• Αθήνα13°CΥψηλή:22°C
    Χαμηλή:12°C
  • Θεσ/νίκη14°CΥψηλή:21°C
    Χαμηλή:9°C
  • Πάτρα14°CΥψηλή:19°C
    Χαμηλή:11°C
  • Ηράκλειο18°CΥψηλή:23°C
    Χαμηλή:13°C
  • Λάρισα11°CΥψηλή:21°C
    Χαμηλή:9°C

ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ, το Ω με ΕΥΓΕ!

Πρώτη καταχώρηση: 03/02/2012

08:00Ο Στάθης στον eniko

Σε βαρυσήμαντο μήνυμα προς τους πολίτες προχώρησε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος. Στο ίδιο πνεύμα με παλαιότερη ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου - ότι η χώρα βρίσκεται υπό Κατοχήν αλλά με πιο εξειδικευμένες και στοχευμένες επισημάνσεις.

Ο κύριος Ιερώνυμος αναφέρθηκε στην οικονομική εξαθλίωση που προκαλεί στον λαό η Μνημονιακή πολιτική και κατ’ ακολουθίαν στους εθνικούς κινδύνους που αυτή συνεπάγεται. Ο Αρχιεπίσκοπος μίλησε σε δραματικούς τόνους, κι αυτό έχει τη δική του αξία.

Εκ προοιμίου πρέπει να τονισθεί ότι ο Αθηνών Ιερώνυμος κατ’ αντίθεσιν προς τον αείμνηστο Χριστόδουλο, δεν ελέγχεται για αμετροέπειες, για κοσμικές φιλοδοξίες και για ζήλο «εθνάρχη», μάλιστα κατά τρόπον που άγγιζε, για έναν Ορθόδοξο, την «αίρεση του εθνισμού».

Κατά ταύτα λοιπόν ο Ιερώνυμος δικαιούται να ομιλεί όχι μόνον στο ποίμνιό του αλλά και στον λαό (όπως κι άλλοι επιφανείς ιεράρχες σαν τον Αλβανίας Αναστάσιο κι ιδιαιτέρως τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο), διότι πρώτοι αυτοί απ’ όλους αποδίδουν «τα του Καίσαρος τω Καίσαρι» μακρυά από κάθε θρησκοληπτική - καίσαρο-παπική αντίληψη για την πολιτική. Που ευλογεί (όταν δεν παράγει) τυρρανίδες. Ή ησυχαστική, που ευλογεί (όταν δεν παράγει) ραγιαδισμό.

Είναι βέβαιον ότι θα βγουν ουκ ολίγοι απ’ τους ευάριθμους όμως «εκσυγχρονιστές» (διάβαζε: ευρωλιγούρηδες, αμαθείς και βαλτούς -  ορισμένους) που θα αρχίσουν τα ίδια στερεότυπα για την «καθυστερημένη Ορθοδοξία», τους «μουλάδες» και τα συναφή - τρίχες! Απλώς υποσκάπτουν την παράδοσή μας και τον αυτοσεβασμό μας, όπως έκαναν κατά τους βομβαρδισμούς της Σερβίας, όταν κατηγορούσαν ότι «υπερασπίζονται τον Μιλόσεβιτς» (!!!) και τους «Ορθόδοξους Σέρβους αδερφούς μας», όλους όσοι έβλεπαν στην ιμπεριαλιστική επέμβαση της Δύσης σε ένα ανεξάρτητο και κυρίαρχο κράτος, την αρχή του κακού που μας έχει βρει σήμερα. Και θα βρει κι άλλους λαούς αύριο.

Ομως το ουσιώδες είναι άλλο! Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος λέει κι αυτός εν προκειμένω τα ίδια με όσα λέει δύο χρόνια τώρα η Αριστερά (πλην ρηχόκαρδων ευρωλιγούρηδων), η πατριωτική Δεξιά και κάθε τίμιος άνθρωπος σε αυτόν τον τόπο.

Αντιθέτως με τον κύριο Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο οποίος δεν τιμά τον σεβασμό μας σιωπώντας, ο Αρχιεπίσκοπος πήρε τον λόγο και μίλησε τιμώντας τις καλύτερες παραδόσεις των νεομαρτύρων επί Τουρκοκρατίας και των λαϊκών παπάδων που επί Κατοχής βγήκαν αντάρτες, προστάτεψαν Εβραίους και τάισαν την ψυχή του λαού με ελπίδα, αξιοπρέπεια και σθένος.

Ο Αρχιεπίσκοπος μίλησε με βάση την ιδεολογία του, την πίστη του και την ευρυμάθειά του, λόγον όχι μόνον παραμυθητικόν, αλλά λογικόν και ηθικόν. Ας «προσέξει ο Λαός», μιας και δεν «προσέχουν οι Υπατοι»...

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση

Σχόλια (59)
  • vikiΤετάρτη 16 Μαίου 2012, 10:28
    Η βασικη δουλεια του ιερονυμου ειναι , ως επικεφαλης της ελλαδικης ορθοδοξης εκκλησιας , να βγει να πει την θεση του για τις αθλιες προσπαθειες του βαρθολομαιου για την συνενωση με τους καθολικους.και μετα ασχοληται με τα υπολοιπα.
  • Θανάσης ΧολαργόςΣάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012, 13:33
    Τι να πει ο Στάθης; Απορώ πως τολμάει να γράφει αυτά τα πράγματα. Η τεράστια εκκλησιαστική περιουσία να δημευτεί. Όχι στις δήθεν ελεημοσύνες.
  • TARZANAKOSΠαρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012, 21:03
    "Εξαίρεση τέλος για το Βατικανό":
    "Φορολογεί τα ακίνητα της Καθολικής Εκκλησίας η κυβέρνηση Μόντι"

    (http://news.in.gr/world/article/?aid=1231166531 )

    Ας ανοίξουν τα ματάκια τους και ας διαβάσουν οι νεο-ρωμιοί "άπιστοι Θωμάδες"...

    Theoprovlitos, εσύ χασμουρήσου όσο θέλεις.

    Ο κ. Σταυρόπουλος, όμως, γιατί έχει καταπιεί τη γλώσσα του;;;
    Ακόμη ΔΕΝ αντιλαμβάνεται το βαρύ του ατόπημα;;;

    Είναι πλέον ή βέβαιον ότι το "πρωτο-ξάδερφο" τής Ελλαδικής Εκκλησίας-Μοναστήρια Α.Ε., δηλαδή το ΒΑΤΙΚΑΝΟ, θα το "παλέψει" δικαστικά, αλλά τουλάχιστον η ΙΤΑΛΙΚΗ πολιτική τάξη διαθέτει την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ!!!

    "ΕΜΕΙΣ" διαθέτουμε πρώην "αριστερούς", οι οποίοι ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ - άκουσον άκουσον - τον κ. Ιερώνυμο και τίς ψευτο-φιλανθρωπίες του...
  • TARZANAKOSΚυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012, 20:16
    NEMESIS,
    το θέμα δεν είναι αν μίλησε ή δεν μίλησε ο κ. Ιερώνυμος. Το θέμα είναι ότι δεν έχει και ούτε πρέπει να έχει θεσμικό ή πολιτικό ή πολιτειακό ρόλο.
    Ο ρόλος του είναι θρησκευτικός-"πνευματικός".

    Προσπαθεί να παραστήσει τον "πατριώτη", ενώ στην πραγματικότητα αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να διατηρήσει τα κεκτημένα τού Ιερατείου. Συγκεκριμένα μεριμνά ώστε:

    - Να διατηρηθεί επ' άπειρον η πληρωμή μισθών και συντάξεων τού Κλήρου από το - ακόμα και πτωχευμένο - Ελλαδικό κράτος (300-400 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο)

    - Να ΜΗΝ φορολογηθεί η ακίνητη περιουσία τής "Ελλαδικής Εκκλησίας-Μοναστήρια Α.Ε.", και ο, τιδήποτε άλλο ΠΡΕΠΕΙ να φορολογηθεί - όπως όλων τών Ελλήνων φορολογουμένων πολιτών (πλην εκείνων που η Εφορία και το άχρηστο κράτος είναι ανίκανοι ή/και δεν θέλουν να φορολογήσουν)

    - Να αυξάνουν/πολλαπλασιάζουν στο διηνεκές τα περιουσιακά στοιχεία (ακίνητα και κινητά) τής "Α.Ε"...
    Θυμίζω ότι το Ιερατείο έχει στην κατοχή του πάνω από 12 εκατομμύρια τραπεζικές μετοχές, εκ τών οποίων τα 8 εκατομμύρια περίπου είναι τής Εθνικής Τράπεζας (ή το 4% - καθόλου λίγο βέβαια).
    Θυμίζω ακόμη ότι ο Μητροπολίτης Θεόκλητος Ιωαννίνων είναι κάτι σαν "Υπουργός Οικονομικών" τού Ιερατείου και ταυτοχρόνως Μέλος τού Δ.Σ. τής Εθνικής...
    ΕΙΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ;;;
    Φαντάσου μόνο ότι ο κ. Ιερώνυμος, ο οποίος - είτε το θέλει είτε όχι - εκπροσωπεί αλλά και μανατζάρει το Ιερατείο, ΚΑΤΑΔΕΧΕΤΑΙ να μειώνονται οι συντάξεις τών γιαγιάδων, να τούς κόβεται το ΕΚΑΣ κλπ, και ΔΕΝ βάζει το χέρι του βαθιά στην τσέπη για να βοηθήσει την κατάσταση.

