότι υπήρχε πιθανότητα οι λαοί της, κάτω απο εντελώς διαφορετικές και παρεκκλίνουσες πορείες καθείς εξ αυτών, ομού, ταυτοχρόνως και εκ παραλλήλου αποφάσιζαν να συνδράμουν τον Προμηθέα να μεταφέρει το φώς το ιλαρόν στην ευρωπαϊκή γή, αυτός ο ίδιος ο "Ζεύς" ως απολύτος άρχων και συνεπικουρούμενος απο ολοκληρο το "Δωδεκάθεο", θα τους επανέφερε ευθύς στα εθνικά τους κράτη, προκειμένου να προστατεύσει την κερδοφορία των "Θεών".

    Λέω να την κάνουμε (απο την Ε.Ε) σιγά...σιγά... που λέει και ο Μαχαιρίτσας διότι άλλο η αλληλεγγύη των λαών και άλλο η κοινή οικονομική τους συνύπαρξη στο λάκκο των λεόντων και τέλος-τέλος
    ΟΥ ΤΟ ΠΕΝΕΣΘΑΙ ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ ΑΙΣΧΡΟΝ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙ' ΑΙΣΧΡΑΝ ΑΙΤΙΑΝ ΠΕΝΕΣΘΑΙ, ΟΝΕΙΔΟΣ........(Απολλωνίου του Τυανέως)!!!!!!

    Υ.Γ.1 Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ η Γερμανία δεν υπολείπεται σε δείκτες φοροδιαφυγής, καθόσον το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό του 25% της παραοικονομίας την κατατάσσει σε περίοπτη θέση.
    Κατά την λαϊκή ρήση, κολιός με κολιό απο το ίδιο βαρέλι.....

    Υ.Γ.2 Χθές το βράδυ κατέβηκε απο την στήλη πολύ ενδιαφέρον σχόλιο του "only marxism..." για τις ομοιότητες της αναρρίχησης του Μουσολίνι στην εξουσία με την σημερινή Ελληνική και Ευρωπαϊκή πραγματικότητα. Ποιούς ενόχλησε αλήθεια αυτό το σχόλιο μπορώ να μάθω;
  • Vagelis KΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 13:37
    Αγαπητε Σταθη και φιλοι του ΣΥΡΙΖΑ,

    Ειναι μια ευκαιρια σημερα να δωσουμε τα χερια και να κανουμε ανακωχη.
    Ας υποστηριξουμε και οι δυο μας τον Βυρωνα Πολυδωρα για προεδρο της Βουλης.

    Ας ξεχασουμε το επεισοδιο μεταξυ μας και ας περασουμε την Μουλβια γεφυρα της συμφιλιωσης.

    Ας εγερθουμε στο υψος των περιστασεων ξεχνοντας το ατυχες συμβαν με την προστακτικη αοριστου που προφεραμε λαθος.

    Κι εσεις κι εμεις στις σημερινες συνθηκες εχουμε κοινους εχθρους.
    Οι ΔΟΛιοι υπονομευτες θα στραφουν και εναντιον σας αν δεν το εχουν ηδη κανει.

    Ας τραβηξουμε μια γραμμη και ας συμφωνησουμε να μην ενοχλει ο ενας τον αλλον.

