• Αθήνα27°CΥψηλή:28°C
    Χαμηλή:23°C
  • Θεσ/νίκη32°CΥψηλή:31°C
    Χαμηλή:22°C
  • Πάτρα28°CΥψηλή:27°C
    Χαμηλή:22°C
  • Ηράκλειο27°CΥψηλή:28°C
    Χαμηλή:22°C
  • Λάρισα33°CΥψηλή:32°C
    Χαμηλή:22°C
Καλοκαιρινή μπόρα στα βόρεια προάστια

Ενα νεύμα με πνεύμα

Πρώτη καταχώρηση: 04/07/2013 - 18:11

Τελευταία δημοσίευση: 05/07/2013 19:02Ο Στάθης στον eniko

Ενα νεύμα με πνεύμα

 

Στο μέσον του θέρους ο ηρωικός Αντώνης Σαμαράς παλεύει για τη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση, πλην όμως φευ προδίδεται. Του χρόνου το καλοκαίρι, να ’μαστε καλά, θα ξαναβγούν στην αγορά με μειωμένο ΦΠΑ οι μπουγάτσες - υπό

την προϋπόθεση να έχουν πέσει τα σπρεντ της μαλακίας.

Διότι, κυρίες και κύριοι, συντρόφισσες και σύντροφοι, παρά τις προσπάθειες της Τρόικας να πεθάνουμε σωστά, πεθαίνουμε λάθος.

Αυτοί οι Τροϊκανοί μού φαίνονται πιο αυστηροί παρά ποτέ. «Εφεδρεία» τους λέμε εμείς, «κινητικότητα», «διαθεσιμότητα», τίποτα! τα τέρατα απαιτούν απολύσεις.

Μάλιστα, τόσους τώρα, τόσους αύριο, τόσους μεθαύριο! Με όνομα, επώνυμο, πατρώνυμο, ΑΦΜ και ΑΜΚΑ παρακαλώ! «Και τι είμαι εγώ;», σου λέει ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, «κουκουλοφόρος; Να βάλω την κουκούλα και να βγω στα μπλόκα στα σταυροδρόμια και να δείχνω τους συμπατριώτες μου με το δάκτυλο; Αυτός είναι δημόσιος υπάλληλος, να λέω

και να πιάνουν τον πατέρα μπροστά στα παιδιά του; Δεν είμαι εγώ για τέτοια!». Σωστός ο Κυριάκος. Δεν μπορεί η Τρόικα να φέρνει σε τόσο δύσκολη θέση τα ανδρείκελά της.

Τι θα γίνει ο κάθε συνεργάτης, όταν φύγουν οι Γερμανοί. Διότι οι Γερμανοί θα (ξανα)φύγουν. Επειδή κάνουν τα ίδια λάθη. Εξις δευτέρα φύσις. Κάθεται τώρα ο γραφειοκράτης στο Βερολίνο και με γοτθική μεθοδικότητα σχεδιάζει, τακτοποιεί, κατανέμει: εφεδρεία; στο Μπέλσεν, κινητικότητα; στο Μαουτχάουζεν, διαθεσιμότητα; στο Νταχάου - είναι

απλώς θέμα διαχείρισης ανθρώπινων πόρων, εξεύρεσης τελικών λύσεων - όπως για τη ζωή του Μήτσου, λόγου χάριν! Α πάγαινε, παιδί μου, τεμπέλη, διεφθαρμένε, περιττέ.

Είναι θέμα μάνατζμεντ. Nothing personal! Αν δεν έχεις μπάρμπα απ’ την Κορώνη, σε τρώει η μαρμάγκα απ’ τη Μεθώνη.

[Στο σημείο αυτό θα ήθελα να μου επιτρέψετε να κάμω μια φρίττουσα επισήμανση φρικτών αναλογιών: το ειδεχθές ειδοποιό χαρακτηριστικό του ναζισμού, αυτό που του εξασφάλισε αδόκητη λαϊκή αποδοχή και λυσσώδη υποστήριξη, ήταν η νομιμοποίηση του εγκλήματος. Μάλιστα η

καθ-ιέρωση του εγκλήματος. Του οικονομικού εγκλήματος. Ο ναζισμός έδωσε την ευκαιρία στους Γερμανούς να ιδιοποιούνται προϊόντα εγκλημάτων. Εγκλημάτων που διέπραττε το καθεστώς ή επέτρεπε όταν δεν παρότρυνε τους υπηκόους του να διαπράξουν οι ίδιοι.

Οι κατασχέσεις περιουσιών για ρατσιστικούς και πολιτικούς λόγους στο εσωτερικό, η λαφυραγώγηση λαών και χωρών στο εξωτερικό, έδινε τη δυνατότητα στον κάθε Γερμανό, αν το ήθελε, να συμμετέχει ο ίδιος ή να επωφελείται από ένα όργιο πλουτισμού. Μάλιστα ο κομφορμισμός ενός καθεστώτος που βασιζόταν στην εκτέλεση διαταγών, με την απελευθέρωση του βολονταρισμού ως προς την έκδοση και την ερμηνεία τους, έκανε το λουτρό αίματος βούτυρο στο ψωμί του κάθε καθάρματος.

Σήμερα, η λαφυραγώγηση δεν βασίζεται σε διαταγές αλλά σε θεσμούς. Δεν είναι ο βολονταρισμός ενός ναζί που σου βουτάει το σπίτι, αλλά η νομιμότης μιας δανειακής σύμβασης. Δεν είναι η στρατιωτική ήττα που καθαιρεί την Ασυλία της χώρας σου, αλλά η κυβέρνησή της που την αίρει. Ούτε μπορεί να επωφεληθεί ο πάσα εις απ’ την εγκληματικότητα του συστήματος των 2.000.000 ανέργων, των 5.000.000 που φυτοζωούν κι όσων έχουν αυτοκτονήσει, παρά μόνο αν έχει τις απαιτούμενες διαπιστεύσεις και την πρέπουσα διαβάθμιση. Ας πούμε ο Μπαρόζο. Δεν έχει σημασία αν είναι ένας μαλάκας, σημασία έχει ότι είναι ένα ιερό πρόσωπο. Το ίδιο και οι Δυνατοί. Δεν έχει σημασία τι είναι, αλλά τι κατέχουν. Ετσι λειτουργεί η (αστική) δημοκρατία, δεν χρειάζεται ούτε παράγει το οικονομικό έγκλημα όπως ο ναζισμός, αρκείται σε μια εγκληματική οικονομία και παραοικονομία. Οπου  το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού κατέχει το 49% του παγκόσμιου πλούτου. Οπερ έδει δείξαι]...