    Αλλά, όπως λέει ο λαός μας, "ΤΑ ΡΑΣΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΣΕΠΕΣ..."

    ΔΕΝ βλέπω όμως τον κ. Σταυρόπουλο ή/και τον Theoprovlitos ("ΑΠΟΡΙΑ ΨΑΛΤΟΥ ΒΗΞ") να διατυπώνουν κάποιο ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ επιχείρημα - ούτε ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ...

    ΥΓ: Εννοείται ότι οι ευθύνες τού ΓΑΠ είναι τεράστιες ΚΑΙ γι' αυτό το θέμα.
    Και ΔΕΝ διαβάζω καμμιά κριτική εναντίον τού ΓΑΠ από τον κ. Σταυρόπουλο και τον Theoprovlitos για το γεγονός ότι ο ΓΑΠ μοστράρισε τον κ. Ιερώνυμο στο πρώτο Υπουργικό Συμβούλιο.
    Τότε, δηλαδή, ο ΓΑΠ ήταν "ΚΑΛΟΣ";;; (ο τόνος στη λήγουσα παρακαλώ)
  • NEMESISΚυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012, 00:28
    Νωρις θυμηθηκε να μιλησει ο αρχιεπισκοπος.Μήπως 2 χρονια δεν συνταχθηκε με τον ΓΑΠ?Μην τρελαθούμε εντελώς-εχουμε νωπη ακόμα μνημη. Ειναι κ αυτος συνενοχος για την σημερινη κατασταση κ ας προσπαθει να πηδηξει κ αυτος απο το πλοιο. Μέσω της στασης του υποστηριξε το καταστροφικο μνημονιο.
  • καραγιαννίδης βασίληςΣάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012, 11:36
    Στο ερώτημα μνημόνιο ή χρεωκοπία απαντώ: Ελευθερία ή Θάνατος; Την απάντηση την έδωσε ο Ρήγας Φεραίος: Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ χθές ανάθεμά σας για πολιτικούς της συμφοράς και της προδοσίας.Ελπίζω ο Ελληνικός Λαός να βρεί το δρόμο να σας δικάσει και τουλάχιστον να σας εξοστρακίσει....
  • TARZANAKOSΠαρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012, 23:50
    Ιδρυτική Διακήρυξη Βασικών Αρχών και Στόχων (ΠΑ.ΣΟ.Κ.)

    3 Σεπτέμβρη 1974

    «…8. Διαχωρίζεται οριστικά η εκκλησία από το κράτος και κοινωνικοποιείται η μοναστηριακή περιουσία…»
    (http://www.pasok.gr/portal/resource/section/idr utikiMenu)

    Είναι ξεκάθαρο ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ., το οποίο κυβέρνησε επί 21 χρόνια από το '74 έως σήμερα και προέβη σε ΔΥΟ αναθεωρήσεις τού Συντάγματος τού 1975 (1986 και 2001), ΟΥΔΕΝ έπραξε προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.
    Με λίγα λόγια, ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ-ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ την ίδια του την Ιδρυτική Διακήρυξη.
    Όσο για τη "ΝΔούλα" και το ψευδεπίγραφο "ΛάΟΣ", ούτε καν το συζητάνε...

    Επιμένω στο θέμα τής ιστορικής ευθύνης τής "Ελλαδικής Εκκλησίας-Μοναστήρια Α.Ε.", η οποία καμώνεται ότι ζει σε μια άλλη χώρα και εποχή (στο Βυζάντιο ή δεν ξέρω πού αλλού), και αποφεύγει να συμβάλει-συνδράμει οικονομικά τη χώρα στην παρούσα συγκυρία, ή έστω να υποστεί τη δίκαιη φορολόγηση που τής αντιστοιχεί, καθώς επίσης και τίς περικοπές τών παχυλών μισθών και συντάξεων τού Ανώτερου Κλήρου.

    Είναι, όμως, τόσο κοντόφθαλμοι ΟΛΟΙ οι διοικούντες την "Α.Ε." (Αρχιεπίσκοπος και "Ιερά Σύνοδος"), που ΔΕΝ αντιλαμβάνονται ότι σε περίπτωση επίσημης και καθολικής χρεοκοπίας θα σταματήσει το Ελλαδικόν κράτος να τούς μισθοδοτεί/συνταξιοδοτεί με 300-400 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο...

    Και ΔΕΝ το πράττουν ούτε αυτή την ύστατη ώρα, που το πολιτικό σύστημα καταρρέει, και το διεθνές κλίμα είναι αρνητικό.
    Επομένως, αποδεικνύεται για πολλοστή φορά ότι η επιστολή Ιερώνυμου ήταν μόνο και μόνο για το "ΘΕΑΘΗΝΑΙ" και "στάχτη στα μάτια" τών αφελών αμνών...

    ΑΝ, δηλαδή, ο κ. Ιερώνυμος και η "Ιερά Σύνοδος" επιθυμούσαν να διαδραματίσουν ΕΘΝΑΡΧΙΚΟ ρόλο, θα έπρεπε να βάλουν βαθιά το χέρι στη ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ τσέπη, στην τσέπη τής "Α.Ε." - και ΟΧΙ στη δική μας.
    ΔΕΝ θα το πράξουν, όμως, και θα παραμείνουν ΥΠΟΛΟΓΟΙ στη συλλογική συνείδηση τού Έθνους για πολλοστή φορά στην Ιστορία.

    Για τον λόγο αυτό, θα συνεχίζω να καυτηριάζω τίς πράξεις και τίς παραλείψεις τών "ΑΓΙΩΝ" - και σε όποιον αρέσει.
  • TheoprovlitosΠαρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012, 23:01
    [Χασμουρητό]

    ΥΓ. Να προσεχετε τις παρέες σας. Συχναζουν σε κακόφημα μέρη. Και ανακυκλώνονται. Και κυκλοφορουν και ως συμμορία. Και επειδη περνανε καλά μεταξυ τους, στα διάλειμματα κάνουν και bullying στους συμμαθητές τους που αρνουνται να συμμετασχουν στη συμμορία ως παρατρεχαμενοι. Ειναι και σπασικλες γιατι γνωριζουν την διδακτεα ύλη τοσο καλά ώστε πρωτοι σηκωνουν το χερι σε καθε ερωτηση για να τους προσεξει ο κύριος καθηγητης.

    Με τοσο χαλια εκπαιδευτικό Σύστημα πάντως, σιγουρα θα πηγαινουν σε καλό φροντιστήριο.
  • TARZANAKOSΠαρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012, 21:34
    Ιδρυτική Διακήρυξη Βασικών Αρχών και Στόχων (ΠΑ.ΣΟ.Κ.)

    3 Σεπτέμβρη 1974

    «…8. Διαχωρίζεται οριστικά η εκκλησία από το κράτος και κοινωνικοποιείται η μοναστηριακή περιουσία…»
    (http://www.pasok.gr/portal/resource/section/idr utikiMenu)

    Είναι ξεκάθαρο ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ., το οποίο κυβέρνησε επί 21 χρόνια από το '74 έως σήμερα και προέβη σε ΔΥΟ αναθεωρήσεις τού Συντάγματος τού 1975 (1986 και 2001), ΟΥΔΕΝ έπραξε προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.
    Με λίγα λόγια, ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ-ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ την ίδια του την Ιδρυτική Διακήρυξη.
    Όσο για τη "ΝΔούλα" και το ψευδεπίγραφο "ΛάΟΣ", ούτε καν το συζητάνε...

    Επιμένω στο θέμα τής ιστορικής ευθύνης τής "Ελλαδικής Εκκλησίας-Μοναστήρια Α.Ε.", η οποία καμώνεται ότι ζει σε μια άλλη χώρα και εποχή (στο Βυζάντιο ή δεν ξέρω πού αλλού), και αποφεύγει να συμβάλει-συνδράμει οικονομικά τη χώρα στην παρούσα συγκυρία, ή έστω να υποστεί τη δίκαιη φορολόγηση που τής αντιστοιχεί, καθώς επίσης και τίς περικοπές τών παχυλών μισθών και συντάξεων τού Ανώτερου Κλήρου.

    Είναι, όμως, τόσο κοντόφθαλμοι ΟΛΟΙ οι διοικούντες την "Α.Ε." (Αρχιεπίσκοπος και "Ιερά Σύνοδος"), που ΔΕΝ αντιλαμβάνονται ότι σε περίπτωση επίσημης και καθολικής χρεοκοπίας θα σταματήσει το Ελλαδικόν κράτος να τούς μισθοδοτεί/συνταξιοδοτεί με 300-400 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο...

    Και ΔΕΝ το πράττουν ούτε αυτή την ύστατη ώρα, που το πολιτικό σύστημα καταρρέει, και το διεθνές κλίμα είναι αρνητικό.
    Επομένως, αποδεικνύεται για πολλοστή φορά ότι η επιστολή Ιερώνυμου ήταν μόνο και μόνο για το "ΘΕΑΘΗΝΑΙ" και "στάχτη στα μάτια" τών αφελών αμνών...

    ΑΝ, δηλαδή, ο κ. Ιερώνυμος και η Ιερά Σύνοδος επιθυμούσαν να διαδραματίσουν ΕΘΝΑΡΧΙΚΟ ρόλο, θα έπρεπε να βάλουν βαθιά το χέρι στη ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ τσέπη, δηλαδή στην τσέπη τής "Α.Ε." - και ΟΧΙ στη δική μας.
    ΔΕΝ θα το πράξουν, όμως, και θα παραμείνουν ΥΠΟΛΟΓΟΙ στη συλλογική συνείδηση τού Έθνους για πολλοστή φορά στην Ιστορία.