    Φιλικα,

    ΧΑ
  • γιαννης νικαιαΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 13:19
    καλημερα σταθη και σε ολη τη παρεα.
    συμφωνω σε ολα οσα ειπες σημερα .θα ηθελα να σταθω σε ενα αλλο γεγονος που διαβασα χθες, δεν εχει καμια σχεση με αυτα που αναφερεις αλλα εχει σχεση με το πως λειτουργει και σκεφτεται το κρατος και ο πολιτης.
    διαβασα λοιπον για ενα παιδακι που καθως επαιζε σε παραλιακο μερος επιασε γυμνο καλωδιο απο κολωνα φωτισμου του δημου, καποιος φωναξε το παιδι καιγεται, ετρεξαν, το τραβηξαν και ο πατερας του το πηγε σπιτι ενω το παιδι ειχε αδιαθεσια αυτος εκρινε καλο να το βαλει για υπνο.αφου το παιδι δεν ηρεμουσε και εχανε την αναπνοη του οι γονεις του εκριναν καλο να του δωσουν νερο μπας και ηρεμησει, τελικα την αλλη μερα και αφου τους ειπε καποιος αλλος το παιδι πηγε σε νοσοκομειο για εξετασεις.
    ο δημος υποστηριζει οτι υπαρχει κολημα στην υποθεση γιατι τα λεφτα τα παιρνει το λιμενικο και δεν μπορουν να κανουν συντηρηση εκει, το λιμενικο απο την μερια του υποστηριζει οτι η υδρευση και ο φωτισμος ειναι στην δικαιοδοσια του δημου αρα και το λιμενικο δεν μπορει να κανει κατι.
    ολοι ζουν σε αυτη τη πολη, ολοι περπατανε σε αυτη τη παραλια και ολοι ξυνουν τα παπαρια τους οταν τα βλεπουν αυτα.το μονο σιγουρο για μενα ειναι οτι δεν φταιει το παιδι γιατι ολοι οι αλλοι ειναι για κλοτσιες.
    συγνωμη που σας χαλαω τη ροη των σχολιων αλλα ηθελα να το αναφερω γιατι η κατασταση ειναι παρα πολυ επικινδυνη.
  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΤΡΑΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 12:57
    Συμφωνω με LCK. Προσθετω μονο οτι καπου στο βαθος πρεπει να υπαρχει και η Αμερικη , οι ΗΠΑ. Ως μονη λυση βλεπω την γιγαντωση ενος λαικου κινηματος με κοινο παρανομαστη σε ολη την Ευρωπη η τουλαχιστον στην νοτια Ευρωπη. Δεν εχει αδικο ο συριζα που πιστευει σε αυτο. Αρκει η αντιδραση να οδηγησει σε μια νεα προταση για τα εθνη και την ενωμενη Ευρωπη. Δηλαδη να γινει αντιδραση πανευρωπαικη που θα μετουσιωθει σε νεο οραμα , σε νεα πολιτικη. Μοιαζει καπως ουτοπικο σημερα , αλλα θα πρεπει να συμβει. Διαφορετικα εχουμε ως μονη λυση την υποταγη μας στην Ευρωπη της Γερμανιας η την αποχωρηση μας και την διαλυση της Ευρωπης. Περα απο ολα αυτα ομως , το πιο σημαντικο ειναι το τι κανουμε εμεις. Σε ποιο βαθμο μπορουμε να επηρεαζουμε τις εξελιξεις ως χωρα και ως λαος. Σε ποιο βαθμο ειμαστε ετοιμοι να κανουμε υπερβασεις. Οι εκλογες εδειξαν οτι το θελουμε αλλα δεν ειμαστε και σιγουροι. Για το μετεωρο βημα ενος λαου στις 17 ιουνιου εχει ευθυνη και ο συριζα γιατι δεν επεισε οτι διαθετει την σοβαροτητα , την αποφασιστικοτητα και τις εναλλακτικες λυσεις.
  • ADIDIASΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 12:44
    Η Ευρωπη συνθλιβεται κατω απο τον ανταγωνισμο των αναδυομενων αγορων (Κινα-Ινδια-Βραζιλια) και μονος δρομος για να μην μειωθουν τα κερδη των ευρωμονοπωλιων ειναι το τσακισμα των εργατικων παροχων-εισοδηματων στον ευρωπαιο εργαζομενο .Αντιστοιχα και εντος ΕΕ οι ισχυροτερες ριχνουν τα βαρη στις πιο αδυνατες χωρες προκειμενου να κρατησουν οσο μπορουν τα εισοδηματα των δικων τους εργατικων μαζων .Ματαιο γιατι η κριση χτυπαει και τις ιδιες ολο και περισσοτερο .Τα εκατομμυρια των ευρωπαιων πολιτων που μειωνεται σταθερα το εισοδημα τους ολο και πιο δυσκολα καταναλωνουν προιοντα των αναδυομενων γιγαντων .Αυτο εχει σαν επιπτωση την πτωση και του βιοτικου επιπεδου των λαικων μαζων και στις ιδιες αυτες τις αναδυομενες οικονομιες , και φρεναρισμα ή και πτωση της αναπτυξης σε αυτες .Ηδη στα 10 εκατ. Κινεζων εκατομμυριουχων μειωνονται τα εισοδηματα τους , κοντα σε αυτους φτωχοποιουνται και εκατομμυρια υπαλληλοι και εργατες σε Κινα και Ινδια που τα τελευταια χρονια ειδαν τα εισοδηματα τους να ανεβαινουν .Αυτα ολα ειναι ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ των κρισεων του καπιταλισμου που ειχε προβλεψει ο Μαρξ σε περιοδο παγκοσμιας κυριαρχια του ! Υπερσυσσωρευση πλουτου και υπερπαραγωγη απουλητων προιοντων , που μονο με καταστροφη μερους αυτων ξεπερνιεται και παλι , μεχρι την επομενη κριση που θα ερθει πιο γρηγορα τωρα .Η αναρχη καπιταλιστικη οικονομια εφτασε στα ιστορικα της ορια.
    Δυο λυσεις υπαρχουν αμεσα μπροστα στην ανθρωποτητα :
    1.ή οι λαοι ξεπερνανε τον καπιταλισμο και "παιρνουν τα κλειδια"των μεσων παραγωγης , σχεδιαζοντας και ρυθμιζοντας τις παγκοσμιες αναγκες του ανθρωπου .
    2.'η τα γερακια του καπιταλισμου οδηγουν τα πραγματα στα ακρα καταστρεφοντας ΒΙΑΙΑ "κεφαλαια και προιοντα" (...ΠΟΛΕΜΟΣ) ελπιζοντας σε μια νεα αναπτυξη ! Σ αυτη ομως την περιπτωση υπαρχει το ρισκο :
    ο Α ΠΠ "γεννησε" την ΕΣΣΔ .ο Β ΠΠ εκανε "σοσιαλιστικη" το 1/3 της ανθρωποτητας .....ενας Γ ΠΠ ???????