Πλην όμως, σας παρακαλώ: όσο διαρκεί η γερμανική προεκλογική περίοδος - είναι κι αυτή για εμάς ιερή - εμείς νηστεία και προσευχή - θα κινηθούμε «ικέτες στη Ρώμη» για τα αιτήματά μας μετά.

Εως τότε ας αρκεστούμε στο νεύμα εκείνο της κυρίας Μέρκελ προς τον κ. Αντώνη Σαμαρά, να ’ρθει πιο μπροστά. Πολύ μου θύμισε το νεύμα αυτό, το νεύμα εκείνο του Ανδρέα προς τη Μιμή απ’ τη σκάλα του αεροπλάνου που τους έφερε απ’ το Χέρφηλντ.

Θυμήθηκα και θαύμασα...   




email: stathis@enikos.gr

εκτύπωση

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (17)
  • badbillΤρίτη 9 Ιουλίου 2013, 00:22
    ... γίνε πιο ευέλικτος , μπορείς ...

    ... γίνε ευέλικτος , δεν θα πιάνεσαι ... και μην λες την λέξη , , βια , , ... δεν βλέπεις πως το λένε στην ευρώπη οι εταίροι ? ... και μην εξάπτεσαι ... δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν οι αξιοκρατικά προσληφθέντες υπάλληλοι του δημοσίου και των δήμων , με τους νόμους ... τους νόμους τους ψηφίζουν δημοκρατικά εκλεγμένοι υπάλληλοι του λαού ... δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν και με τους δημάρχους ... οι δήμαρχοι εκτελούν τους νόμους μέχρι να αποκαλυφθεί ότι εκτελούν τα καθήκοντά τους υπέρ το δέον ... δεν βλέπεις πως το λέει ο πρόεδρος της αξιοποίησης ? ... δεσμεύονται και οι δυο πλευρές , πόσες πλευρές κερδίζουν δεν λέει ... μην πιστεύεις ότι παλιότερα γινόταν εξαγορά ψήφων με αντάλλαγμα τον διορισμό στο δημόσιο ... και ότι τώρα γίνεται με αντάλλαγμα την μη απόλυση / διαθεσιμότητα ... όλα ψέματα ... δες τι γίνεται στις γείτονες χώρες ... δείξε ανοχή , κανε υπομονή ... τα έμαθες τα νέα ? ... νέα κυβέρνηση , νέο σχήμα , νέο υπουργικό , νέοι νόμοι , νέο φορολογικό ... ευέλικτο το δημόσιο ... σε 50 άτοκες ... και μην φοβάσαι ... δεν αλλάζουν και τόσο πολύ τα πράγματα , και από πριν καλά ήταν ... απλά , γίνονται καλύτερα ... αλλάζει και ο τρόπος υπολογισμού των συντάξεων , προς το καλύτερο ... μην αγωνιάς , δεν θα ψηφιστούν νέα μέτρα ντάλα καλοκαίρι , κανε τα μπάνια σου ... τα του παρόντος τα λύνεις ... τα του μέλλοντος , είτε είναι αβέβαια είτε προδιαγεγραμμένα , άστα στην ησυχία τους ... ασχολήσου με το παρελθόν , ποιος μεγάλος πολιτικός έκανε το μικρότερο κακό ... περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις ... εεε , κλάψε και λιγάκι , όχι όλο ευ- ...

    ... υ.γ ... όχι βια στην βια , άμα φτάσω εκεί δεν θα έχει ευελιξία , θα έχει salto mortale ... και θα μου απαντήσει ο άλλος , , γιατί τώρα τι έχει ? , ,
  • Πολίτης της ΔεδουλωμένηςΔευτέρα 8 Ιουλίου 2013, 19:10
    Δευτέρα, σήμερα.
    Στάθη πού είσαι;
    Γιατί δεν έχουμε άρθρο σου;

    Μας έκανες "υποψιασμένους", βλέπεις, με το προηγούμενο «Μικρό διάλειμμα»...
  • Βάρδας ΣκληρόςΔευτέρα 8 Ιουλίου 2013, 16:23
    Συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια του LCK και του nkbls ως απάντηση στο σχόλιο του oxi, καθώς είναι εντελώς ανούσιο να προσπαθεί ο οιοσδήποτε να απαξιώσει πολιτικά ένα αντίπαλο κόμμα με επιχειρήματα νηπιακού επιπέδου για τον τρόπο λειτουργίας κομματικών μηχανισμών, οι οποίοι όλοι ανεξαιρέτως παρουσιάζουν κοινές παιδικές ασθένειες (εξαιρείται η Χ.Α. που είναι ανίατος ασθένεια και όχι κόμμα). Επουδενί λοιπόν δεν αποτελεί αυτό βασικό κριτήριο για να καταδειχθεί η ανωτερότητας της μίας πολιτικής πρότασης έναντι των άλλων. Αυτό βεβαια δεν σημαίνει ότι δεν εξακολουθώ να θεωρώ πώς υπάρχει ειδοποιός διαφορά ως προς τις βασικές αρχές δημοκρατικής λειτουργίας των κομμάτων της Αριστεράς που διαφοροποιούν το ένα από το άλλο και παίζουν σημαντικό ρόλο στον τρόπο που τα αντιμετωπίζουν οι μάζες.