    Για τον λόγο αυτό, θα συνεχίζω να καυτηριάζω τίς πράξεις και τίς παραλείψεις τών "ΑΓΙΩΝ" - και σε όποιον αρέσει.
  • Nίκος Χαρίλαος ΠαναγιώτουΠαρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012, 19:36
    Κρίμα Στάθη, θα με θυμάσαι από τη Δροσιά, κρίμα για αυτά που γράφεις
  • TARZANAKOSΠαρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012, 17:20
    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

    5. Από κοντά και το συνωμοσιολογικό σου φληνάφημα:

    "Αν καταλαβα καλά, εχει πεσει συρμα από διαφορες..."

    Σάς έχει πάρει χαμπάρι πια ο κόσμος, ακόμα και το "ποίμνιον", Theoprovlitos.

    Εννοώ, βεβαίως, ότι έχει καταλάβει την κρυφή ατζέντα τής "Α.Ε.", καθώς και τούς φανατικούς οπαδούς-υποστηρικτές της.

    Όσο για τον κ. Στάθη Σταυρόπουλο, έχει την απαραίτητη γνώση και παιδεία να υπερασπιστεί την άποψή του με επιχειρήματα και τεκμηριωμένα στοιχεία...
  • TARZANAKOSΠαρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012, 16:29
    1. Theoprovlitos, προσπάθησες να τα πείς ΟΛΑ, αλλά έπεσες σε λούμπα, γιατί απλούστατα ψεύδεσαι - και ψεύδεσαι ασυστόλως.

    Εξηγούμαι:

    α. Τα "ψευδο-φιλο-λαϊκά" και τα "ψευδο-πατριωτικά" κράτησέ τα για τούς υψηλόβαθμους ρασοφόρους και την "Ανώνυμη Εταιρεία", την οποία μανατζάρουν, ενώ ΔΕΝ δίνουν "τού αγγέλου τους νερό" στη χειμαζόμενη χώρα.
    Και ΟΧΙ μόνο ΔΕΝ δίνουν "τού αγγέλου τους νερό", αλλά ΔΕΝ φορολογούνται κιόλας (εννοώ φυσικά την "Α.Ε."), σύμφωνα με τίς αρχές τής ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και τής ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ - ελέω ΕυαγγελοΒενιζέλου, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και "ΛάΟΣ"...


    β. Γράφεις φαρδιά-πλατιά:
    "...στην κρατικοποιηση της οποιας εκκλησιαστικης περιουσιας εχει απομεινει ωστε..."

    Ποιός "ΕΚΛΕΨΕ-ΠΗΡΕ-ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕ" την περιουσία τής συγκεκριμένης "Α.Ε." και ΔΕΝ το γνωρίζουμε;;;
    Εσύ πώς το γνωρίζεις;;;
    ΑΝ το γνωρίζεις και διαθέτεις στοιχεία, πες το και σ' αυτό το σάιτ, ώστε να το μάθουν ΟΛΟΙ και να μην νομίζουν ότι η "Ελλαδική Εκκλησία-Μοναστήρια Α.Ε." (για συντομία "Α.Ε.") είναι πάμπλουτη...
    ΑΝ ίσχυε αυτό που γράφεις, ο Ιερώνυμος και οι συνεργάτες του ΔΕΝ θα είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα να ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ τα περιουσιακά στοιχεία τής επιχείρησής "τους"...
    Αλλά ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ συστηματικά να το κάνουν. ΓΙΑΤΙ;;;

    ΑΝ έχεις προσέξει, οι ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ είναι σχεδόν το μοναδικό κοινωνικό στρώμα που ΔΕΝ έχει υποστεί μειώσεις μισθών, συντάξεων, κλπ.
    ΓΙΑΤΙ;;; Εσύ πώς το δέχεσαι σαν Έλληνας φορολογούμενος πολίτης;;;
    Και ΤΙ να τα κάνει τα 2.000-2.500 ευρώπουλα το μήνα ο ΑΓΑΜΟΣ Αρχιμανδρίτης-Μητροπολίτης-Αρχιεπίσκοπος;;;

    ΟΦΕΙΛΕΙΣ να αναλύσεις και να εξηγήσεις το σκεπτικό σου - ΑΝ απαντήσεις.


    2. Theoprovlitos, δυστυχώς για σένα ΔΕΝ σε βοηθάνε ούτε και τα Ελληνικά σου.
    Εξηγούμαι:

    α. Εσύ και οι ομοϊδεάτες σου έχετε αρχίσει να χρησιμοποιείτε τον ανύπαρκτο - στα λεξικά - όρο "Αθεούσα", προκειμένου να αντιπαρατεθείτε στον γνωστό, ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΟ και υπαρκτό όρο "Θεούσα".
    Ατυχήσατε ΟΛΟΙ σας πολλαπλώς...
    Προσπαθείτε, δηλαδή, να παρουσιάσετε και να συκοφαντήσετε όσους ΔΕΝ ασπάζονται τα φληναφήματα τών ρασοφόρων ως "άθεους" κλπ.
    Αυτό είναι πρόβλημά σας όμως.
    Τα αιτήματα για ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ κράτους-εκκλησίας είναι πολύ παλιά. ΑΝ ήξερες να διαβάζεις, θα διαπίστωνες ότι αυτό το κεφαλαιώδες ζήτημα τού αστικού εκσυγχρονισμού (και ΟΧΙ αριστερό, όπως σάς αρέσει να πιστεύετε), καθώς και η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ τής εκκλησιαστικής-μοναστηριακής περιουσίας, περιλαμβάνονται ρητά στην Ιδρυτική Διακήρυξη τού ΠΑ.ΣΟ.Κ. (3 Σεπτεμβρίου 1974), άρθρο 8.
    Άσχετο αν ο ΠΑΠΑΝΤΡΕΑΣ και ο ΓΑΠ "το κάνανε γαργάρα"...

    β. Το κείμενό σου είναι πότε μονοτονικό και πότε "α-τονικό".
    ΓΙΑΤΙ;;;
    Όσο για τη λέξη "προκατειλημένος" είναι μετοχή παθητικού παρακειμένου τού ρήματος "προ-κατα-λαμβάνω" και γράφεται έτσι:

    "προκατειληΜμένος", δηλαδή με δύο "Μί"...

    γ. Φρόντισε να γράφεις πιο ΚΟΣΜΙΑ και χωρίς σεξιστικά υπονοούμενα.
    Το "μεσοφόρι", ας πούμε, ταιριάζει γάντι σε κάποιους ανώτερους κληρικούς.


    3. Αλλοίμονο στον κ. Στάθη Σταυρόπουλο ΑΝ έχει "συνηγόρους" σαν και τού λόγου σου...


    4. ΑΝ ΔΕΝ διαθέτεις επιχειρήματα και τεκμηριωμένα στοιχεία, ΜΗΝ κάνεις τον κόπο να απαντήσεις με ιδεολογήματα και λεκτικές-λογικές ακροβασίες, γιατί θα ΕΚΤΕΘΕΙΣ χειρότερα - και θα ΕΚΘΕΣΕΙΣ και την "Α.Ε." ακόμη χειρότερα.
  • TheoprovlitosΠαρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012, 11:18
    Αν καταλαβα καλά, εχει πεσει συρμα από διαφορες Αθεούσες με ένσημα, που κανονικα δεν θα διαβαζαν το συγκεκριμενο blog -γιατι πολυ απλα δεν ειναι ο φυσικος τους χωρος- να μπουκαρουν εδω σε ενα ιδεολογικό πογκρομ κατα του Σταθη και με το παπικό δογμα ανα χειρας αριστερος = αθεος και επίσης αθεος = προκατειλημενος. Μεταξυ δε αυτων υποψιαζομαι και τινες εκ των τεως συναδελφων του με συγεκριμενη οχι τοσο ιδεολογια (χαμαιλεοντες εχουν καταντησει πλεον οι εκσυγχρονιστες) όσο ατζεντα.

    Και βασιζουν την απαξιωση τους προς το προσωπο του Σταθη σε ιδεολογικα στρατευμενα δημοσιευματα, τσιχλο-φουσκες και ψευδοφιλολαϊκα και ψευδοπατριωτικα τσιτατα τα οποία αποβλεπουν στην κρατικοποιηση της οποιας εκκλησιαστικης περιουσιας εχει απομεινει ωστε αμεσως μετα να ιδιωτικοποιηθει και να αναβαθμιστει -με αλλαγη χρησης της γης- ωστε να επωφεληθουν οι τραπεζιτες, η Μερκελ, τα διεθνη κορακια, οι Γερμανοφωνοι και οι Αμερικανοφωνοι πολιτικοι, οι σπονοσρες τους και οι παρατρεχαμενοι τους.

    Δηλαδη αντι η "Ένωση Αγανακτισμενων Αριστερων Αντικληρικαλιστων" να αγωνισθει να αποτραπεί το ξεπουλημα δημοσιας γης στους Τροικανους και στους εγχωριους συνεργατες τους, αγωνιζεται για να βαλει η χερι το ΔΝΤ ΚΑΙ στην εκκλησιαστικη περιουσια ωστε να μην μεινει απολυτως τιποτα απούλητο, ουτε καν τα δαση, και ολο και καποιο... αριστερό Real Estate θα βγαλει το κατι τις του.