    ΝΑ ΓΙΑΤΙ Η ΓΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ...ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ !
    (το θεμα ειναι το μοιραιο γι αυτους να ελθει με τις λιγοτερες απωλειες ανθρωπινων ζωων )
  • padatazisΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 12:32
    Σφάξε με αγά μου ν'αγιάσω.Δεν είναι μόνο κατάλοιπο της λαικής μας παράδοσης.Οπως δεν είναι και το σύνδρομο των μεγάλων δυνάμεων και των εκάστοτε εθνοσωτήρων.Είναι η πραγματικότητά μας ως χώρα από τουρκοκρατίας και δώθε.Ας ανατρέξουμε σε μερικά πρόσφατα ντοκυμαντέρ επί δικτατορίας για να θαυμάσουμε το πόπολο [βλέπε ] να χειροκροτεί αυτούς που τον είχαν .Ο ίδιος λαός αργότερα ενθουσιωδώς χειροκροτούσε σοσιαλιστές και μη που πάλι είχαν αναλάβει το καθήκον του σωτήρα.Τώρα δε λέω, έχουμε κάπως βελτιωθεί όσον αφορά τα παλαμάκια , αλλά όσο νάναι το χούι δε φεύγει εύκολα, είναι δε και αρκετά οριακά τα πράγματα για να προλάβουμε να κάνουμε κάτι.Μπορεί να φαίνονται πολύ απαισιόδοξα όλα αυτά αλλά αν δεν κάνουμε την αυτοκριτική μας κάποια στιγμή δεν θα καταλήξουμε σε συμπέρασμα.
  • DHMHTRIOS 1960Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 11:31
    to ianis
    Αγαπητέ φίλε προσυπογράφω το κείμενό σου.Εύστοχος και τεκμηριωμένος.Καλή μας νύκτα.....................
  • IOANNISΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 11:21
    ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΤΑΘΗ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΝΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΟΥ ΝΑΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΤΗΛΙΤΕΥΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ.ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΛΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
  • nkblsΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 11:19
    Συμφωνώ απόλυτα με τον LCK .
  • LCKΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 11:05
    Αρκετα κομματια του παζλ εχουν μπει στη θεση τους ωστε να διαφαινονται οι σχεδιασμοι πισω απο την διαχειρηση της κρισης. Οπως συνηθως κανουν οι ευρωπαιοι οταν τα σκατωνουν, ετσι και τωρα ανεβαζουν το ποτ και τα στοιχηματα. Ηταν δεν ηταν στημενη η ‘κριση του ευρω’, σιγουρα η διαχειρηση της εγινε με υστεροβουλια.