    Με αφορμή το σχόλιο του Μπλέτσα λοιπόν σκέφτηκα τον διάλογο που είχα κάτι στήλες πιο πίσω με τον σχολιαστή @Απορία. Ο οποίος διάλογος ξεκίνησε με αφορμή μία άγονη αντιπαράθεση, αλλά στην πορεία εξελίχθηκε σε μία ήρεμη, ώριμη ανταλλαγή συγκεκριμένων απόψεων. Ο διάλογος αυτός κατέδειξε, κατ' εμέ, αυτο που θίγει ο Μπλέτσας με το σχόλιό του, δηλαδή το ζήτημα του γόνιμου εδάφους που παρέχει αυτή τη στιγμή ο λαός για να σπείρουν με τις ιδέες τους τα Αριστερά κόμματα. Με άλλα λόγια, γιατί η Αριστερά και δη η επαναστατική δεν κυριαρχεί σε συνθήκες που πιο επαναστατικές τους δεν έχουν υπάρξει σε ολόκληρη τη μεταπολίτευση; Φταίει η επιλογή του σπόρου ή φταίει το έδαφος; Ή μήπως είναι συνδυασμός και των δύο;
    Το ΚΚΕ π.χ. κατηγορεί συστηματικά τον ΣυΡιΖα ότι προδίδει τις αρχές του μαρξισμού/λενινισμού και το σοσιαλιστικό όραμα εκπίπτοντας σε σοσιολδημοκρατικές πρακτικές για να κερδίσει ψήφους. Έτσι εμποδίζει, σύμφωνα με το ΚΚΕ, την ριζοσπαστικοποίηση των μαζών μέσω της δημιουργίας επαναστατικής ταξικής συνείδησης.
    Αυτή η κατηγορία δεν αποτελεί βέβαια παρά ένα χρήσιμο άλλοθι που σχετίζεται με μια συστηματική άρνηση της πραγματικότητας από πλευράς ΚΚΕ. Διότι αν δεχτούμε ότι ο ΣυΡιΖα μετατράπηκε εσχάτως σε ένα σοσιαλδημοκρατικό μόρφωμα για να κερδίσει τη συμπάθεια του λαού αυτο σημαίνει ότι μέχρι πρότινος δεν είχε σοσιαλδημοκρατική πρακτική και κααδεικνύει δύο τινά: Ότι ο ΣυΡιΖα δεν είχε καμμία απήχηση στο μεγαλύτερο κομμάτι του λαού όσο προέκρινε "καθαρές" αριστερές θέσεις για ρήξη με το καπιταλιστικό σύστημα, πράγμα που ισχύει στο ακέραιο και για το ΚΚΕ που πρεσβεύει ακόμη αδιάλλακτα αυτές τις θέσεις, και ότι η πολιτική πρακτική των "καθαρών" αριστερών θέσεων και της δυναμικής σύγκρουσης καθ'όλη τη διάρκεια της μεταπολίτεύσης απέτυχε παταγαδώς στο να δημιουργήσει την περίφημη ταξική συνείδηση που θα οδηγήσει στην σοσιαλιστική επανάσταση.
    Συνεπώς όταν το ΚΚΕ κατηγορεί τον ΣυΡιΖα για οπορτουνισμό και επιμένει στην λενινιστική τακτική ως τη μόνη που υποτίθεται ότι μπορεί να ριζοσπαστικοποιήσει τις μάζες, δεν μας λέει γιατί δεν το κατάφερε τόσα χρόνια, αλλά και πώς θα το καταφέρει στο άμεσο μέλλον, διότι δυστυχώς μαζί με τη ψευδεπίγραφη ευμάρεια της μεταπολίτευσης μας τελείωσε και ο άπλετος χρόνος που είχε στη διάθεσή της η Αριστερά για να ριζοσπαστικοποιήσει τον λαό.
    Αυτό όμως που κυρίως δεν μας λέει το ΚΚΕ, επειδή προφανώς δεν συμφέρει την ηγεσία του, είναι ότι δεν είναι ο ΣυΡιΖα που παρασύρει και παραπλανεί τις μάζες σε σοσιαλδημοκρατικές πρακτικές εντός συστήματος, αλλά είναι οι μάζες με την πολιτική κουλτούρα που φέρουν ως προίκα από τη μεταπολίτευση που θέτουν τα όρια μιας αριστερής πρότασης με πιθανότητες επιτυχίας αυτή τη στιγμή. Ο φόβος για ρήξη με την ΕΕ και τον καπιταλισμό δεν είναι δημιούργημα του ΣυΡιΖα, αλλά πολιτικό και κοινωνικό δεδομένο, στο οποίο η Κουμουνδούρου, σε αντίθεση με τον Περισσό, αποφάσισε να αντιδράσει θέτοντας ως βασικό στόχο και πρώτο βήμα να ρίξει αυτήν την αισχρή ακροδεξιά από την εξουσία. Μπορεί κανείς να προσάψει πολλά λάθη και αστοχίες σε αυτήν την προσπάθεια, δεν χωρεί αμφιβολία σε αυτό, αλλά κανείς δεν μπορεί να προσάψει αντιλαϊκή πρόθεση στην Κουμονδούρου και έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα. Αυτά είναι απλά φαιδρότητες που μόνο όσοι έχουν πολιτικό επίπεδο γηπεδικού χουλιγκάνου δύνανται να υποστηρίζουν.
    Και για να το κάνω λιανά, αν το μεγαλύτερο κομμάτι των λαϊκών μαζών αυτή τη στιγμή δεδομένα ισοδυναμεί με ένα μικρό παιδί, όσον αφορά στα επίπεδα ωριμότητας της ταξικής συνείδησης και της εν δυνάμει επαναστατικότητας, τότε το παιδί πρώτα το μαθαίνεις να περπατάει σταθερά και μετά το βάζεις να τρέξει κατοστάρι σε αγώνες. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για να κάτσει να το εκπαιδεύσεις εσύ, ώστε να τρέχει για πάρτη του, και όχι να το εκπαιδεύσει κάποιος άλλος, ώστε να τρέχει και να μην φτάνει για πάρτη του άλλου, είναι να μην το αφήσεις να ψοφήσει στην πείνα, περιμένοντας ότι η ανάγκη θα το κάνει να τρέξει με τη μία το κατοστάρι σε χρόνους Γιουσέιν Μπόλτ. Διότι τότε το πιθανότερο είναι να σε αφήσει και να πάει στον άλλον που θα του εξασφαλίσει ένα ξεροκόμματο και μπόλικες φρούδες ελπίδες, και εσύ θα μείνεις να τρέχεις μόνος σου και να βγαίνεις όπως πάντα πρώτος!
  • nkblsΔευτέρα 8 Ιουλίου 2013, 11:18
    @ oxi
    Ψάχνεις να βρεις ψύλλους στ΄ άχυρα . Τον φτωχό και τον χωριάτη ξένη έγνοια τους γερνάει. Κόσκινο τα έκανες τα προσυνεδριακά και τα παρασυνεδριακά , τα ψαχούλεψες καλά , ο κακός χρόνος περνάει , ο κακός γείτονας δεν περνάει , τη γίδα σου κοιτάει να ψοφήσει παρακαλάει. Αυτά γίνονται σε όλα τα συνέδρια , σκηνικά και παρασκήνια διάδρομοι και καμαρίνια οικόσιτα και τρωκτικά , τραγούδια και παρατράγουδα και στο τέλος επίσημα πρακτικά συνεδρίου αποφάσεις και διατάξεις και πανηγυρικές ανακοινώσεις για το αύριο το παραμεθαύριο και το μέλλον γενικώς. Και στο δικό σας αυτά έγιναν αλλά ο καθένας την πορδή του μοσχολίβανο την έχει. Πάντα τα λεγόμενα απέχουν απ΄ τα γενόμενα. Αλλά τι νόημα έχουν όλ΄ αυτά ; Βρακί δεν έχει ο κώλος μας γαρύφαλλο στ΄ αυτί μας; Ας πούμε ό, τι έχεις δίκιο σ΄ όλα , ο συριζα είναι πλέον μοιραία ένα σοσιαλδημοκρατικό παραμάγαζο και η κεφαλή μια παράγκα σκοτεινή και το παιγνίδι είναι στημένο κι από πριν ξεπουλημένο , εσύ τι προτείνεις ; Γιόγκα διαλογισμό κι επίκληση πνευμάτων , να πέσει απ΄ τον ουρανό η θεία φώτιση στο λαό , να πιστέψει στον αληθινό θεό και να επιλέξει το μονοπάτι της ταξικής αρετής , την ώρα που ακατάσχετα αιμορραγεί κι αναζητά πρώτες βοήθειες και δεν υπάρχει ούτε γάζα; Θαύμα; Να βρει η συνείδηση τον εαυτό της , η τυφλή εκ γενετής; Παρακολουθείς το εποικοδόμημα το πολιτικό αλλά σου διαφεύγει το θεμέλιο το κοινωνικό. Οι πολιτικές εξελίξεις αντανακλούν τις κοινωνικές διεργασίες κι εσύ ένας ορθόδοξος μαρξιστής προσκολλιέσαι στα ρετιρέ επιφανείας και δεν δίνεις δεκάρα τσακιστή για τα ξεχαρβαλωμένα θεμέλια . Τι παρακολουθείς τα συνέδρια ; Κοίτα την κοινωνία και πες μας τι μπορεί να φτιάξεις με τέτοια ζύμη που να μπορεί να φαγωθεί; Με πορδές θα βάψεις αυγά ; Δεν υπάρχουν αγαπητέ οι προυποθέσεις γι αυτό που ζητάς , μ ΄ αυτά τα υλικά θα μαγειρέψεις αν θες να φας , αυτά έχει το χωράφι τώρα , τι να κάνουμε , με το ζόρι παντρειά ; Τα όνειρα δεν γεμίζουν το στομάχι και το στομάχι τώρα παίζει ταμπούρλο , θα φας ό, τι υπάρχει σ΄ αρέσει δε σ΄ αρέσει. Τρία χρόνια μνημόνιο κι η δεξιά παραμένει εκεί που΄ ταν , οι κόπανοι οι δεξιοί παραμένουν εκεί που ΄ ταν και μάλιστα έχουν κάνει κι ένα βήμα δεξιά προς άκρα δεξιά , ο υποκειμενικός παράγων δηλαδή αποβλακώνεται όλο και πιο πολύ , και συ αντί μ΄ αυτό ν΄ ασχοληθείς , ασχολείται με το σύριζα , άλλος σε κλέβει και σ΄ αλλον ζητάς τα ρέστα , κι ενώ είσαι ενάντια στα μονωπόλια της οικονομίας θέλεις το μονοπώλιο της πολιτικής . Με λίγα λόγια αντί να υποτάξεις την πολιτική στην κοινωνία υποτάσεις την κοινωνία στην πολιτική , ουδόλως μαρξιστικό , καθόλου ρεαλιστικό . Βλέπεις έτσι πλήρη ταύτιση πολιτικών εκεί που υπάρχουν διαφορές , τα βάζεις όλα στο ίδιο τσουβάλι μ΄ ένα απλό τέχνασμα , φακές και φασόλια είναι όσπρια , τα βράζεις μαζί και τι κάνεις ; Φασολοφακάδα . Άντε να την φας αν μπορείς , καλή όρεξη.
  • νδγΚυριακή 7 Ιουλίου 2013, 20:52
    @ Ψύχραιμος
    Επίσης, άκουσα χθες τον ακροδεξιό της γειτονιάς μου να λέει. "Λες να βρέξει;"
    Πριν δυό λεπτά είχα ακούσει τον αριστερό της γειτονιάς μου να λέει "Λες να βρέξει;"
    Έχεις δίκιο. Φοβερή η ταύτιση απόψεων ακροδεξιών και αριστερών.
  • LCKΚυριακή 7 Ιουλίου 2013, 18:57
    @ oxi
    Καλα κανετε και μας αναμεταδιδετε τα συμβαινοντα ωστε να μαθαινουμε τι ‘παιζεται’. Ομως το τελευταιο τμημα του σχολιου σας δειχνει γιατι το κανετε και αυτο τα χαλαει ολα. Ειναι δικαιωμα σας να ερμηνευετε βεβαια τα συμβαντα οπως γουσταρετε και να προσπαθειτε να τα συνδεσετε με αυτα του συνεδριου αλλου κομματος, αλλα βγαζει ματι η μεροληψια σας.