    Προσωπικα τον Ιερωνυμο τον εχω επικρινει εδω και χρονια για τα καθυστερημενα του αντανακλαστικα του και τους χαριεντισμους του με την εξουσια. Αλλα ειναι προφανες οτι το ξαφνικο μαζικο ενδιαφερον για τις δηλωσεις του Ιερωνυμου και το σχολιο του Σταθη (και μαλιστα και από δωρεαν εντυπο συγκεκριμενου χωρου) δεν ειναι για τον λαό αλλα για το πάπλωμα, το οποίο μερικοι φαντασιωνονται οτι εχει μεσα εκατομμυρια λιρες. Και παντα το ξενο ειναι και πιο γλυκο.

    Προσεξτε παντως την παραλλαγη σας γιατι λογω υπερβαλλοντος ζηλου σας φαινεται το μεσοφόρι.
  • TARZANAKOSΠέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012, 12:13
    Παρά το γεγονός ότι τα περισσότερα σχόλια τών αναγνωστών κινούνται στο ίδιο "μήκος κύματος", δηλαδή καυτηριάζουν τη δήλωση-επιστολή τού κ. Ιερωνύμου ως υποκριτική, ο κ. Στάθης Σταυρόπουλος απαξιοί πλήρως - εδώ και έξι ημέρες - να απαντήσει ή έστω να υπερασπιστεί το υμνητικό του άρθρο-διαφήμιση.

    Αν αυτόν τον ύμνο τον έγραφε/δημοσιοποιούσε ένας Καρατζαφέρης ή ένας Γεωργιάδης, θα ήταν μικρό το κακό.
    Αλλά το να το δημοσιεύει ένας Δημοσιογράφος με θητεία σε έγκυρες εφημερίδες, όπως ο "ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ" και η "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ", παραμένει τουλάχιστον ανεξήγητο.

    Ένας Δημοσιογράφος οφείλει να γνωρίζει ότι μόνον με λογικά και τεκμηριωμένα επιχειρήματα μπορεί να συμβάλει στη διαμόρφωση τής κοινής γνώμης.
    Επειδή, λοιπόν, ο κ. Σταυρόπουλος γνωρίζει πολύ καλά ότι "ο καβγάς γίνεται πάντοτε για το πάπλωμα", οφείλει επίσης να γνωρίζει ότι η "Ελλαδική Εκκλησία-Μοναστήρια Α.Ε." έχει το ηθικό και ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ καθήκον να συνδράμει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ την ΠΑΤΡΙΔΑ σε αυτή τη δυσχερέστατη ιστορική, οικονομική και πολιτική συγκυρία.

    Το δικό μου σχόλιο έχει ως αφορμή το σημερινό άρθρο τής Σώτης Τριανταφύλλου με τίτλο "Υποκρισία και Μακαρόνια":

    http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/378/ υποκρισία-και-μακαρόνια

    Αν ο κ. Σταυρόπουλος ενδιαφέρεται πράγματι για την αντικειμενική Αλήθεια και όχι μόνο για τα φληναφήματα τού κ.Ιερωνύμου, δεν έχει παρά να διαβάσει κείμενα όπως τα εξής:

    - http://dspace.lib.ntua.gr/bitstream/123456789/3787 /3/hatzigiannid_ecclesiasticproperty.pdf
    (σελ. 155-159)
    - http://www.tovima.gr/society/article/?aid=296246- "Η Εκκλησία … κτηματομεσίτης"
    (http://www.asda.gr/elxoroi/prosana2.htm)

    Όσο για τον "αείμνηστο" Χριστόδουλο, ΤΙ να εννοεί άραγε ο κ. Σταυρόπουλος;;;
    "Αείμνηστος" σημαίνει "άξιος να τον θυμάται κανείς για πάντα, αλησμόνητος"...


    Και ένα καλό βιβλίο:
    Κοντογιώργης Γ., 2000, Το Ιερατείο. Η Δεσποτική Μετάλλαξη τής Ελλαδικής Εκκλησίας, EPICOM/TERZOBOOK, Αθήνα
  • ΑMALIA KOUKIOUΤετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012, 15:44
    ΛΙΓΟΣ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟΣ ...ΟΤΑΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΤΕ ΡΟΛΟΥΣ ...ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ...ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ...ΓΙΑΤΙ ΡΟΛΟΥΣ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΝ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΩΝ , ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ , ΣΤΟ [ΠΛΑΪ ΤΩΝ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΑΜΑΡΑ , ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ..., ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΤΑΘΗ {ο ενικός λόγω του χαρακτηρα του Blog}, ΟΠΩΣ ΡΟΛΟ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΥΣΣΩΜΗ...ΟΛΟΙ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ...
  • δυσάρεστοςΤετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012, 06:40
    Ο παρατημένος εδώ και τριάντα χρόνια στην ευζωία του Ελληνικός λαός δεν έχει ανάγκη από λόγιους διδασκάλους, ευγενείς και γαλαζοαίματους, απόμακρους και κουλτουριάρηδες.
    Από τέτοιους μπούχτισε. Τρεις δεκαετίες τώρα του τους πασάρανε ως υποχρεωτικά πρότυπα κι ο Σπύρος ακόμα τα πίνει στην υγειά τους.
    Μας λείπει ο ένας από εμάς που θα δώσει το παράδειγμα. Ζούμε στην εποχή που ακούγονται οι πιο σκληρές εκφράσεις από ποτέ (π.χ. Τράγκας, Καζάκης) αλλά δεν ενοχλούν κανένα.
    Και δεν ενοχλούν όχι γιατί δεν είναι εύστοχες αλλά γιατί δεν συνεπαίρνουν και κανέναν.
    Μουδιασμένος απ’ τα ξύγκια του ο Ελληνικός λαός ακόμα δεν αναπολεί την ξεχασμένη μέσα του φωνή της αλήθειας αλλά το αναποδογυρισμένο του τσιμπούσι.
    Και λείπει ο άνθρωπος που θα καλέσει σε ξεμούδιασμα τον Ελληνικό λαό, αν και τόσοι ξέρουν γράμματα, γιατί για να χει δύναμη ο λόγος δε χρειάζεται τα πανεπιστήμια, αλλά καθαρότητα βίου και θυσιαστικό φρόνημα.
    Ευτυχώς υπάρχει και η κρίση, αν δεν ήταν κι αυτή ποιος ξέρει που θα καταντούσαμε…
  • Π. ΑυγέρηςΤρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012, 23:37
    Κύριε Γιώργο Πήττα αυτός εδώ είναι πιο επικίνδυνος από τον προηγούμενο, κατά τη γνώμη μου και ο τρόπος που αναρριχήθηκε εξ ίσου βρόμικος. Άλλως τε περί παπάδων πρόκειται, που θυμιατίζουν, αγιάζουν, ευλογάνε, καταριούνται.. Περί μάγων δηλαδή. Ένας λαός δεν θα σηκώσει ποτέ κεφάλι όσο καλούς μάγους και αν έχει. Οι άνθρωποι πρέπει να ψάχνουν, όχι να πιστεύουν. Με εκτίμηση.
  • Π. ΑυγέρηςΤρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012, 23:06
    Δεν μιλώ για το χώρο, λίγο πολύ την ίδια μυρωδιά έχουν όλοι.. Με πείραξαν πολύ αυτά που γράφεις, και τα οποία, είμαι σίγουρος, είναι δικές σου απόψεις.
  • Σ.Ν.Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012, 22:44
    ..εννοούσα αυτά που γράφεις. Φυσικά κάπου έπρεπε να δουλέψεις και να σε πληρώνουν.
  • Γιώργος ΠήτταςΤρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012, 12:02
    Όσοι ως είθισται φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια για να ξεράσουν χολή με κάθε αφορμή, ας μάθουν πρώτα λίγη, τόση δα λίγη ανάγνωση. Όσοι έτυχε να διαβάσουν ποτέ κάποιο δικό μου κείμενο στο tvxs, γνωρίζουν τις βαθύτατα αντικληρικές απόψεις μου -τις έχω διατυπώσει ουκ ολίγες φορές- και μπορούν επίσης να φανταστούν τις αποστάσεις που έχω από σειρά θέσεων που κατά καιρούς εκφράζει ο εκλεκτός Στάθης. (κάποτε κιόλας να μάθουμε στον τόπο αυτό να εκΤιμούμε χωρίς απαραίτητα να συμφωνούμε). Ας διαβάσουν λοιπόν οι όψιμοι επικριτές και ανά πάσα στιγμή "προοδευτικοί" εισαγγελείς προσεκτικά, πρώτον το κείμενο του Στάθη-λέξη λέξη και πρόταση πρόταση και μετά ας διαβάσουν-με τον ίδιο τρόπο και την επιστολή του κου Ιερώνυμου. Για το πρώτο, έχω μία ελπίδα πως κάποιοι, έστω ελάχιστοι από τα κοκοράκια, κάτι παραπάνω θα καταλάβουν. Για το δεύτερο -την επιστολή δηλαδή- έχω να πω ότι θέλουμε δεν θέλουμε, εδώ και αρκετούς αιώνες η εκκλησία παίζει έναν ιστορικό ρόλο και επιδρά στην κοινωνία ανάλογα. Τις πολλές φορές-κατά τη γνώμη μου- με τρόπο όχι μόνο άθλιο αλλά και αντίθετα στη φορά της ελληνικής ιδιοσυγκρασίας. Κάποιες όμως άλλες, που τις φωτίζει ο Στάθης, έχει δράσει και επιδράσει θετικά σαν οργανικό μέλος της παράδοσης. Και σε κάθε περίπτωση, το κείμενο του κου Ιερώνυμου έχει από τη θέση του ένα βάρος και περνά κάποια μηνύματα που άλλοι, ενώ οφείλουν, ούτε καν τα προσεγγίζουν. Και αφού τα είπαμε αυτά, το ερώτημα. Γιατί άραγε η εκκλησία δεν ανοίγει τα δεκάδες κλειστά οικήματα που διαθέτει ανά την επικράτεια προκειμένου να στεγασθούν οι ανέστιοι για τους οποίους κόπτεται;
  • θεοφιλος θερμηΤρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012, 09:59
    Ρε παιδια που περιμενατε να βρητε τον Σταθη ;
    Στο mega;
    Το Σκαϊ;
    Θα με κανεται να εχω τυψεις που οταν δουλευα ναυτεργατης δουλεψα στον Λαιμο -Πατερα και στον Λατση.
  • ΧΑΡΗΣ ΔΟΞΑΤρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012, 02:20
    ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΠΛΑ -ΜΠΛΑ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ. ΟΥΣΙΑ - ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝ .Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ - ΛΑΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ . ΣΥΣΣΙΤΙΑ - ΕΡΑΝΟΙ Κ.Λ.Π. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ . Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΤΗΣ , ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ , ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ , ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΓΓΑΡΙΑ ΤΗΣ .ΙΕΡΩΝΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΑ , ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΣΤ ΕΓΟ , , ΑΝΕΡΓΟ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ??? ΙΕΡΩΝΥΜΕ , ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΣΑΙ . ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ , ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΑΡΜΕΝΟ , ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ ΗΘΟΠΟΙΟ , ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΕΘΝΑΡΧΗΣ, ΠΟΥ ΣΗΚΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ , ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΚΟΣΜΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΑ ΠΛΗΘΗ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΑ - ΜΠΛΑ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΜΠΟ. ΕΡΓΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΗΔΕΝ . ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΝΑΜΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΟΝΤΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ...
  • ΣταύροςΔευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012, 23:18
    Το τροπάρι των Μανιφέστων
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embe dded&v=rFsHc7k0eX0
  • TARZANAKOSΔευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012, 22:48
    Κύριε Σταυρόπουλε, το μήνυμα τού Αρχιεπισκόπου φαίνεται - σε πρώτη ανάγνωση - "αντιστασιακό".