    Τωρα που με το αιτημα και της Κυπρου για ενταξη στο μηχανισμο ολος ο Νοτος μπηκε στο σακι, οι βορειοευρωπαιοι μιλανε για εμβαθυνση της ενωσης, στην ουσια επαναπροσδιορισμο της ΕΕ. Να λοιπον το γκροσο κολπο!

    Γιατι η ‘τραπεζικη ενωση’ που προωθειται ως αναγκαια (χωρις αυτο να εχει αιτιολογηθει επαρκως) για να κλεισει η πληγη του ευρω, ειναι μια κουβεντα. Κουβαλαει μαζι της ομως την ‘δημοσιονομικη ενωση’ που σημαινει παραδωση σημαντικων εξουσιων απο τα κρατη μελη στις Βρυξελλες οπως πχ την φορολογικη και κοινωνικη πολιτικη. Ετσι αφου με την εισαγωγη του ευρω η νομισματικη πολιτικη εχει ξεφυγει απο τα χερια των εθνικων κυβερνησεων, τωρα θα τους ζητηθει να αποποιηθουν και το τελευταιο εργαλειο οικονομικης πολιτικης, την δημοσιονομικη πολιτικη. Το ζητημα που τιθεται στις ευρωπαικες ηγεσιες ειναι οτι η κριση εχει βαθυνει τοσο ωστε η ΕΕ ειτε θα μετεξελιχτει ειτε θα διαλυθει. Κατα καποιον τροπο αυτο που πολλοι προεβλεπαν εγινε: η κριση του ευρω διαλυει την ΕΕ οπως την ξεραμε και οδηγει σε μια με εκ βαθρων νεους ορους. Μαντεψτε ποιος θα τους υπαγορευσει...(κερδιζετε γλυφιτζουρι).

    Μαντευοντας την απαντηση, ακομη και ενθερμοι οπαδοι του φεντεραλισμου βλεπουν το εγχειρημα με καχυποψια. Η εμβαθυνση της ενωσης τσατρα-πατρα υπο την πιεση της κρισης και με τους Γερμανους να επιβαλουν ανοιχτα πια τις εξελιξεις ΔΕΝ ειναι καλο νεο για κανεναν. Ελα ομως που η εναλλακτικη της διαλυσης της ΕΕ τους φοβιζει (ποιες χωρες θελουν να θεωρηθουν υπευθυνες για κατι τετοιο). Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Επαναφερουν βεβαια το γνωστο δημοκρατικο ελλειμα της ΕΕ και προσπαθουν να θεσουν την εξαλλειψη του ως απαραιτητο ορο για να προχωρησει σε τετοιο βαθος η ενωση. Αυτα ομως για τους μαφιοζους των Βρυξελλων ειναι τριχες και το εγχειρημα, ντυμενο με καποιο μανδυα θα προχωρησει, το θελουν οι Γερμανοι παει και τελειωσε.