    Παραδειγμα 1 ‘Οταν βασικός στόχος ενός κόμματος είναι να ψαρέψει σε θολά νερά, η πολυγλωσσία αποτελεί όχι μόνο χρήσιμο εργαλείο, αλλά και προαπαιτούμενο.’ Κατ αρχην αλλο πολυγλωσσια και αλλο πολυφωνια. Παιζει δε αυτη και αλλο σημαντικοτερο ρολο εκτος απο το ψαρεμα σε θολα νερα. Ξερω κατι αλλα κομματα που δεν τα γουσταρω ακριβως επειδη οι πολλες γλωσσες ξεριζωνονται ωστε να ακουγεται μονο μια.

    Παραδειγμα 2 ‘Η οργανωτική δομή του ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει και τη γραμμή του ως κόμματος σοσιαλδημοκρατικού, που δεν έχει καμία σχέση με τα συμφέροντα του λαού, τα ιδανικά και τις αξίες της πάλης ενάντια στην εκμετάλλευση και το σοσιαλισμό.’ Τωρα αυτο τι ειναι, συμπερασμα αναλυσης η αντιγραφη εγχειριδιου;

    Θα προτεινα αντι να ασχολειστε με τετοιου ειδους αναλυσεις προθεσεων να ασχοληθειτε με την διαχειριση του πληθους που θα μεινει κομματικα αστεγο οταν και εφοσον τα σκ...σει ο ΣΥΡΙΖΑ, γιατι δεν προβλεπω να συνωστιζεται στην πορτα του Περισσου. Εγω για παραδειγμα, ως εχει το πραγμα, δεν προκειται να χτυπησω εκεινη την πορτα και θα προτιμησω να μεινω αστεγος ωσπου να βρεθει καποια αλλη κινηση που να με εμπνεει σαν αριστερο. Καλη καρδια βεβαια γιατι εστω και οι λιγοι που θα παλινοστησουν αρκουν για την διασωση του μαγαζιου. Καταλαβατε; Αντε μπραβο...