    Είναι όμως έτσι, ή για άλλη μια φορά "θολώνει τα νερά", προκειμένου να δείξει στο "ποίμνιο" ότι κάτι κάνει και η Ελλαδική Εκκλησία - ενώ στην πραγματικότητα δεν κάνει τίποτε απολύτως;;;

    Εσείς πρέπει να γνωρίζετε πολύ καλά, ως έμπειρος Δημοσιογράφος, ότι επί τής ουσίας ΔΕΝ κάνει κάτι χειροπιαστό. Αντιθέτως, διαφυλάσσει τα "κεκτημένα" πολύ καλά.
    ΔΕΝ πληρώνει φόρους για την αμύθητη ακίνητη περιουσία τής Ελλαδικής Εκκλησίας Α.Ε., ΔΕΝ κάνει αγαθοεργίες (τα φιλανθρωπικά συσσίτια είναι ουσιαστικά προσφορές τών πιστών), καταδέχεται να πληρώνονται οι μισθοί και οι συντάξεις τών κληρικών από τον κρατικό κορβανά (300-400 εκ. ευρώ τον χρόνο), στηρίζει ασμένως τον υπόδικο Εφραίμ, "έκανε γαργάρα" το σκάνδαλο Βατοπεδίου, κλπ. κλπ. κλπ.

    Το ότι είναι χαμηλών τόνων ΔΕΝ σημαίνει τίποτε. Απλούστατα, προσπαθεί να μην προκαλεί με τίς δηλώσεις του - αλλά η πολιτική τής Α.Ε. που διοικεί εδώ και τέσσερα χρόνια ΔΕΝ έχει αλλάξει ούτε κατά κεραίαν.

    Αυτή την ώρα χρειάζονται ΠΡΑΞΕΙΣ και όχι λόγια, κύριε Σταυρόπουλε - και η Ελλαδική Εκκλησία Α.Ε. ΟΥΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΞΕΙ...

    TARZANAKOS
    Πολιτικός Επιστήμονας
  • ΓιώργοςΔευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012, 19:51
    Λυπάμαι που σε βρήκα εδώ και λυπάμαι που διάβασα τέτοιο κείμενο από σένα.
  • Σ.Ν.Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012, 12:28
    Να με πάρει ο διάολος αν κατάλαβα γιατί το έκανες αυτό.
  • Π. ΑυγέρηςΔευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012, 11:33
    Έψαχνα να βρω πού πήγες και στενοχωρήθηκα που σε βρήκα. Κρίμα.
  • Hλίας ΖωγράφουΚυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012, 23:05
    Στάθη καλημέρα.
    Είναι καλό και χρήσιμο οι αναγνώστες σου να διαβάζουν – μελετούν σωστά τα κείμενά σου αλλιώς ο κ. Τσούμας δεν θα έγραφε ότι «αυτοαναιρείσαι, είτε σκοπίμως» κιόλας, ότι «μπλοφάρεις».Ας θυμηθεί ο κ. Τσούμας τον λόγο του κ. Χριστόδουλου και τον τρόπο που τον έβγαλε μπροστά στο «χριστεπώνυμον» πλήθος με τα λάβαρα στο Σύνταγμα. Αυτό και μόνον.

    Στάθη να είσαι πάντα καλά
  • hioniamΚυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012, 04:05
    Εκτος απο επιστολες ο Ιερωνυμος
    θα δωσει και κανενα φραγκο;
    Για παραδειγμα, θα απαλλαξει τον χρεοκοπημενο
    ελληνικο λαο απο την μισθοδοσια των παπαδων ;
  • S.TZOUMASΣάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012, 15:21
    Είτε αυτοαναιρείται ηθελημένα ο κ. Στάθης, είτε σκοπίμως μπλοφάρει...



    Του ΣΩΤHΡΗ Μ. ΤΖΟΥΜΑ



    Κατανοούμε, δικαιολογούμε και αναγνωρίζουμε, την ευχάριστη έκπληξη που
    προκάλεσε σε όλους- και όχι μόνο στον κύριο Στάθη- η επιστολή που απέστειλε
    ο συνήθως σιωπηλός, μέχρι τώρα, Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος προς τον Πρωθυπουργό
    κ. Παπαδήμο, δια της οποίας λέγει αλήθειες και θίγει γεγονότα , που
    απασχολούν όλους τους Έλληνες!

    Και είναι η πρώτη δημόσια παρέμβαση του Αρχιεπισκόπου σε αυτό το επίπεδο, για
    όλα εκείνα που συμβαίνουν στη χώρα μας τον τελευταίο καιρό και τα οποία την
    έχουν οδηγήσει στον εθνικό αποτροπιασμό και το λαό μας στην εξαθλίωση!!

    Όμως στην προσπάθειά του ο κ. Στάθης. να εξάρει την παρέμβαση του
    Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου προβαίνει σε απαράδεκτες κρίσεις κατά του Μακαριστού
    Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, τον οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ, τον παρουσιάζει ως
    εξουσιομανή που ήθελε μάλιστα, να το παίξει και Εθνάρχης!!

    Και είναι να απορεί κανείς πώς είναι δυνατόν να λέγει όσα λέγει σήμερα ο νυν
    Αρχιεπίσκοπος έστω και με καθυστέρηση τεσσάρων ετών και να... δοξάζεται!



    Και Τα ίδια αυτά, όταν τα έλεγε ο Χριστόδουλος και μάλιστα στην ώρα τους , να
    θεωρούνται και νσ χαρακτηρίζονται ως εκκοσμικευμένες κορώνες οι οποίες
    μάλιστα, άγγιζαν κι αυτή ακόμη την αίρεση- άκουσον άκουσον- του... Εθνισμού!

    Με αυτό τον απλό αλλά ακατανόητο τρόπο, ο κ. Στάθης αυτοαναιρεί πρωτίστως, τον
    εαυτόν του και τις θέσεις που ο ίδιος εκφράζει, , δημιουργώντας εντυπώσεις
    οι οποίες πρωτίστως αδικούν τον ίδιο!

    Αυτά που περιγράφει για το Κόσσοβο, για τα οποία μάλιστα εγκαλεί συλλήβδην το
    πολιτικό μας σύστημα της εποχής εκείνης για αδιαφορία και σιωπή, ο
    Χριστόδουλος, όμως, ήταν ο μόνος που τα έλεγε με το όνομά τους τότε και
    καλούσε τους υπεύθυνους να πάρουν θέση, για να σταματήσει το αιματοκύλισμα!!
    Αλλά τότε ήταν γραφικός και εθνικιστής!!

    Θα έπρεπε να γνωρίζει ο κ. Στάθης, κσλύτερα από μένα, η επιλεκτική μνήμη, δεν
    οφέλησε ποτέ κανέναν και εν προκειμένω αδικεί τον ίδιο, που χρησιμοποιεί δύο
    μέτρα και δύο σταθμά!!