    Μενει να δουμε ποσο θα αντιδρασουν οι λαοι (οπου τουλαχιστον ερωτηθουν). Οσο για τους Νοτιους; Οταν ειναι χρεωμενοι μεχρι τεταρτης γενεας, εξαρτωνται απο δοσεις και ειναι δεμενοι χειροποδαρα με μνημονια αντε να εχουν λογο για τα τεκταινομενα. Εχοντας στο τσεπακι ολοκληρο τον Νοτο οι υπολοιποι δεν θελουν και πολυ για να πειστουν. Βεβαια πισω εχει η αχλαδα την ουρα και καποτε θα πεσει να τους φαει και αυτους η Γερμανια και τοτε θα καταλαβουν και οι Ολανδοφινλανδοι τι εστι ‘Ανσλους’, και τοτε...πως το λεγε ο Λοιζος ‘ο Πετρος, ο Γιοχαν κι ο Φρανς’....
  • Πλούσιος Συνταξιούχος.Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 10:48
    Πάμε (τι μου θυμίζει) !
    Ο Υπουργός Οικονομικών, που δεν έγινε ποτέ, Υπουργός Οικονομικών.
    Ο νέος Υπουργός Οικονομικών, πρώην του Σημίτη, μνημονιακός μέχρι κόκκαλο, που σήμερα αναλαμβάνει να διαπραγματευθεί το ... μνημόνιο !
    Ο ίδιος, έκανε ''προβλέψεις'', για μια Ελληνική οικονομία, με, έστω, ένα μικρό πρωτογενές πλεόνασμα (!) στο τέλος του 2012, που, όμως, σήμερα, αυτή η ίδια οικονομία, τρέχει, στην κατηφόρα, με 9, 14% ύφεση.
    Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, που παραιτείται, πριν αναλάβει καθήκοντα, γιατί δεν γνώριζαν, ότι, έχει off shore.
    Ο Υπουργός Εξωτερικών, που ''μπορούσε'' να πάει, στις Βρυξέλλες, επικεφαλής της Ελληνικής αντιπροσωπίας, που τελικά, δεν ''μπορεί'' να πάει.
    Στο ΠΑΣΟΚ συνεδριάζουν και τσακώνονται, σε ξένο αχυρώνα, όπως πάντα.
    Ο Χατζησωκράτης παραιτείται.
    Ο Πολύδωρας διαφωνεί.
    Ο Αντώναρος, ήθελε, άλλον.
    Διάφορα ''παπαγαλάκια'' έχουν ήδη ξεκινήσει, να τα μασάνε, για την διαπραγμάτευση, που υποσχέθηκαν.
    Την ίδια ώρα, η αγορά είναι σε εκρηκτική κατάσταση, η κοινωνία, ένα μπάχαλο, τα καθημερινά προβλήματα, βουνό, η ανεργία ταβανιασμένη, η υγεία διαλυμένη, η εγκληματικότητα εκτός ελέγχου και η εφορία μας περιμένει, στην γωνία, με εντολή είσπραξης φόρων εκτός πραγματικότητας.
    Ευτυχείτε !
  • ΣΥΛΒΙΑ ΤΣΕΛΕΝΤΗΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 10:17
    ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ ....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΣΤΑΘΗ ...ΤΑ ΕΙΠΕ Κ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑΑ.... ΦΩΝΗ ΒΟΟΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ???ΟΧΙ ....ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ.....ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΑΥΤΟΙ ΑΔΕΙΟΙ ....ΕΕΕΕΕΕ Κ ΤΟΤΕ.....ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΑΡΑΓΕ???Η ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΚΩΜΑ???????ΜΜΕ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ...ΑΔΕΛΦΟΙ...ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ????/..............................
  • ianisΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 10:15
    Πράγματι ο Γιωργάκης διέπραξε το έσχατο ατόπημα, που μόνο με την επίκληση ηλιθιότητας μπορεί να δικαιολογηθεί. Θα τη δεχόμουν σαν ελαφρυντικό, αν δεν είχε συμβούλους, που συνέπραξαν στην πράξη της εσχάτης προδοσίας, της κατασυκοφάντησης της χωρας και του λαού της. Όταν λαοί που αιματοκύλισαν τον κόσμο κατ΄επανάληψη ποιούν τη νήσσα, όπως η φράου Μέρκελ και οι συμπατριώτες της, είναι αδύνατο να δεχτεί κανείς από "Έλληνα" πρωθυπουργό, την αυθόρμητη ανάληψη ανυπάρκτων ευθυνών, εις βάρος αυτών που τον εξέλεξαν. Ελπίζω, αν και δεν το πιστεύω, να στηθεί κάποια στιγμή, το πρέπον Ειδικό Δικαστήριο.
    Δύο παρατηρήσεις. Η πρώτη αφορά τη δέσμευση της χώρας, υπέρ της Τουρκίας, με "αντάλλαγμα" την καταστροφή της υπαγωγής μας στην ευρωζώνη. Θα θυμίσω ότι τις φιλειρηνικές ζεϊμπεκιές και τις κουμπαριές, τις επικροτούσε και η Αριστερά, με το επιχείρημα της ελάττωσης των εξοπλισμών, υπέρ δήθεν των κοινωνικών παροχών. Ελπίζω τώρα που η ανάληψη της εξουσίας φαντάζει πιθανή, να σκεφτεί ωριμότερα.
    Παρατήρηση δεύτερη. Μια και μεταχειρίστηκες το absurdum για να εκφράσεις το παράλογο της θεραπείας του προβλήματος δια του αιτίου του, που θυμίζει ολίγον ομοιοπαθητική, θα σου αντιτείνω ότι ο λαός ψήφισε reductio ad absurdum, δηλαδή δια της εις άτοπον απαγωγής, θεωρώντας ότι οι διεφθαρμένοι του δικομματισμού, είναι καταλληλότεροι να βγάλουν τη χώρα από την κρίση, από τις είκοσι συνιστώσες ενός κόμματος του 4%, που λόγω συνθηκών, βρέθηκε ξαφνικά στο 27%. Αντί λοιπόν να μέμφεται ο ΣΥΡΙΖΑ τους ψηφοφόρους ως χέστες, ας κάνει καλύτερα την αυτοκριτική του και ας ελέγξει την εικόνα του, κατά πόσον δηλαδή η μέχρι σήμερα πολιτεία του, είναι άξια της εμπιστοσύνης για την διακυβέρνηση της χώρας. Αυτό για σένα που πρόσκεισαι συναισθηματικά στην παράταξη, μπορεί να φαντάζει αυτονόητο, δεν είναι όμως για τους περισσότερους, που μέχρι τώρα ως κύρια εμπειρία από τον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν την περίθαλψη του κάθε μπαχαλάκη.
  • Γ.ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 09:26
    Για τη συνεχιζόμενη αθλιότητα με τα φάρμακα και το υγειονομικό υλικό στα νοσοκομεία για γραφειοκρατικούς λόγους, ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΟΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΜ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΝΤΟΥ.Δυστυχώς υπάρχει ανισθησία και ανεπάρκεια σε όλα τα επίπεδα και αφήνουν τον κόσμο να πεθαίνει.
  • XENOSΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 08:32
    TA ΣXOΛIA ΣYNEXIZONTAI.