    @ Ψύχραιμος
    ...ψιττακος. Και τι να κανουμε δηλαδη αν ο Καρατζαφυρερ αντιγραφει τον Σταθη, μυνηση; Κατα τα αλλα αν βλεπεις καμμια ομοιοτητα στη σκεψη μεταξυ των δυο χρειαζεσαι οχι απλως γυαλια, αλλα κυαλια.
  • ΨύχραιμοςΚυριακή 7 Ιουλίου 2013, 12:01
    To νεύμα που αναφέρετε και ο παραλληλισμός του με αυτό του Ανδρέα, ήταν χτες το κύριο θέμα του Καρατζαφέρη στο καννάλι του.
    Είναι λυπηρό να ταυτίζονται οι ιδέες αριστερών και ακροδεξιών...
  • oxiΚυριακή 7 Ιουλίου 2013, 11:33
    Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ
    Η μάχη της λίστας, της συνιστώσας και της σταυροδοσίας δίνεται στις οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ, μπροστά στο συνέδριο του κόμματος που γίνεται σε λίγο καιρό. Ετσι, χτες μόλις διαβάσαμε στις εφημερίδες για στελέχη πρώτης γραμμής του ΣΥΡΙΖΑ τα οποία δεν εκλέχτηκαν αντιπρόσωποι στο συνέδριο, για αντεγκλήσεις γύρω από την πρόταση για αυτοδιάλυση των συνιστωσών. Για παράδειγμα, διαβάσαμε χτες στα ΝΕΑ ότι η Σόφη Παπαδόγιαννη του «Αριστερού Ρεύματος» και ο Γιάννης Θεωνάς της ΚΕΔΑ, δεν εκλέχτηκαν από τις οργανώσεις τους ως αντιπρόσωποι για το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ. Τα ΝΕΑ επικαλούνται στελέχη της μειοψηφίας, που δε θεωρούν τυχαία αυτά τα «επιλεκτικά κοψίματα»...
    Πολλά από αυτά και ακόμα περισσότερα δίνουν και παίρνουν εδώ και καιρό στο διαδίκτυο, όμως φαίνεται ότι δεν τσίγκλησαν την ευαίσθητη μύτη των λαγωνικών του αστικού Τύπου, παρόλο που δεν κρύβονται όλα πίσω από την ανωνυμία του διαδικτύου, αλλά υπογράφονται με το ονοματεπώνυμο του μέλους ή του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ. Για παράδειγμα, από τη μέρα της δημοσιοποίησης των Θέσεων της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ για το συνέδριο, έχουν καταγραφεί επώνυμες (και ανώνυμες) καταγγελίες μελών του ότι δεν γνώριζαν τίποτα για τις προθεσμίες συμμετοχής στον προσυνεδριακό διάλογο, ούτε για το προαπαιτούμενο των 100 υπογραφών μελών προκειμένου να μπει στο διάλογο μια εισήγηση. Επίσης, υπάρχει τουλάχιστον μια Τοπική Οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ (Ζωγράφου) η οποία έχει ψηφίσει στη γενική της συνέλευση πρόταση προς την ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ για αναβολή του Συνεδρίου. Η πρόταση δημοσιεύεται σε ένα μπλογκ με τον τίτλο «Κρίκος. Μπλογκ μελών του ΣΥΡΙΖΑ», όπου επίσης γίνεται από τις 18 Ιούνη συλλογή υπογραφών μελών του ΣΥΡΙΖΑ με αίτημα την αναβολή του συνεδρίου, με το σκεπτικό ότι δεν επαρκεί ο χρόνος για ουσιαστική συζήτηση στις οργανώσεις...
    ***
    Πέρα, όμως, από τα παραπάνω υπάρχει και η συζήτηση για την αυτοδιάλυση των συνιστωσών. Θυμίζουμε ότι ο Αλ. Τσίπρας έχει αναγγείλει την πρόταση προς το συνέδριο για αυτοδιάλυση των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ, πρόταση που έχει συναντήσει αντιδράσεις από ορισμένες πλευρές. Για παράδειγμα, στην τελευταία συνεδρίαση της κεντρικής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, κατατέθηκε κοινή δήλωση των Μ. Γλέζου, Γ. Θεωνά και Α. Νταβανέλου, οι οποίοι ως επικεφαλής τριών συνιστωσών ζητούν να αποσυρθεί η πρόταση για αυτοδιάλυση των συνιστωσών. Το ίδιο ζητάει και το ΔΗΚΚΙ.
    Μάλιστα, δυο μέλη της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, ο Γρηγόρης Δεμέστιχας και ο Μιχάλης Βεργίτσης, σε άρθρο τους στο σάιτ «Rproject.gr» επισημαίνουν: «Μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και γενικότερα, κανείς δε δικαιούται να ξεχνά μια σημαντική εμπειρία: Υπό το πρόσχημα της μετάβασης σε ένα «ανοιχτό κόμμα» που θα στηρίζεται, τάχα, στη «συμμετοχή των μελών και των ψηφοφόρων του», η όψιμη σοσιαλδημοκρατία της εποχής του νεοφιλελευθερισμού κατάργησε και τα τελευταία απομεινάρια συντεταγμένης λειτουργίας και εσωκομματικής δημοκρατίας στα σοσιαλδημοκρατικά κόμματα, εγκαθιστώντας στην πραγματικότητα ένα πολύ «κλειστό κόμμα παραγόντων και μηχανισμών», όχι βέβαια των «συνιστωσών» τους, αλλά του αρχηγικού περιβάλλοντος».
    Είναι, όμως η εκλογή ή η μη εκλογή ενός μέλους ή στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπρόσωπος στο συνέδριο υπόθεση ελεύθερης επιλογής των μελών; Αποφασίζουν τα μέλη μόνα τους ή μήπως έχουν και κανέναν... «μπούσουλα»;
    Μια απάντηση σε αυτό δίνει ένα μπλογκ που υποστηρίζει τον ΣΥΡΙΖΑ και τιτλοφορείται (Ενωση Οπαδών για τη ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς), οι συντελεστές του οποίου προτείνουν την κατάργηση των λιστών. Την πρόταση αιτιολογούν με την παρακάτω εξιστόρηση: «Το πραγματικό πρόβλημα που προέκυψε με τον πιο ανάγλυφο τρόπο στην 1η Πανελλαδική δεν ήταν το θέμα των λιστών για τις τάσεις και τα ρεύματα του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά κάποιες άλλες παράλληλες λίστες, οι λίστες σταυροδοσίας, όπου παρουσιάστηκε και το φαινόμενο να πέσουν μέσα στην κάλπη φωτοτυπίες σταυρωμένων ψηφοδελτίων!... Στην 1η Πανελλαδική λοιπόν υπήρξαν διαφορετικές λίστες και η εκλογή των μελών της ΚΕ έγινε με απλή αναλογική ανάμεσα στις λίστες σύμφωνα με το εκλογικό σύστημα του Συνασπισμού. Το επίδικο όμως των μηχανισμών δεν ήταν το πώς να εκφραστεί η αναλογικότητα των απόψεων στη συγκρότηση των οργάνων, αλλά το πώς να εκλεγούν τα συγκεκριμένα πρόσωπα (τα "πρωτοπαλίκαρα" δηλαδή) που είχαν επιλέξει οι μηχανισμοί στις μεταξύ τους συμφωνίες (...) Πώς αλλιώς θα μπορούσε να υλοποιηθεί η συμφωνία για το ότι θα πρέπει να εκλεγούν οι τάδε από το Αριστερό Ρεύμα (το οποίο έχει και εσωτερική επετηρίδα κληρονομημένη από τον Συνασπισμό) και οι δείνα από την ΔΕΑ, το ΚΟΚΚΙΝΟ, την ΑΠΟ και μερικοί "ανένταχτοι" παράγοντες; Τελικά δεν εκλέχτηκε ούτε ένα μέλος στην ΚΕ χωρίς να έχει καταγραφεί το ονοματάκι του σε κάποια από τις λίστες σταυροδοσίας που είχαν καταρτίσει οι μηχανισμοί. Αυτή είναι η πραγματική εικόνα του "ΣΥΡΙΖΑ των μελών";».
    ***
    Φυσικά, ακόμα και αν διαλυθούν οι συνιστώσες και διαχυθούν στον ΣΥΡΙΖΑ για να ολοκληρωθεί η διαδικασία μετάλλαξής του σε ενιαίο σοσιαλδημοκρατικό κόμμα, αυτό δε σημαίνει ότι θα διαλυθούν οι τάσεις, οι φράξιες, οι ομάδες. Αυτές θα συνεχίσουν να υπάρχουν, να μάχονται μεταξύ τους στο πεδίο του συσχετισμού και να παίζουν το παιχνίδι του αποπροσανατολισμού του λαού και με την πολυγλωσσία, όπως και ο ΣΥΝ πριν, όπως και το ΠΑΣΟΚ πολλές φορές στο παρελθόν και ακόμα και σήμερα. Οταν βασικός στόχος ενός κόμματος είναι να ψαρέψει σε θολά νερά, η πολυγλωσσία αποτελεί όχι μόνο χρήσιμο εργαλείο, αλλά και προαπαιτούμενο.
    Οι διαδικασίες στο εσωτερικό κάθε κόμματος είναι δική του υπόθεση. Ομως, ο τρόπος λειτουργίας των κομμάτων αποκαλύπτει πολλά και για το χαρακτήρα τους. Η οργανωτική δομή του ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει και τη γραμμή του ως κόμματος σοσιαλδημοκρατικού, που δεν έχει καμία σχέση με τα συμφέροντα του λαού, τα ιδανικά και τις αξίες της πάλης ενάντια στην εκμετάλλευση και το σοσιαλισμό.
    Ομως δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε ότι ενώ για το 19ο Συνέδριο του ΚΚΕ τα αστικά ΜΜΕ, με πρωτεργάτη την «Αυγή», αφιέρωναν σελίδες επί σελίδων και έδιναν βήμα σε διάφορους επίδοξους Σέρλοκ Χολμς να πουν τη γνώμη τους για τον ανύπαρκτο «χαμό στο Συνέδριο του ΚΚΕ», τα ίδια ΜΜΕ αντιμετωπίζουν το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ με ένα είδος «όρκου σιωπής» προκειμένου να μην τσαλακωθεί η εικόνα του ΣΥΡΙΖΑ. Τυχαίο;
  • nkblsΣάββατο 6 Ιουλίου 2013, 21:41
    Υπό τους κρότους των αυτόχειρων περιστρόφων το αδελφάτο των σωτήρων οδοστρωτήρων ψάχνει πώς να σερβίρει ξαφνικούς μαζικούς θανάτους εν είδει νομοθετικού έργου . Εξειδικευμένες κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες σε μαζικές δολοφονίες , συνταγματική αδεία και δικαστική ασυλία , σωτηρία δια της ευθανασίας . Το γοργόν και χάριν έχει , αιφνιδιαστικές εκκαθαρίσεις χωρίς καθυστερήσεις , οι αξιολογήσεις έκρυβαν κοστολογήσεις και οι κοστολογήσεις απαιτούν απολύσεις . Το βιβλίο συλλυπητηρίων με τις μαύρες σελίδες , η μαύρη βίβλος , όλο και χοντραίνει , είναι πολλά τα πετρέλαια , είναι πολλά τα λεφτά , είναι πολλά τα εγκλήματα , είναι φθηνά τα εγκλήματα , έπειτα υπάρχει νομοθεσία , έπειτα υπάρχει κι ασυλία , κι η κάστα της εξουσίας είναι μια ανώνυμος εταιρεία , κι οι ανώνυμες εταιρείες κατέχουν το ακαταλόγιστο του κέρδους , δολοφονούν έτσι εν θερμώ απαλλάσσονται εν ψυχρώ , οι πεθαμένοι δεν ψηφίζουν οι ζωντανοί ελπίζουν , περασμένα ξεχασμένα και φτου απ΄ την αρχή για την επόμενη σφαγή. Δημοσιογράφοι , αστυνομικοί , εκπαιδευτικοί , δημόσιοι υπάλληλοι κι ιδιωτικοί όλοι έχουν μια θέση στον τοίχο κάποιας Καισαριανής , δόξα τω θεώ χωράει πολλούς από κάτω αυτή η γη , τους χωνεύει μια χαρά κι ούτε γάτα ούτε ζημιά . Μια απλή ανακύκλωση γίνεται δηλαδή για να σωθεί το περιβάλλον το επενδυτικό , να ξαναδώσει το χωράφι μπαμπακόσπορο να αναπτυχθούν οι τέχνες και τα γράμματα κι ο πολιτισμός γενικώς. Κόβουν μερικά δέντρα δηλαδή για ν΄ ανασαίνει η ζούγκλα , έτσι είναι οι ζούγκλες , φτιάχνουν χώρο από μόνες τους και θεριεύουν πιο πολύ , αυτοαναφλέγονται που και που για να αναπαραχθούν. Σαν τον χάρο δηλαδή , καθαρίζει που και που για να χωράει ο παράδεισος , γιατί ο παράδεισος είναι μικρός και χωράει λίγους , τους εκλεκτούς. Περνάνε οι σκουπιδιάρηδες δηλαδή τώρα και μαζεύουν τα αποφάγια της μέρας , είναι νύχτα .
  • ΝΠΓΣάββατο 6 Ιουλίου 2013, 19:12
    @ Ποντικος Αγαπητε Ποντικε Σου απάντησα στο σχόλιο σου κι με διεύθυνση, ελπίζω να το ειδές Κοίταξε το σχόλιο σου εδώ στο Ενικός Τίτλοι τέλους σε βαρύ κλίμα Τρίτη 25 Ιουνίου
  • Ο ΛούμπενΠαρασκευή 5 Ιουλίου 2013, 22:09
    "Διότι οι Γερμανοί θα (ξανα)φύγουν."