    Τέλος και για να ξεκαθαρίσουμε, άπαξ διαπαντός, το περί τον Χριστόδουλο τοπίο,
    θέλουμε να επαναλάβουμε αυτό που έχουν πει και άλλοι αρμοδιότεροι από μας: ο
    Χριστόδουλος με όσα είπε και με όσα ασχολήθηκε στα δέκα χρόνια που ήταν
    Αρχιεπίσκοπος, υπήρξε αληθινός και προφητικός!!

    Όλα εκείνα που έλεγε , ος μη όφειλε , για την Ευρώπη, την οικονομία της, την
    τραγική παγκοσμιοποίηση και τις ύπουλες και αντεθνικές παρενέργειές της,
    έχουν επαληθευτεί κατά τρόπο τραγικό!!

    Αλλά και τότε ελοιδωρείτο ο Χριστόδουλος κατά τρόπο απαράδεκτο! Μάλιστα η
    εφημερίδα με την οποία εσυνεργάζετο τότε ο κ. Στάθης- η Ελευθεροτυπία-
    κρατούσε ψηλά τη σημαία του αντιχριστοδουλισμού! Και ό, τι έλεγε ο
    Χριστόδουλος τότε, η Ελευθεροτυπία, το εμέμφετο και ήταν μονίμως αντί!!!

    Δεν θα έβλαπτε, πάντως μία αναγνώριση των λαθών αυτών, έστω και κατόπιν
    εορτής!!!Ας αποφασίσουμε επιτέλους σε αυτό τον τόπο της φαιδράς πορτοκαλέας να
    λέμε τα πράγματα με το όνομα τους και να παραδεχόμαστε τις αλήθειες!!

    Εντάξει δε λέω, να επαινέσουμε τον νυν Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για τις γενναίες
    θέσεις που διατύπωσε εκφράζοντας τον παλμό και τον καημό όλων των Ελλήνων!!
    Και μάλιστα να τονώσουμε την αποφασιστικότητά του, ώστε να το ξανακάνει!!

    Όλα δείχνουν και είναι πλέον ξεκάθαρο ότι ο λαός μας ακουμπά στην Εκκλησία του
    και θέλει να ακούει το λόγο της και τη φωνή της για όλα εκείνα τα θέματα που
    απασχολούν τον σύγχρονο άνθρωπο!!!

    Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος το έκανε αυτό και είχε απήχηση στον κόσμο! Τον
    άκουγε ο κόσμος και τον εμπιστευότανε γιαυτό και σήμερα ακόμη, τέσσερα χρόνια
    από τον θάνατό του, εξακολουθεί να είναι...." ο Χριστόδουλός μας!"

    Σήμερα το αυτό έκρινε ότι πρέπει να πράξει και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος!! Και
    η πράξη του αυτή θα ήταν ακόμη πιο δυνατή αν το τολμούσε λίγο νωρίτερα κι αν
    όλα αυτά τα σπουδαία που είπε, τα έλεγε σε ανοικτό ακροατήριο για να φθάσουν σε
    κάθε ελληνικό σπίτι και για να δείξουν στους πληγωμένους και ταπεινωμένους
    Έλληνες ότι και η Εκκλησία μας είναι μαζί του!!

    Με τον τρόπο αυτό θα έκλεινε και η πληγή που είχε ανοίξει με την ατυχή εκείνη
    επίσκεψη και συμμετοχή του Αρχιεπισκόπου στο υπό τον κ. Παπανδρέου Υπουργικό
    Συμβούλιο!

    Επαναλαμβάνουμε: επιτυχής η ανάλυση του κ. Στάθη. Το μόνο κακό ευρίσκεται όχι
    στο γεγονός ότι επαινεί τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο- και πολύ καλά κάνει- για όλα
    όσα εκφράζει στην προς Λουκά Παπαδήμο επιστολή του, αλλά και γιατί αυτά τα ίδια
    όταν τα έλεγε ο Χριστόδουλος- και μάλιστα τα προέβλεπε ως επερχόμενα- ήθελε
    λέει να μας πείσει ότι φιλοδοξούσε να καταλάβει στις συνειδήσεις μας το ρόλο
    Εθνάρχη!

    Μπορεί να μην το κατάφερε αυτό όσο ζούσε- όπως του προσάπτει ο κ. Στάθης- το
    πέτυχε όμως μετά θάνατον!!!
  • ΝΙΚΟΣΣάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012, 11:47
    σταθη καλημερα
  • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 23:27
    Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που κράζουν συνεχώς τους πάντες και τα πάντα. Στάθη είπες κατ ΄εμέ τα αυτονόητα και μπράβο σου

    Κάθε φορά που παίρνεις θέση κάποιος θα στην πέφτει.Σήμερα εμμέσως στην έπεσαν αυτοί που ακούνε Εκκλησία και άνθρωπο της και ξεκινάνε τα ίδια και τα ίδια. 250.000 μερίδες φαγητού και τόσα ιδρύματα ας τα συντηρούσαν αυτοί ...Και μη μου κανείς ότι δεν είναι λεφτά της Εκκλησίας ή ότι σε αυτά είναι εθελοντές , γιατί ας ξέρουν ότι όλους αυτούς τους εθελοντές κάποιοι μαχητές κληρικοί τους εμπνέουν και προσφέρουν τόσα πολλά γύρω μας.

    ΣΤΑΘΗ ΓΕΡΑ
  • αποστολοςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 23:26
    Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και απευθύνομαι κυρίως στους πρωτοκλασάτους ξαφνικά διαπίστωσαν την έλλειψη ικανοτήτων του ΓΑΠ? Τόσα χρόνια τι βλέπανε στο πρόσωπο του. Τον ηγέτη που χρειάζεται οτόπος για να σωθεί?
    Αν αυτό πίστευαν είναι μηδενικής ικανότητας άνθρωποι.Αν το ήξεραν και για προσωπικούς συμφεροντολογικούς λόγους σιωπούσαν είναι το λιγότερο προδότες και υπόλογοι στον λαό.
    Ο λαός πρέπει να φυλάτει τους νόμους όπως και τα τείχη της πόλης του
    Ευχαριστώ
  • ΝΙΚΟΣΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 23:08
    Μπράβο Στάθη...Σωστός ευτυχώς ο Ιερώνυμος μίλησε. Οι εμπαθείς να ξεκολλήσουν ότι αυτοί την στιγμή Ενορία και Οικογένεια διατηρούν όρθια την κοινωνία μας...
  • Μήτρου ΤάκηςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 21:33
    Στάθη για μια ακόμη φορά μου γέμισες την ψύχη.
    Δεν είμαι θρησκευόμενος αλλά με αυτόν που τιμάει το ράσο του μπορώ να τον ακολουθήσω.
  • ΒabisΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 19:52
    Σίγουρα καλά έκανε και μίλησε ο Αρχιεπίσκοπος , αλλά δύο χρόνια τώρα δεν είδαμε καμία οικονομική βοήθεια απο την εκκλησία προς το κράτος , απο την τεράστια περιουσία της , αντίθετα το μόνο που ζήτησαν ήταν να μην μειωθούν οι μισθοί τους . Απο λόγια λοιπόν έχουμε χορτάσει σ' αυτον τον τόπο κε Στάθη . ΕΡΓΑ ΕΡΓΑ δεν βλέπουμε.........
  • ΑΝΔΡΕΑΣΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 17:57
    Δυστυχώς άργησε πάρα πολύ... Και δεν ξέρω αν ζούσε σήμερα ο Χριστόδουλος, ακόμη και εξαιτίας αυτής της κοσμικής αμετροέπειας που του καταλογίζεις, αν θα παρέμενε σιωπηλός (και στηρίζων ως εκ τούτου με τη σιωπή του) 2, 5 χρόνια, βλέποντας Έλληνες να πεθαίνουν, να φοβούνται και να διχάζονται από τους δοσιλόγους που παραδίδουν την Πατρίδα έναντι τριακόντων αργυρίων...
    Η αντίδραση των Ρώσων, τα συμβαίνοντα πέριξ του Αγίου Όρους και οι τελευταίες δηλώσεις του Πούτιν ίσως λένε πολλά για το όψιμο ενδιαφέρον του Ιερώνυμου αγαπητέ Στάθη...
  • ΕυτέρπηΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 17:06
    Δεν ξέρω αν είναι σημείο των καιρών κι αυτό , αλλά εκτός από τα θύματα της πείνας και του ψύχους-είπαμε αναβιώνουμε τους χειμώνες της Γερμανικής Κατοχής-έχουμε και θύματα της απροσμέτρητης βλακείας της εποχής. Ξαφνικά αποδεικνύεται πως ότι είναι πλαστό και χρησιμοποιείται για εξωραϊσμό-κοσμετολογία το λένε-είναι επικίνδυνο έως και θανατηφόρο. Βιομηχανική σιλικόνη στο στήθος υγιέστατων γυναικών, επικίνδυνη ουσία σε τσάι αδυνατίσματος και θάνατος από εξτένσιον μαλλί! Προφανώς θα πρέπει να βάλουν μυαλό όσες και όσοι παραβιάζουν τη φύση, όμως ταυτόχρονα αυτές οι επεμβάσεις θυμίζουν και εκείνες που προσπαθούμε δύο χρόνια τώρα να καταπιούμε. Διότι πόσο να τεντώσεις και να ξεχειλώσεις και να επεκτείνεις τα όρια ανοχής του λαού που έχει ξεπεράσει κάθε Προκρούστια έννοια προσαρμογής προ πολλού-κόψε δώρα κόψε μισθούς, ράψε χαράτσια κόψε από το φάρμακο κόψε από το φαί και πάει λέγοντας …όλα αυτά ενώ μας μπογιατίζουν με την πιο φτηνή μπογιά για να μας πούνε Ευρωπαίους. Λες και είμαστε στην Ευρώπη μόνο για να μας καρατομήσουν εθνικά, πολιτικά και τέλος ανθρώπινα. Με κοσμετολογικά πασαλείμματα δεν διασώζεται ούτε ο άνεργος ούτε ο άστεγος ούτε ο πεινασμένος. Τα βήματα που πρέπει να γίνουν –και είναι υποχρέωση όλων μας στην κατεύθυνση αυτή-οφείλουν να είναι γιγάντια και σθεναρά. Αυτοί που διοικούν τον τόπο σέρνοντας τον στη συμφορά πρέπει να πληρώσουν παραδειγματικά. Οπωσδήποτε να διεκδικήσει ο λαός το δικαίωμα του για ψήφο. Και στο τέλος- τέλος βρε αδερφέ ας κάνουμε παύση πληρωμών και ας τους πούμε άει-σιχτίρ! Και ας δούμε τα του οίκου μας μόνοι μας. Λύσεις υπάρχουνε. Μπορούμε να ανοίξουμε την παραγωγή μας; Διότι μας έχουνε κλειδώσει τα εργοστάσια και μας πήρανε τα κλειδιά από τα χέρια. Μπορούνε οι παγκοσμιοποιητές που μας το παίζουνε και μάγκες να διανείμουν όλους αυτούς τους δυστυχισμένους αλλοδαπούς που σφηνώθηκαν στην Ελλάδα, διεθνώς να βρούνε και δουλειές; Και να ξέρουμε επιτέλους πόσοι κατοικούνε στην Ελλάδα; Τέτοια πράματα, απλά και νοικοκυρεμένα. Να πιάσουμε δουλειά στα χέρια μας χρειαζόμαστε και όχι κουπόνια για συσσίτια ούτε άλλα δανεικά. Να ξαναρχίσουμε να ζούμε. Να ξαναβρούμε τη χαμένη μας αξιοπρέπεια.
  • θεοφιλος θερμηΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 15:40
    Καλη μερα Σταθη.
    Αλλαπραματα εχω στο κεφαλι
  • Γ ΣΤΑΘΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 14:28
    Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΞΕΡΩ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΜΟΥ , ΟΤΙ ΔΟΘΗΚΕ ΕΝΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΑΣΤΕΓΟ.
  • ΘΕΟΔΩΡΟΣΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 13:59
    ΣΤΑΘΗ, ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΥΠΕΡ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ.ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΙ, ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΛΑΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ.ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΕ ΣΥΧΝΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΙΟ ΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΡ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ.ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΤΑΓΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΠΡΑΤΟΥΝ.ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
  • Εμμ. ΡοΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 13:46
    Αντιθέτως κ. Στάθη, εδώ η δική μου άποψη: "Ο κ.Ιερώνυμος μετά τη στήριξη Εφραίμ, στηρίζει άστεγους και πεινασμένους" http://bit.ly/AnES0B
    Δεν λέμε ότι η εκκλησία δεν φροντίζει άστεγους, τους φροντίζει με δικά μας, βεβαίως, κονδύλια –να το ομολογήσει κι αυτό, δεν θα έβλαπτε. Δεν ξεχνούμε τις μαύρες τρύπες της περίφημης «ΜΚΟ Αλληλεγγύης» οι οποίες «έκλεισαν» με τη μετατροπή του ονόματος αυτής σε «ΜΚΟ Αποστολή» -για το σκάνδαλο της… κακοδιαχείρισης της «ΜΚΟ Αλληλεγγύης» δεν διαβάσαμε κάτι από την Τυφλή Δικαιοσύνη.