    OI ΔIAΠIΣTΩΣEIΣ EXOYN ΦTAΣEI TO EΠIΠEΔO ΠAN/KHΣ ΔIΠΛΩMATIKHΣ EPΓAΣIAΣ.

    ΣYΓKEKPIMENEΣ ΛYΣEIΣ ΔE ΔINONTAI.

    H ANOXH THΣ KATAΣTAΣHΣ AΠ' TOYΣ ΠNEYMATIKOYΣ ANΘPΩΠOYΣ THΣ XΩPAΣ ENOXOΠOIEI TIΣ IΔIEΣ TOYΣ TIΣ IΔEEΣ KAI XAPAKTHPIZEI TO YΠOΠTON THΣ ANEYΘYNHΣ AΠPAΞIAΣ - AΔIAΦOPIAΣ TOYΣ.

    O ΦOBOΣ TOY ΞEBOΛEMATOΣ ΣYNTHPIKOΠOIEI.

    TO ΣYΣTHMA ΣYNOMOTHΣE KAI ΦAPIΣA'I'ZEI IΔEOΛOΓIKA.


    ENΩMENEΣ ΠOΛITEIEΣ THΣ EYPΩΠHΣ KAΛA NA MAΣ EΛΘETE! MONO ETΣI ΘA ΣEBAΣTEI TO ΣYΣTHMA THN ANΘPΩΠINH AΞIA ΣE AYTH TH ΓΩNIA THΣ EYPΩΠHΣ.

    KATAΣTPEΨTE TH ΦAPMA TΩN ZΩΩN, ΔEN ΘEΛOYME ΠΛEON TA ΓOYPOYNIA....
  • padatazisΤετάρτη 27 Ιουνίου 2012, 08:19
    Δεν πρόκειται μόνο για φθορά του καπιταλιστικού συστήματος τουλάχιστον όσον αφορά τη δική μας τη χώρα.Πιστεύω πλέον ακράδαντα ότι ως λαός είμαστε τόσο εκφυλισμένοι που δεν μας σώζει τίποτα.Ο ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΕΙΣΧΩΡΉΣΕΙ βαθειά στα γονίδι'α μας και γι'αυτό με τον ένα ή τον άλλο τρόπο προσκυνάμε αυτούς που θα μας σφάξουν.