    και οι Βρεταννοί θα (ξανα)ρθούν...
  • JPΠαρασκευή 5 Ιουλίου 2013, 21:03
    Φαινεται οτι ηθελε ενα τελευταιο φωτογραφικο στιγμιοτυπο για τα παιδια του ο.κ.Σαμαρας με την κ.Μερκελ (σχετικα με το νευμα) επειδη καταλαβαινει οτι η ανατροπη με μεγαλο παταγο ειναι θεμα χρονου!!!!!!!!!
  • ΠοντικόςΠαρασκευή 5 Ιουλίου 2013, 20:19
    Δυστυχώς ούτε οι Γερμανοί, ούτε οι Αμερικανοί, ούτε οι Άγγλοι, ούτε οι Οθωμανοί. Οι χειρότεροι και πιό επικίνδυνοι εχθροί αυτού του τόπου και των κατοίκων της, παραδοσιακά, υπήρξαν μερικοί Έλληνες.
  • ΚΩΣΤΑΣΠαρασκευή 5 Ιουλίου 2013, 19:29
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ !!!!
    ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΘΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΗ Η ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΣΙΛΙΓΟΙ ???
    ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ???????????
    ΕΙΔΕΣ Η ΑΙΓΥΠΤΟΣ ?? ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΑΝΕΠΥΘΗΜΗΤΟ !!!!!
    ΕΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ????????????? ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΗ ????????
  • Σ.Θ.Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013, 18:31
    Αγαπητέ Στάθη, αυτά που γράφεις για το «συνανήκειν» με παρακινούν να αναφερθώ σε μια ιδιαίτερη λέξη που χρησιμοποιούν οι Γερμανοί, το Heimat, όχι τόσο για να περιγράψουν την πατρίδα τους, όσο την κοινότητά τους. Ή μάλλον τους δεσμούς που αναπτύσσουν μεταξύ τους στο πλαίσιο αυτής της κοινότητας.
    Επίσης, έτσι για την ιστορία, να αναφέρω ότι στη Ρώμη, πόλη μάλλον ελληνόφωνη κατά τον 6ο κι 7ο αιώνα, η αριστοκρατία αισθανόταν ακόμα τόσο έντονα τη ρωμαϊκή της ταυτότητα, ώστε να αποκαλεί Ελληνες τους Ιταλούς υποστηρικτές της κεντρικής εξουσίας (της Κωνσταντινούπολης) στο Εξαρχάτο της Ραβέννας, στην ίδια τη Ρώμη και στον βυζαντινοκρατούμενο Νότο. Για την ειρωνεία του πράγματος ο τελευταίος Ρωμαίος Αυτοκράτορας που πέρασε από τη Ρώμη... τη λεηλάτησε. Το 666 μ.Χ. Ηταν ο Κώνστας ο Β’, δολοφονήθηκε στη Σικελία το 668 μ.Χ. Με την αγάπη μου, Θ.
  • Βαγγελης ΚΠαρασκευή 5 Ιουλίου 2013, 12:21
    Ο Σταθης σημερα συνδυαζει τα σοβαρα λαθη με την διεισδυτικη ματια.
    Διοτι και τα λαθη του Σταθη ειναι διδακτικα.