    Θα ήταν επίσης ευπρόσδεκτο, κάποια στιγμή, η Εκκλησία να κάνει επισήμως την αυτοκριτική της, να πει τους λόγους της διαπλοκής και της διαφθοράς στους κόλπους της.

    Θα μπορούσε βεβαίως, ως όφειλε σε ένδειξη ευγνωμοσύνης, να πει έστω, ένα μεγάλο Ευχαριστώ στο ελληνικό λαό, που από το υστέρημά του, πληρώνει τους μισθούς του πληρώματος της εκκλησίας.
    ...
    Άλλα, δυστυχώς, περίμενα από εσάς ειδικά κ. Στάθη.
    Φιλικά
    Εμμ. Ρο
  • ΜέλτηςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 13:36
    Έχει χαθεί η εμπιστοσύνη του κόσμου τόσον στους πολιτικούς όσον και στην ιεροσύνη.
    Ο καθένας μας πιστεύει στον δικό του θεό, στον θεό που δεν τον βλέπει αλλά τον αισθάνεται σαν να είναι ένα με αυτόν μέσα του, κυρίαρχος του Εγώ του ή και αντίστροφα.
    Η εμπιστοσύνη του στην πολική δεν έχει χαθεί, περιμένει να δημιουργηθούν κατάλληλες συνθήκες για να παραχθούν σχέσεις και θέσεις που θα έχουν σαν κεντρικό θέμα τον ΑΝΘΡΩΠΟ και οι μόνοι που αντιπαλεύουν είναι οι κάθε λογής πολιτικοί .
    Κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες μένει άπραγος περιμένοντας τον μεγάλο ομαδικό ξεσηκωμό για την δικαίωσή του .
    Το καζάνι βράζει ερμητικά κλεισμένο και αναμένεται η έκρηξή του, λίγα ακόμα ξύλα στη φωτιά χρειάζονται και ΜΠΑΜ…. και όποιον πάρει ο χάρος.
  • ΑντώνηςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 12:45
    Καλά τα λέει ο αρχιεπίσκοπος, δεν αντιλέγω.Ας μιλήσει όμως και για τον Εφρέμ!
  • Γιωργος ΓαλανηςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 12:11
    Φυσικα και εκανε καλα που μιλησε ο Ιερωνυμος.
    Φυσικα και ειναι απειρως καλυτερος απο τον λαικιστη Χριστοδουλο.
    Αλλα οι γενικευσεις για ιδεολογια, παραδοση κλπ. ειναι μαλλον αστοχες (ο αποστολος Παυλος δεν προτρεπει τους δουλους να υπομενουν αγογγυστα και να ειναι υπακουοι στους αφεντες; αυτη ειναι η ιδεολογια τους)
    Δεν ειμαστε ουτε αμαθεις ουτε βαλτοι οσοι ξερουμε τον ρολο που επαιξε διαχρονικα η εκκλησια στην υποβαθμιση της Ελλαδας.
    Υ.Γ. Για την προφυλακιση του Εφραιμ τα αντανακλαστικα τους ηταν λιγο πιο γρηγορα, ή κανω λαθος;
  • ΚώσταςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 12:10
    Λίγα λόγια, πολλά έργα.
    Το αυτονόητο κατάντησε επαινετό.
    Η Εκκλησία καλά θα κάνει να ανοίξει τους ναούς για βοήθεια προς τους άστεγους συμπολίτες μας & να δώσει την γη της σε νέους αγρότες προς καλλιέργεια με συμβολικό κόστος 5 € το στρέμμα.
    Τέλος ας βρει τρόπους χρηματοδότησης του προσωπικού της.
  • ΧάροςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 11:56
    Τους παπάδες γιατί τους πληρώνουμε είπαμε; Ας τα αφήσουν αυτά και ας δώσουν εκτώς από συσσίτια και άλλα πολλά που μπορούν.
  • Bletsas nikosΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 11:30
    Ε πρόεδρε , Ε πρόεδρε φώναζε ο Μίμης .
    Ε καπετάνιε , Ε καπετάνιε φωνάζει τώρα ο ποιμενάρχης.
    Ο πρώτος τον μπάταρε τον τιτανικό , ο δεύτερος τον πάει για υποβρύχιο.
    Λες και τους λες , βούλιαξτον , βούλιαξτον.
    Μα κύριε Μίμη εσύ ο τόσο εύστροφος κι ανοιχτομάτης και λαλίστατος , που στα βιβλία σου ψυχογραφείς απ ΄ το πρωί ως το βράδυ και πορτραίτα σπουδαίων ανδρών φιλοτεχνείς δεν έλαβες υπόψη σου ότι η εξουσιολαγνεία , η εξουσιομανία κι η απληστία των επιφανών του πλούτου και της εξουσίας είναι η κατάρα των λαών και η πηγή κάθε κακού κι ότι το πρόβλημα δεν είναι ωτορινολαρυγγολογικό και δήθεν εσύ φωνάζεις αλλά ο κουφός δεν ακούει.
    Μα κύριε σεβασμιότατε εσείς εκκλησιάζεστε μαζί τους , εσείς τους εξομολογείτε , εσείς τους συνοδεύετε στις παρελάσεις , εσείς τους κρατάτε πρώτο τραπέζι πίστα στις γιορτές της χριστιανοσύνης , εσείς τους ορκίζετε μέσα στα πλουμιστά προεδρικά μέγαρα-σουίτες , εσείς τους στέλνετε ευχετήριες κάρτες . Χέρι-χέρι πάτε παντού και πάντα. Ψωμί κι ελιά έχετε φάει μαζί. Το ίδιο ποίμνιο μοιράζεστε. Μαζί περνάτε τις ορκωμοσίες και δώστου ευλογίες και να όρκους και να λιβανιστήρια και να κάμερες και να ταρατατζούμ με βιολιά και με νταούλια.
    Ωραίοι άνθρωποι , ωραία ατμόσφαιρα αστραφτερή .
    Το πνεύμα και η ύλη αντάμα-αντάμα.
    Η κοσμική εξουσία κι η πνευματική εξουσία χαίρονται τον έρωτά τους και φροντίζουν από κοινού το αγαπημένο τέκνο , λαός για τον ένα , ποίμνιο για τον άλλο . Ο ένας φροντίζει για την καλοπέρασή του κι ο άλλος για την προσωπικότητά του. Να περνάει πλούσια και να διάγει ηθικόν βίο.
    Όσο λοιπόν άκουσε ο πρόεδρος τον Μίμη , άλλο τόσο θα ακούσει και σας ο καπετάνιος.
    Τί όψιμο γονεικό ενδιαφέρον είναι αυτό; Αφού το σαπίσατε το παιδί στο ξύλο τώρα σας έπιασε ο πόνος για τα ψυχολογικά τραύματα και κάνετε οικογενειακό συμβούλιο για να εξετάσετε το θέμα της πρέπουσας αγωγής και της επανεξέτασης της παιδαγωγικής μεταχείρισης του νέου. Ο ένας το βαράει το παιδί κι ο άλλος το μαθαίνει να αντέχει στο ξύλο και το αλείφει με ιώδια. Σαν τη μάνα που μπαίνει στη μέση για να μην ρίξει ο βίαιος πατέρας την τελική βολή . Μην το πεθάνουν το παιδί και πάνε και φυλακή διάολε . Να ΄ χουν να δέρνουν και αύριο.
    Ωραία οικογένεια , ηθικά πλασμένη.
  • βικυΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 10:46
    Δεν συμφωνω καθολου με το σχολειο που κανατε για τον αειμνηστο Χριστοδουλο. Ο μακαριστος υπηρξε ενας εμπνευσμενος θρησκευτικος ηγετης, διπλα στον απλο λαο. Ο Ιερωνυμος αποφασισε να μιλησει τωρα που το γιαουρτι και το αλευρο παει συνεφο. Λυπαμαι αλλα δεν τον πιστευω.
  • ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 10:41