    1. Οχι η Γερμανια αλλα η Ευρωπαικη Ενωση.
    Ο Σταθης κανει αυτο το ΣΥΡΙΖΑιικο επικινδυνο λαθος να αντικαθιστα την Ενωση με την Γερμανια.
    Πολυ επικινδυνο για οποιον τον διαβαζει.
    Πεφτει ο αναγνωστης στην ΛΟΥΜΠΑ να νομιζει οτι ο κακος ειναι ο ναζι ο Σοιμπλε και οχι η γραφειοκρατεια των Βρυξελλων.
    Δηλαδη ... κοιτατε που το παει.
    Οι λαοι θα διορθωσουν το λαθος και θα μας απαλλαξουν απο την πολιτικη της Μερκελ (λεει ο ΣΣ).
    Δηλαδη ο Σταθης Σ. (ο ΣΥΡΙΖΑ) αποπροσανατολιζει τον λαο λεγοντας στον λαο...
    Μεινε εσυ στο ΕΥΡΩ και στην ΕΝΩΣΗ και με τους αγωνες σου θα αλλαξεις τα πραγματα.
    Ομως ουτε ο εθνικιστης της Χρυσης Αυγης ουτε ο κουμουνιστης του ΚΚΕ μασαει το χορτο.
    Το προβλημα ΔΕΝ ειναι η Γερμανια που ΟΡΘΑ εφαρμοζει τα συμπεφωνημενα δηλαδη τη συνθηκη του Μααστριχτ.
    Το προβλημα ειναι η Ελλαδα που μετεχει στο φοβερο καλαμπουρι του ΕΥΡΩ της κοινης αγροτικης πολιτικης και του ΕΣΠΑ.
    Να φυγουμε κι ας τρωμε πετρες λεμε εμεις οι ναζηδες.
    Οι κουκουεδες λενε κι αυτοι - να φυγουμε διοτι πως συμβιβαζεται να εισαι μεσα στο στομα του λυκου και να πολεμας να μην σε φαει.
    Οοοχι λεει ο ΣΥΡΙΖΑ. Να μεινουμε και να διαπραγματευθουμε ενα καλυτερο Μνημονιο.
    Καταλαβαινεις φιλε που θα μας οδηγησει αυτο ?
    Αν ο ΣΥΡΙΖΑ εννοει σωστα τις διαπραγματευσεις τοτε ο Σοιμπλε θα ριξει τετοιο ΣΚΑΜΠΙΛΙ στον ΣΥΡΙΖΑ που το μαγουλο του θα γινει κατακοκκινο και οχι ροζ.
    Αν μπει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσια - η θα προδωσει τον λαο η θα διασπαστει η θα μας πεταξουν κακην κακως απο το ευρω.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ - ετσι μπαχαλος που ειναι θα μας ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ.
    Το σωστο ειναι να βγουμε μεν απο το ευρω αλλα οργανωμενα, με βελουδινο διαζυγιο, με συμφωνια με τον χερ Σοιμπλε και οχι εχθρικα.
    Διοτι αν παμε να βγουμε κατω απο τα οικονομικα πυρα της Γερμανιας τοτε την βαψαμε.
    Και το τελευταιο. Να βγουμε απο το μαντρι για να παμε που ?
    Δεξια η Αριστερα ? Αυτο να το εχουμε αποφασισει απο πριν πρεπει.
    Εγω προτεινω να βγουμε απο το ευρω για να παμε δεξια στον εγγλεζικο (αγγλοσαξωνικο) φιλελευθερισμο.

    2. Το δευτερο λαθος του ΣΣ βρισκεται στα αιτια που ο Ναζισμος γοητευει τον λαο.
    Ο λαος αρεσκεται στον Ναζισμο πρωτα γιατι ο ναζισμος παρεχει ΣΙΓΟΥΡΙΑ.
    Ο σοβιετικος λαος επισης νοσταλγει την εποχη που οι ανθρωποι ηταν σιγουροι (ειχαν δουλεια).
    Η μαζα ευχαριστιεται απο την σταθεροτητα.
    Δευτερο, ο λαος γοητευεται απο τον Ναζισμο γιατι ο Ναζισμος του δινει ενα ονειρο - το δικο του ονειρο.
    Εναν σκοπο. Την καλυτερευση της ΔΙΚΗΣ του ζωης και οχι της ζωης του Νιγηριανου η του Μωχαμετη η του Γερμανου γραφειοκρατη.
    Τι λεει ο Ναζισμος ?
    Για να γινεις ο ΑΦΕΝΤΗΣ στην δικια σου την Πατριδα στην δικια σου τη ζωη.
    Οχι να πληρωνεις τον μπασκετμπωλιστα του ΝΒΑ κυριο ΜανικετοΚουμπο.
    Ουτε να πληρωνεις τους υπερανθρωπους της Ευρωπαικης Ενωσης.
    Αλλα να ζησεις τη ΔΙΚΙΑ σου τη ζωη.
    Δεν θελεις δουλους να χεις εσυ (μαυρους και μουχαμετηδες)
    μα ΟΥΤΕ κι αφεντικα (το ΕΥΡΩ).

    3. Κατα τα λοιπα ο Σταθης τα λεει πολυ ωραια σημερα.
    Θαυμασιες οι δυο τελευταιες παραγραφοι.

    Λεει ακομα ο Σταθης Σ. οτι η λαφυραγωγηση σημερα δεν βασιζεται σε διαταγες αλλα σε θεσμους.
    Ναι σωστα. Και για αυτην την φραση του Σταθη αξιζει σχολιασμος. Αυτη η ματια ειναι διεισδυτικη. Η γραφειοκρατια των Βρυξελλων ειναι η πανουκλα της ζωης μας.
    Εδω ο Σταθης εχει τεραστιο δικιο. Μονον που η γραφειοκρατια δεν διορθωνεται. Χρειαζεται ποταμους δικαιης βιας για να καταργηθει. Και αφου η Ελλαδα δεν διαθετει τοση βια αυτο που πρεπει να κανουμε ειναι να φυγουμε απο το μαντρι (την φαρμα των ζωων οπου η κυριαρχη ταξη ειναι τα ... γερμανογαλλικα γουρουνια).
  • nkblsΠαρασκευή 5 Ιουλίου 2013, 10:18
    Πιάσανε το αεροπλανάκι του βολιβιανού και του το κάτσανε με τσαμπουκά και δε μίλησε κανείς , κάναν όλοι τουμπεκί , επίδειξη πυγμής δίκιο και ισχύς . Κανίβαλος αναζητεί στρουμπουλούς κυρίους και κυρίες να γεμίσει τον καταψύκτη του , προς θεού μην σπρώχνεστε , δε χωράτε όλοι. Κάνει ένα νεύμα ο ανθρωποφάγος και πλακώνονται ποιος θα πρωτοβουτήξει στην κατσαρόλα για το μαγικό ζωμό του αιμορουφήχτρη. Τον είδε το δικό μας η θείτσα να κουνάει την αγγουριά και να λικνίζεται στον αέρα και να κωλοτρίβεται στη γκλίτσα , να τα θέλει να τα παραθέλει ο κλωος του , του σήκωσε το δακτυλάκι το μεσαίο , του ΄κλεισε και το ματάκι , του ΄ βγαλε και το γλωσσάκι , άντε τώρα ν΄ αντισταθεί ο δικός μας , κολάζει κι άγιο τέτοια θείτσα, τα πέταξε όλα και πήγε με το σωβρακάκι για τα περαιτέρω , σκληρή τσόντα στις πύλες του Βερολίνου μ ΄ ελληνική συμμετοχή , σκληρό πορνό σκύλας με αρνί, Σόδομα και Γόμορα Βερολίνο και Αθήνα , Πιέρ Πάολο Παζολίνι για μισό μπικικίνι , επέστρεψε στην Αθήνα με περικεφαλαία το μπικίνι , έγραψε ο φιλικός τύπος πως τον είδε η ξανθείτσα μες το πλήθος , εις τσίτσιδος ημίθεος στο κρύο Βερολίνο , και τον κάλεσε ν ΄ ανεβεί το σκαλάκι να του ζεστάνει το κλωααρκι. Μία τέτοια συνουσία προκάλεσε πελώριο μινωικό κύμα , το ηφαίστειο του Μαξίμου εξύπνησε κι άρχισε η κινητικότης των τεκτονικών πλακών κι η κατάρρευση του οικοδομικού αποθέματος της κωλοπετεινίτσας που πήρε στα μπάζα μετακινημένους μετατιθεμένους και άλλους πλεονασματικούς κάφρους που τους έπιασε στον ύπνο ο εγκέλαδος και κατέβηκαν στον Άδη άκλαφτοι. Αυτό δεν είναι φασισμός , είναι νεάντερταλ συμπόσιο οικονομικού σεξισμού μέχρι εμετού , το κάπιταλ γαμεί και δέρνει ελευθέρως , γνέθει δημοκρατικά και σαβουρώνει ωμά , η Αφροδίτη της μήλου σηκώνει το μεσαίο και πλημυρίζει αίμα το Κολοσσαίο , ο δικός μας μονομάχος όμως νικά , γι αυτό και τον φώναξε στα θεωρεία η Καίσαρας , γι αυτό πανηγυρίζει ο φίλιος τύπος της κωλοπετεινίτσας. Δεν πρόκειται για φασισμό αλλά για ρωμαϊκόν άρτον και θεάματα , καπιταλισμός by night.