    Στάθη συγχαρητήρια για την πατριωτική σου στάση. Είσαι λεβέντης και λες τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη. Θα διαφωνήσω στη θέση σου για το Χριστόδουλο διότι θεωρώ ότι είχε έντονη ορθόδοξη όσο και εθνική θέση που πράγματι μερικές φορές την εξέφραζε υπερβολικά μόνο που από οτι φαίνεται οι νεοταξίτες έτσι καταλαβαίνουν. Οσον αφορά τον Ιερώνυμο φαίνεται να είναι ένας μειλίχιος άνθρωπος , καλός ορθόδοξος χριστιανός και πατριώτης που καθυστερείι όμως, λόγω του ότι πιστεύει στις καλές προθέσεις των ανθρώπων, να πάρει τη στάση που απαιτεί ο λαός και η πατρίδα. Ας ελπίσουμε ότι πηρε μπρος διότι μόνο απο την Εκκλησία και μεμονομένες φωνές Δεξιά και Αριστερά τύπου Καμμένου, Τσίπρα, Καννέλη περιμένουμε να δούμε φως.
  • ΒασίληςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 10:35
    Καλημέρα !
    Ανησυχεί μήπως και ο οικονομικός προϋπολογισμός της εκκλησίας πέσει έξω από την αύξηση των συσσιτίων ....
  • Νίκος καλογηροςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 10:28
    Εφόσον αποφάσισε να μιλήσει ο σεβασμιότατος, υπάρχει ελπίς!!!!
    Το σίγουρο είναι ότι αντίθετα με τον ιερωνυμο, ο κος Παπούλιας είναι απών απο την χώρα.
    Πολύ πιθανό, να είναι αυτός ο σκοπός του. Τον έβαλαν εκει για να ευτελισει τον θεσμό της προεδρίας της δημοκρατίας.
  • σταυροςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 10:21
    Την καλημέρα μου!! Πω πω τι έχεις να ακούσεις σήμερα! Είπες καλή κουβέντα για άνθρωπο της εκκλησίας! τσ τσ τσ!!
  • asΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 10:17
    Ναι μεν αλλά. Πολύ αργά για δάκρυα Στέλλα. Μας είπαν πως είμαστε μαύρο χάλι. Από μέσα πανούκλα κι απέξω πάλι πανούκλα. Πως δεν είναι εμφάνιση αυτή για ευρωενωσιακή ντίβα. Μας κλείσανε ραντεβού με αισθητικό . Μπήκαμε σε πρόγραμμα περιποίησης. Η χαρά της νοικοκυράς. Να νοικοκυρέψουμε το σπίτι έλεγε ο ποδηλάτης. Κι εκεί που περιμέναμε pedicure-manicure με ψαλιδάκια και λίμες , μας την έπεσαν με τανάλιες και μας ξερίζωσαν τα νύχια .Αντί για εμφυτεύσεις μαλλιών , χτενίσματα και παρφουμαρίσματα μας πήρανε τα scalp .Ολόσωμο και peeling face κι αποτρίχωση μπικίνι έγραφε , σε γδάρσιμο ζωντανό πέσαμε . Όπου μποτοξάκια κι ανορθώσεις στήθους περιμέναμε μας δίπλωσαν τη σπονδυλική στήλη και μας στέγνωσαν στις αναρροφήσεις . Οι συγκεκριμένοι αισθητικοί , την ήξεραν τη δουλειά , είχαν εμπειρία , δεν ήμασταν δα κι η πρώτη αποικία. Εμείς οι φτωχοί τω πνεύματι και φτωχότεροι τω τσέπι την ψυλλιαστήκαμε απ ΄ την αρχή και δεν το γουστάραμε αυτό το ραντεβού με τις ιέρειες της ομορφιάς για ολικές αναδομήσεις κι αναγεννήσεις .Οι ευρυμαθείς , σοφοί πράγματι , ταγοί του έθνους και του ποιμνίου περίμεναν να κρίνουν εκ του αποτελέσματος ; Τις προθέσεις που ούρλιαζαν σαν πεινασμένοι λύκοι δεν τις είδαν ; Μήπως όλοι οι ταγοί οι πνευματικοί , δύο χρόνια πριν , διάβαζαν χάριν ευρυμάθειας κλεισμένοι και μοναχισμένοι στα κελιά του πνεύματος; Καλά τα λέει ο σεβασμιότατος αλλά τώρα τα λένε κι αυτοί που τα ΄ καναν. Τώρα τα λένε όλοι. Εύκολο να διαπιστώνεις . Δύσκολο να προλαμβάνεις . Για τους πεθαμένους όλοι έχουν καλά λόγια πάντα να λεν. Ωραία τα λουλούδια και τα στεφάνια στη κηδεία, συγκινητικές οι αφιερώσεις , πλούσια τα δάκρυα και σπαραξικάρδιοι οι λυγμοί , μην περιμένετε όμως να σας πουν κι ευχαριστώ οι πεθαμένοι. Εκείνες οι ευλογίες κατά τις ορκωμοσίες των εκλεκτών του έθνους φαίνεται πως πάνε όλες στράφι. Μπορεί να μην ακουμπάνε και καλά τα χέρια τους στους ώμους κι η ευλογία να κρεμάει και να τρελαίνονται τα βλαστάρια του έθνους. Τι κρίμα, τι κρίμα , τι κρίμα. Άργησες πάτερ , Άργησες.
  • ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 09:57
    ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ ΜΟΙΑΖΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΣΤΕ... ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΕ... ΔΕΝ .....ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟΥΣ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΔΕΣ
  • ΣΚΒΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 09:48
    Στου κουφού την πόρτα ...
    Η πράξη νομοθετικού περιεχομένου είναι στα σκαριά.
  • bgΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 09:43
    Στάθη μου καλημέρα, ως ενα σημείο θα συμφωνήσω μαζί σου σήμερα.
    Ο λαός στην ιστορία του πάντοτε βρήκε αποκούμπι στην εκκλησία και τώρα που μετράμε πια νεκρούς από το κρύο και την κατάθλιψη αποφασίζει να πάρει θέση, αργησε δυο χρόνια Στάθη μου γιατί λόγω μόρφωσης κ θέσης ήξερε που θα καταλήξουμε ενώ εμείς δεν ξέραμε φανταζόμασταν. Τώρα είναι αργά ας είχε κάνει μια πράξη αντίστασης κ να μην είχε ορκίσει τον Παπαδήμιο Πρωθυπουργό ας είχε στείλει τον καντηλανάφτη στην θέση του, θα είχε ψιλιάσει την γιαγιά μου με μια τέτοια πράξη. Ας είναι το Ιερατείο... ανέκαθεν συμπορευόταν με την πολιτική.
    φιλιά σε όλους καλημέρα
  • γιάννηςΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 08:58
    Επί δεκαετίες αυτό που προβάλεται είναι οι θρησκόληπτοι μουλάδες, οι σκανδαλοποιοί ρασοφόροι και επιμελώς κρύβεται, αφανίζεται οτι τιμά την παράδοση της ορθοδοξίας. Εχει διαστρεβλωθεί τόσο πολύ το νοημά της, οι περισσότεροι ιεράρχες είναι ταυτισμένοι με τα εγκόσμια, έχουν απαξιωθεί και πιστέύω πως και τα λόγια του αρχιεπίσκοπου δεν είναι ικανά να μας χαλάσουν τον βαθύ μας ύπνο.
  • kikiΠαρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012, 08:52
    Καλημερα, Σταθη